schneiders

Peugot 206hdi (ten kdo na to přijde je pan mechanik)

14 posts in this topic

Toto je hodně divná závada kamoš koupil peugota 206hdi jezdil s ním tak 4 měsíce (bazar).

Popis závady: auto nastartuje běží klidně celej den když bude stát na jednom místě,pojedete s ním 100m a zhasne musíte otevřít kapotu vytáhnout jedno rele a pak jede zase třeba 200m a zase to samé a pořád dokola.Dělám v servise tam jsme na to nepřišli vyměnili jsme palivák vysáli nádrž dali novou naftu nic.Pak jsme to byli napichnout tak v 5 servisech všichni říkali váha vzduchu vymenila se a zase to samý.potom jsme jeli do Olomouce do Peugotu ti řekli čidlo na palivovém čerpadle zase nic.Pak řekli palivové čerpadlo zase nic.oprava už zhruba 40 tisíc a auto stále nejede.Pokud víte čím by to mohlo být tak prosím napište třeba to bude fakt jenom nějaká blbost a jetě jedna věc když zhasnete zapalování vytáhnete klíček tak auto ještě tak 5 sekund běží:grr:myslim:myslim:myslim

[upravil dne 4.12.06 schneiders]

[upravil dne 4.12.06 schneiders]

[upravil dne 4.12.06 schneiders]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím, nevím ale zkus elektromagnetický ventil na otvírání nafty. ja ho měl špatnej vevnitř, ale na jinym autě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to ohlásí, když chcípne? Nízkej tlak nafty? a kde ? nebo to prostě zdechne a jednotka se tváří, že je všechno v nejlepšim pořádku ? Chcípne to, i když to vytočíš na místě, nebo jen, když se rozjedeš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

čau hele zkus tohodle týpka je z Vel.meziříčí a docela HDI rozumí mně dělal xsaru 2.0HDI a kámošovi 206 2.0HDI a nemohli sme si stěžovat jeho tel: 777 089 474 :papa hodně štěstí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus jenom sešlápnout spojku, jestli to udělá bez jízdy. pokud jo vadný spinač pod pedálem.

Další docela špek u 1,4 HDi je ucpaný kat. na ničem se to nepozná jenom \"trenovaný\" ucho.Chová se to stejně.

[upravil dne 4.12.06 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc chlapy jako chcípne to jenom když se rozjedeš.Na místě to mužeš tuřit do omezovače.A řídící jednotak se tváří jako kdyby se nic nestalo nic to nehlásí prostě se jenom vytáhne relé a pak to zase jede chvilku.;)

[upravil dne 4.12.06 schneiders]

[upravil dne 4.12.06 schneiders]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych domluvil zápůjčku druhé ŘJ a vyzkoušel provozovat na tuto náhradní, jestli to bude dělat ...

Bych to viděl na zamykus někde v této oblasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim,

podobně mě takhle trápilo hdi na 306. Jede a najednou zdechne. V různě dlouhých časových intervalech. Ale mě když zdechlo, tak různně dlouhou dobu nešlo nastartovat. Po nějaké době zase zničehonic šlo... Než se na to přišlo, stálo to dost peněz (pumpa v nádrži, odtahy, filtr, milión nic neříkajících diagnostik...) - bylo to blbé relé řídící jednotky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba sa zobrat do servisu a nechat tam nahodit najnovsi software pocitaca motora, stary soft ma zly zvyk robit problemy aj tohto druhu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná je to :xvul , ale zkusím:

Soused měl problém s Renaultem (dodávkou) - přijel kamkoliv a nemohl vypnout motor, tak to zhasínal přes pětku apod. Nakonec se zjistilo, že je na vině ventil na zavírání nafty v naftovém čerpadle. Oprava stála strašný prachy, protože museli odvrtat nějaký pancíř či co... Takže by se zde mohlo jednat o to, že když se rozjedeš, ventil se prostě po chvilce zavře.

