Sign in to follow this  
Followers 0
orlando1

306 lpg versus těsnění pod hlavou

11 posts in this topic

Zdravím všechny příznivce LPG. Chci se zeptat, jestli je nějakká souvislost mezi ježděním na lpg a fouklým těsněním pod hlavou. Od minulé opravy (nové těsnění pod hlavu z důvodu výměny gufer kolem ventilů) jsem na benzin-plyn ujel asi 30 000 km. Je taky možné, že to v tom minulém servisu neudělali pořádně. Jaké jsou Vaše zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli je to 1,4, tak klidně může být, tenhle motor je obecně na vylítlé těsnění pod hlavou náchylnější, a to LPG tomu jen dodá. Ale je možné i nějaké zanedbání ze strany servisu - např., dávali nové šrouby, nebo použili staré? Atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno a byl jsi na přetažení hlavy? Nebo to prostě utáhli a od té doby jen jezdíš? Viděl bych to buď na vadu materiálu v tom těsnění nebo na vadu práce. 30.000km je totiž na těsnění hodně málo, pokud jsi to někde brutálně neuvařil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestžli před výměnou těsnění auto vařilo, bylo bez vody....musí se hlava srovnat!!!jinak je to zbytečná práce

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky si myslím, že by to mělo vydržet mnohem více, motor je 1,6-ka 8v a sekvenční vstřikování plynu, ještě jeden dotaz, jak často jezdíte na seřízení plynu u sekv. vstrikování?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: orlando1

taky si myslím, že by to mělo vydržet mnohem více, motor je 1,6-ka 8v a sekvenční vstřikování plynu, ještě jeden dotaz, jak často jezdíte na seřízení plynu u sekv. vstrikování?

ja mam DGi, coz je system pred SGi a jezdim jen na kazdy rok predepsane zkousky tesnosti, zadnou jinou udrzbu jsem na tom zatim nepotreboval delat, ma to najeto asi 60 000km a jezdi jako vino

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže těsnění pod hlavou je vyměněno, hlava srovnána, nový termostat, už to netlakuje do chlad. okruhu, nikde žádná emulze, ale pořád to není ok. Při vyšších rychlostech a otáčkách leze teplota i přes 95, zítra jedu pro nový chladič, tak se uvidí. Napadlo mě, jestli by to třeba nemohlo být čidlem teploty? Už jsem z toho zoufalý:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.