iok Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Ahoj vsem, jsem cerstvym majitelem (cca 1 mesic) piskota 405 GRI Break (1.6) z roku 89, zatim jsem docela spokojen, auto je zachovale, nerezate, ale posledni dobou me trapi \"drobny\" problem - obcas mi chcipa motor pri vyslapnuti spojky - naposled pri podrazovani na krizovatce Kdyz jsem auto privezl, vymenil jsem olej v motoru a prevodovce, dale jsem vymenil vzduchovy filtr a svicky...tak jsem z toho trochu na rozpacich...hledal jsem tady v historii nekoho s podobnym problemem a mluvilo se tady o skrtici klapce a snimaci polohy, o vode v nadrzi apod., ale moc moudry z toho nejsem...nez se s tim vydam nekam do servisu byl bych vdecny za nejakou radu/tip aby me nekde nenapalili...setkal se nekdo zkusenejsi s timto problemem? Diky moc predem za jakoukoliv radu/napad/nasmerovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakaros Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Chtělo by to trochu víc popsat. Jak se to chová v klidu, drží volnoběh, či ne? Měto občas taky chcípne, ale jen, když má motor cca 80-85stupnů tepla, prostě když ještě neni prohřátej, jinak drží pěkně- to si myslím bude nějaky teplotnim čidlem, nebo čidlem otáček, nebo kontaktem volnoběhu! Jak se auto chová při jízdě? Typický pro špatný snímač polohy škrtící klapky (potenciometr) je jednak nedržící a kolísajcí volnoběh, cukání při akceleraci a většinou svítí diagnostika motoru! Mohl by to být taky krokovej motorek, ale tvůj motor neznám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 6. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Původně zaslal: Dakaros Chtělo by to trochu víc popsat. Jak se to chová v klidu, drží volnoběh, či ne? Měto občas taky chcípne, ale jen, když má motor cca 80-85stupnů tepla, prostě když ještě neni prohřátej, jinak drží pěkně- to si myslím bude nějaky teplotnim čidlem, nebo čidlem otáček, nebo kontaktem volnoběhu! Jak se auto chová při jízdě? Typický pro špatný snímač polohy škrtící klapky (potenciometr) je jednak nedržící a kolísajcí volnoběh, cukání při akceleraci a většinou svítí diagnostika motoru! Mohl by to být taky krokovej motorek, ale tvůj motor neznám. Ahoj, auto je pri jizde bez problemu, tahne dobre, necuka, je primerene zive na svou vahu a stari, kdyz jsem menil svicky, tak meli dobrou barvu - zadna nebyla cerna, zakarbonovana, zaolejovana apod. V drtive vetsine pripadu drzi bez problemu volnobeh slabe pod 1000 ot/min, diagnostika sviti asi cca 1 az 2 sekundy po nastartovani a pak zhasne a uz se nerozsvicuje. To chcipnuti se mi stane obcas, kdyz treba dojizdim ke krizovatce na 3-ku a podrazuji na 2-ku, seslapnu spojku a chcipne to a naposled se mi to stalo, kdyz jsem vyjizdel z mycky a nastartoval, tak mel chvili problem s udrzenim otacek - proslapl jsem plyn a pak se chytil a bezel bez problemu...ted si ovsem uvedomuji pri vasi zmince o teplote motoru, ze se mi bezne pohybuje max. do 80-ti st/C - vic nedosahnu...mozna bude v haji termostat....uff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 6. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Původně zaslal: iok Původně zaslal: Dakaros Chtělo by to trochu víc popsat. Jak se to chová v klidu, drží volnoběh, či ne? Měto občas taky chcípne, ale jen, když má motor cca 80-85stupnů tepla, prostě když ještě neni prohřátej, jinak drží pěkně- to si myslím bude nějaky teplotnim čidlem, nebo čidlem otáček, nebo kontaktem volnoběhu! Jak se auto chová při jízdě? Typický pro špatný snímač polohy škrtící klapky (potenciometr) je jednak nedržící a kolísajcí volnoběh, cukání při akceleraci a většinou svítí diagnostika motoru! Mohl by to být taky krokovej motorek, ale tvůj motor neznám. Ahoj, auto je pri jizde bez problemu, tahne dobre, necuka, je primerene zive na svou vahu a stari, kdyz jsem menil svicky, tak meli dobrou barvu - zadna nebyla cerna, zakarbonovana, zaolejovana apod. V drtive vetsine pripadu drzi bez problemu volnobeh slabe pod 1000 ot/min, diagnostika sviti asi cca 1 az 2 sekundy po nastartovani a pak zhasne a uz se nerozsvicuje. To chcipnuti se mi stane obcas, kdyz treba dojizdim ke krizovatce na 3-ku a podrazuji na 2-ku, seslapnu spojku a chcipne to a naposled se mi to stalo, kdyz jsem vyjizdel z mycky a nastartoval, tak mel chvili problem s udrzenim otacek - proslapl jsem plyn a pak se chytil a bezel bez problemu...ted si ovsem uvedomuji pri vasi zmince o teplote motoru, ze se mi bezne pohybuje max. do 80-ti st/C - vic nedosahnu...mozna bude v haji termostat....uff ...jo jeste...ten kod motoru ted z hlavy nevim...musim se podivat pod kapotu ale je to rok 89, GRI 1.6 Motronic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta_V Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 Mel jsem neco podobneho na 106 s16, po prip=ojeni na diagnostiku mi zjistil ze byl vadny konektor na cidle podtlaku. takze to muze delat i spatne cidlo nebo nejaky ulomeny dratek na tom konektoru atd. Po ppropajeni toho konektoru je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 6. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2006 tipoval bych krokovy motorek, co nastavuje volnobeh, promeril bych vsechny cidla atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 já jsem ná své 405 sri žáden krokový motorek nenašel, na klapě je jen čidlo.. a jeden možná hloupý dotaz, když ti to chcípá, proč nezvýšiš volnoběžné otáčky??? Mám taky rok výroby 89 a takhle jetý motor už prostě tak nízké otáčky neudrží.. Mám nastaveny volnoběh asi 1200 ot/min.