Guest Ondra Odesláno 8. červen 2002 Sdílet Odesláno 8. červen 2002 Ahoj, mam problem. Vymenil sem vodu v chladicim systemu (prerizla hadice) a tedka kdyz jedu na 3/4 plynu, tak teplota je v pohode na 80 stupnich, ale jakmile seslapnu plyn pri predjizdeni (a vytoceni motoru) vyleze teplota rychle na 90 stupnu a spousti se ventilator.... Pred tou vymenou vody to nedelalo.... Jo a vlastne se tedka menilo tesneni pod hlavou... Nevite nekdo co s tim? PS: Zavsdusneny to snad neni, kontroloval jsem to. BTW: 405ka , 1,8 TD.... [Editováno 6/8/02 Ondra] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 10. červen 2002 Sdílet Odesláno 10. červen 2002 A ty ventilatory to uchladej? Nebo jak se to chova kdyz pojedes na plny plyn delsi dobu? Dydzej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 11. červen 2002 Sdílet Odesláno 11. červen 2002 No, kdyz pojedu na plnej kotel furt, tak teplota vyleze k tem 90 stupnum, pustej ventilatory ale stihnou to spolu s okolnim vzduchem uchladit.... Teda zatim to stihaly... Me jenom zarazi, ze to pred tema vymenama nedelalo, drzelo to furt 80 at sem s tim jezdil jakkoliv.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 16. červen 2002 Sdílet Odesláno 16. červen 2002 No mne i sousedovi s 2 TD Peugeotama se to zda takhle v poradku, spis nam bylo divnych tech 80 stupnu porad (mne kdyz odchazelo tesneni pod hlavou, tak byla teplota porad v normalu a pritom jsem uz varil). 90 stupnu pri zatezi je OK, pracovni teplota muze byt az 110 stupnu-diky pretlaku v chladicim systemu. Ale tohle je jen muj nazor, treba se mylim. Dydzej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor 406 Odesláno 21. červenec 2002 Sdílet Odesláno 21. červenec 2002 Mě to taky dělalo, ne ale po výměně kapaliny, jen tak z ničeho nic. Museli mi měnit čidlo. Už si ale nepamatuji, kolik to stálo, myslím, že do tisícovky. [Editováno 7/21/02 Igor 406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lolodreveny Odesláno 15. únor 2006 Sdílet Odesláno 15. únor 2006 no mne na 306stke 19TDi to robilo takisto,ale bola to Hlava.Bola trosku kriva.Po zbruseni a s novym tesnenim sa mi to zohreje na 80 stupnou a tak stoji aj ked idem v kuse 160Km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 20. únor 2006 Sdílet Odesláno 20. únor 2006 motory TD (nejen Peugeot) se pri vetsi zatezi prehrivaji. takze kdyz pri rychle jizde vyleze teplota a spusti se vetraky, znamena to, ze je vsechno tak jak ma byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 21. únor 2006 Sdílet Odesláno 21. únor 2006 Původně zaslal: Ondra Ahoj, mam problem. Vymenil sem vodu v chladicim systemu (prerizla hadice) a tedka kdyz jedu na 3/4 plynu, tak teplota je v pohode na 80 stupnich, ale jakmile seslapnu plyn pri predjizdeni (a vytoceni motoru) vyleze teplota rychle na 90 stupnu a spousti se ventilator.... Pred tou vymenou vody to nedelalo.... Jo a vlastne se tedka menilo tesneni pod hlavou... Nevite nekdo co s tim? PS: Zavsdusneny to snad neni, kontroloval jsem to. BTW: 405ka , 1,8 TD.... [Editováno 6/8/02 Ondra] 1... když jedeš asi nad 30.. tak ty sahary nemaj vůbec vliv na chlazení motoru. 2....Dál.. existují různá těsnění pod hlavu a přál bych si věřit, že máš to správné. 3....Existuje taková tenká přepadová hadička na odvzdušnění a ta nesmí bejt zarostlá. Odvzdušňuje se to několikrát a veice jednoduše jedním šroubem. 4...jednoduše zkusíš jestli je horkej chladič a jestli po celém povrchu No a nakonec tě trochu potěšim... může bejt a to často taky je.. popraskaná hlava mezi ventilama. Jak se do toho sahne, tak se to teprve může projevit. Řada motorů tam má vlasové prsklinky a nic se neděje. dokud tam nějaký jantar nenaleje aditivum do nafty, nebo super olej co tam nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 21. únor 2006 Sdílet Odesláno 21. únor 2006 Původně zaslal: Lolodreveny no mne na 306stke 19TDi to robilo takisto,ale bola to Hlava.Bola trosku kriva.Po zbruseni a s novym tesnenim sa mi to zohreje na 80 stupnou a tak stoji aj ked idem v kuse 160Km/h. Já když jedu v kuse přes 180 tak se motor podchladí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijalka Odesláno 22. únor 2006 Sdílet Odesláno 22. únor 2006 Původně zaslal: vector Původně zaslal: Lolodreveny no mne na 306stke 19TDi to robilo takisto,ale bola to Hlava.Bola trosku kriva.Po zbruseni a s novym tesnenim sa mi to zohreje na 80 stupnou a tak stoji aj ked idem v kuse 160Km/h. Já když jedu v kuse přes 180 tak se motor podchladí Mne to asi tez tak fubguje > leto piatok popoludni vylezt z blavi von no galeje secko upchte do Nitri na dialnicu slapnem na plin 130-150km a teplota na 2-3km zleze na 80 a drzi. jo a v spojleri mam vyndany ten bakelit za tou mrizkou abi to lepci fukalo na chladic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.