Stam

Kontrolka STOP

10 posts in this topic

Konečně jsem na svůj P 307 SW, 2.0 HDI, 79 kW sehnal českou příručku uživatele a dočetl jsem se, že červená kontrolka STOP se má v případě, že není žádný problém ihned po zapnutí zapalování vypnout. Mě se všechny kontrolky, mimo dobíjení, brzdy a diagnostiky motoru vypnou, ale zůstane svítit STOP. Po nastartování se i STOP vypne a samozřejmě i zbylé kontrolky. Myslíte, že je někde nějaká závada? Byl jsem u jednoho automechanika na diagnostice, žádné závady auto nehlásilo a ani při jízdě nemám žádný problém. Snad jediný problém auto má, že po zapnutí zapalování se mě na počítadle ujetých kilometrů (před zapnutím ujetých kilometrů) někdy objeví, že mám málo oleje, jindy, že mám právě naopak moc oleje a někdy také, že olej je OK - chybí jeden čtvereček do plného. Nevíte v čím by mohl být problém?

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem nemas ziadny, ta kontrolka STOP je OK, funguje ako ma. Co sa tyka ukazatela stavu oleja, robi to, co tebe snad kazdemu, je to len informativne a sem-tam to zablbne. Obvykla vlastnost :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za odpověď na můj dotaz. Ještě jsem si nezvyknul na tyto překvapení, přece jen po změně z vozů skupiny VW na to nejsem ještě dostatečně připraven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak se cítíš po výměně z VW na Peugeot, ja jsem to taky udělal a docela mě to vadí přemýšlím o návratu k VW tolik nesmyslů co jsem u tohodle auta řešil je tragedie hlavně setrvačník a filtr pevných částic to jsou opravdu super vychytávky od Peugeotu nebýt těhle dvou věcí tak bych byl spokojenej?

[upravil dne 7.12.06 PatasoLukaso]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdybych našel kupce na Peugeota za to co jsem jej před dvěma měsíci koupil, byl by hned pryč. Dnes mě kamarád udělal nové rozvody, kdy mimo jiné zjistil, že je v prd... turbo. Tlačí dobře, ale taky žere olej. Jsme zklamán.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, až v nejakém autě uvidíš turbo bez oleje, tak už nežere olej ani motor, neboť nemá z čeho.To jen okrajově, pokud se ti olej nepřečerpává turbem z motoru do sání a vzduchová trasa je jen zaolejovaná, tak je to normální. Důležité je, aby úbytek oleje v motoru byl jaksi v normě. Tu bych považoval u dobře zajetého HDI max. do 1l mezi výměnama.Údaje výrobce o max. spotřebě jsou někdy neuvěřitelné. To jen pro uklidnění... nebo totální zneklidnění?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: toro

Tak, až v nejakém autě uvidíš turbo bez oleje, tak už nežere olej ani motor, neboť nemá z čeho.To jen okrajově, pokud se ti olej nepřečerpává turbem z motoru do sání a vzduchová trasa je jen zaolejovaná, tak je to normální. Důležité je, aby úbytek oleje v motoru byl jaksi v normě. Tu bych považoval u dobře zajetého HDI max. do 1l mezi výměnama.Údaje výrobce o max. spotřebě jsou někdy neuvěřitelné. To jen pro uklidnění... nebo totální zneklidnění?

¨

jj, u Opla Zaf. uváděli snad litr na 1500 km a u prvních auto to tak i fungovalo - zlatej pažoutek:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.