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 7. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2006 Mrkni jestli je v oblasti škrtící klapky a lanka plynu všechno dobře přepevněný. Jinak krokáč (popř. potenciometr) by dělal podle mě větší bordel než jenom chcípnutí. Mě drží motor klidně 600ot. studenej, zahrátej má kolem 750ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 9. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2006 Původně zaslal: iok Kdyz jsem auto privezl, vymenil jsem olej v motoru a prevodovce, dale jsem vymenil vzduchovy filtr a svicky... a ty nové svíčky nejsou náhodou BRISK??? Jestli jo, tak tam dej BOSH co tam patří.. Mě P405 s brisky chcípá taky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Líby Odesláno 9. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2006 taky bych to videl na svicky,mozna zkusit vysokonapetove kabely.jinak nejsou spatny svicky NGK:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 10. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: iok Kdyz jsem auto privezl, vymenil jsem olej v motoru a prevodovce, dale jsem vymenil vzduchovy filtr a svicky... a ty nové svíčky nejsou náhodou BRISK??? Jestli jo, tak tam dej BOSH co tam patří.. Mě P405 s brisky chcípá taky.. nejsou...dal jsem tam NGK urcene pro peugeot...ted jsem nemel vubec cas na auto, ale jdu se dneska odpoledne podivat pod kapotu na konektory apod...hledal jsem v jednom manualu pro peugeot a tam se zminuji, ze problem s volnobeznymi otackami dost casto zpusobuje ventil regulace volnobeznych otacek - zaneseny/spatny kontakt atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 A když už budeš kontrolovat ty svíčky a kabely, mrkni se taky na víčko rozdělovače a palec (pokud ho tenhle motor má), eventuelně zapalovací modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 hledal jsem v jednom manualu pro peugeot a tam se zminuji, ze problem s volnobeznymi otackami dost casto zpusobuje ventil regulace volnobeznych otacek - zaneseny/spatny kontakt atd... a to je co? a kde to najdu?? mám stejný typ motoru.. jestli na něco přijdeš tak dej vědět.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 No krokovej motorek na SRI bejt nemuže protože tam se dělaly motory 77kw a 88kw a to byly všechno vícebody a ty krokáče nemaj,tam se volnoběh řídí buď elektroventilem(DKZ-88kw) nebo řj prodlužuje nebo zkracuce delku vstřiku(motor DFZ-77kw)...u DFZ je tak jako u DKZ v potencionmetru škrtící klapky kontak for volnoběh,může bejt KO,dost se ty poťáky ser... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 GRI 1,6 to by mohl byt Motor XU5 (BDZ a BDY) -Magneti Marelli G5 jednobodová Motor XU5 (BDY).Magneti Marelli G6 jednobodová a ještě tam je jednobod od Bosch(Monopoint 3.0) ---------všeci mají krokáč..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár No krokovej motorek na SRI bejt nemuže protože tam se dělaly motory 77kw a 88kw a to byly všechno vícebody a ty krokáče nemaj,tam se volnoběh řídí buď elektroventilem(DKZ-88kw) nebo řj prodlužuje nebo zkracuce delku vstřiku(motor DFZ-77kw)...u DFZ je tak jako u DKZ v potencionmetru škrtící klapky kontak for volnoběh,může bejt KO,dost se ty poťáky ser... DKZ 88kW nemá poťák, je to jenom spínač. Pozná to akorát volnoběh a plný plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 aha, mám 1.9 88kW XU9, na škrtící klapě je jen spínač (není potenciometr). Ale je tam teda ten elektroventil ?? Kde je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 klasickej krokac tak vazne asi nemas. Ten bazmek na volnobeh by mel byt nekde pod rozdelovacem a pod tim bazmekem s cidlem teploty vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 10. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 tady: melo by to byt 9.-Supplementary air device Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iok Odesláno 10. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár GRI 1,6 to by mohl byt Motor XU5 (BDZ a BDY) -Magneti Marelli G5 jednobodová Motor XU5 (BDY).Magneti Marelli G6 jednobodová a ještě tam je jednobod od Bosch(Monopoint 3.0) ---------všeci mají krokáč..... jj, to je on...mam BDZ, jednobod...jinak jsem vycistil a zkontroloval vsechny mozne kontakty a kabely, nastrikl jsem je konkorem, trosku \"priohl\" aby mely lepsi dotek, sundal jsem kryt u vstrikovaci trysky nad klapkou a vsechno prohled a vycistil, dotahl srouby...tak uvidim...zitra s tim jedu kousek dal, tak doufam, ze to pomohlo...jo jeste jsem trosku pridal volnobezne otacky neco slabe pres 1000/min...nicmene musim rict, ze nejakou zjevnou zavadu jsem neodhalil... jedine co se mi trochu nepozdavalo, je konektor u nejakeho cidla (rek\' bych, ze to je podtlakove cidlo) v sacim potrubi, privodni vodice jsou dost napnute a jeden ma trosku \"oholenou\" izolaci, ale bohuzel je to zatavene natvrdo do takove gumy, takze to nejde jednoduse opravit a na druhe strane cely ten kabel vede do nejakeho svazku, ktery je cely v husim krku a zrejme vede do ridici jednotky - proste se pokusim sehnat jiny konektor a pak to cele ustrihnu a priletuju novy konektor...tot prozatim vse...uvidim zitra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.