No a pak mě napadá ještě něco - podobná věc se stávala u aut, kdy byl špatný klíč zapalování - jelikož to byla kopie za pár korun, nebyla s čipem, takže to po chvilce díky imobilizéru chcíplo. Taky nad tím v servisech dost dlouho dumali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdárek, kámoš má 406hdi. Měl ten samej problém. Jel a najednou mu to zdechlo a rozsvítila se kontrolka motoru. Pokaždý po ruzném čase-km. Nejlépe když předjížděl. To byla opravdu zábava. Po nastartování to zase jelo bezproblému. Byl s tím v Olomouci v Peugeotu. Tam mu řekli, že je to palivové čerpadlo a vyměnili ho za nové. A když se vracel domů, tak po 5km mu to zdechlo zase. Tak chtěl vrátit původní čerpadlo a peníze. Po 10 dnech tahanic mu ho tam namontovali zpět. Pak jel do Vysokého Míta do Peugeotu. Tam mu zjistili, že je to čidlo tlaku v Railu. Po výměně vše OK. Při cestě domů mu to zase zdechlo. Už to ale nešlo nastartovat. Tak ho odtáhly zpátky dó servisu. Tam zjistili že mu odešlo palivové čerpadlo v nádrži (teď už ale doopravdy). Asi ho v té Olomouci zkoušeli a nechali ho jet chvíli na sucho. Potom už je vše OK. Docela blbá závada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se předem za komentář, kterej ti moc nepomůže.

Jen čím víc to čtu tím víc mě leze na nervy k čemu ty autorizovaný servisy a jejich super hyper diagnostiky sou?

Tak buď prodávám Peugeoty už 15 let, mám vyškolený mechaniky a svou práci umí, nebo to sou nemehla, který se spolíhají na diagnostiku.

Já bych odmítnul platit tu diagnostiku v případě, že nic neřekne a pokud servis dá jasný ortel, že závada je způsobená tím a tím a pak to nefunguje, jednoduše nezaplatím. Hotovo. Ať se se mnou soudí nebo ať si ten díl vezmou zpátky.

Chápu, že je v těch nových motorech hodně techniky a hlavně elektroniky, ale tyto závady se tady na foru relativně často opakují, takže by už snad mohli vědět co a jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Omlouvám se předem za komentář, kterej ti moc nepomůže.

Jen čím víc to čtu tím víc mě leze na nervy k čemu ty autorizovaný servisy a jejich super hyper diagnostiky sou?

Tak buď prodávám Peugeoty už 15 let, mám vyškolený mechaniky a svou práci umí, nebo to sou nemehla, který se spolíhají na diagnostiku.

Já bych odmítnul platit tu diagnostiku v případě, že nic neřekne a pokud servis dá jasný ortel, že závada je způsobená tím a tím a pak to nefunguje, jednoduše nezaplatím. Hotovo. Ať se se mnou soudí nebo ať si ten díl vezmou zpátky.

Chápu, že je v těch nových motorech hodně techniky a hlavně elektroniky, ale tyto závady se tady na foru relativně často opakují, takže by už snad mohli vědět co a jak.

Slyseli jsme slovo bozi!! ;) Jeto presne tak jak rikas, taky uz mi to leze na nervy!!! Nevim na co maj diagnostiku, ktera jim rekne co je spatne, ale oni stejne nevi proc je to spatne a co za to muze... :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Omlouvám se předem za komentář, kterej ti moc nepomůže.

Jen čím víc to čtu tím víc mě leze na nervy k čemu ty autorizovaný servisy a jejich super hyper diagnostiky sou?

Tak buď prodávám Peugeoty už 15 let, mám vyškolený mechaniky a svou práci umí, nebo to sou nemehla, který se spolíhají na diagnostiku.

Já bych odmítnul platit tu diagnostiku v případě, že nic neřekne a pokud servis dá jasný ortel, že závada je způsobená tím a tím a pak to nefunguje, jednoduše nezaplatím. Hotovo. Ať se se mnou soudí nebo ať si ten díl vezmou zpátky.

Chápu, že je v těch nových motorech hodně techniky a hlavně elektroniky, ale tyto závady se tady na foru relativně často opakují, takže by už snad mohli vědět co a jak.

Je to jako ve všem, ty mechanici se tam střídají, mění servisy různých značek a pak prostě neví a nebo s diagnostikou neumí zacházet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.