Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 break 2.0 HDI - strata ťahu


Henrieta

Recommended Posts

Dobrý deň,

mám Peugeot 406 break, 2.0 HDi, r.v. 2001. Vzhľadom,

k tomu, že toto auto nemá turbo je veľmi živé a silné.

Včera keď som obiehala iné auto zrazu stratilo ťah, plyn

bol na podlahe, otáčky cca. 3.000, ale auto ako keby stálo.

Dnes problém trvá. Auto sa ťažko rozbieha a plyn treba

mať skoro na podlahe, aby vôbec šlo. Otáčky vyskakujú

rýchlo no rýchlosť ide hore oveľa pomalšie.

Viete mi niekto poradiť v čom môže byť chyba ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Henrieta

Dobrý deň,

mám Peugeot 406 break, 2.0 HDi, r.v. 2001. Vzhľadom,

k tomu, že toto auto nemá turbo je veľmi živé a silné.

Včera keď som obiehala iné auto zrazu stratilo ťah, plyn

bol na podlahe, otáčky cca. 3.000, ale auto ako keby stálo.

Dnes problém trvá. Auto sa ťažko rozbieha a plyn treba

mať skoro na podlahe, aby vôbec šlo. Otáčky vyskakujú

rýchlo no rýchlosť ide hore oveľa pomalšie.

Viete mi niekto poradiť v čom môže byť chyba ?

Po pravdě to trošku nechápu... auto má rozhodně turbo a myslím, že ti asi právě udešlo... ale dej hledání... už se to tady řešilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za odpoveď. Teraz už som z toho celkom

zmätená, pretože keď som to auto kúpila menili mi

rozvody a mechanik povedal, že to auto nemá turbo.

Tak teraz neviem. Presný typ motora je 2.0 HDi, 66 kW

rok výroby 2001. Keď by tu bolo predsa len turbo na

koľko odhaduješ opravu ?

Henrieta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivový filter ako aj všetky ostatné boli menené zruba

pred mesiacom. Bola robená komplet zimná príprava,

bol menený aj rozvodový remeň, kladky a zadné

brzdové kotúče.

Aj ja sama to typujem na spojku, asi prekĺzava, no

vidí sa mi to trošku skoro na cca. 157.000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Henrieta

Palivový filter ako aj všetky ostatné boli menené zruba

pred mesiacom. Bola robená komplet zimná príprava,

bol menený aj rozvodový remeň, kladky a zadné

brzdové kotúče.

Aj ja sama to typujem na spojku, asi prekĺzava, no

vidí sa mi to trošku skoro na cca. 157.000 km.

- Protože bylo psáno, že je auto koupené (asi nedávno) tak je opravdu jistota, že těch 157000km je skutečně pravých (nestočených)?

- Opotřebení spojky závisí hodně na používání (jízda přískoky po městě x dálky po dálnici).

- Jestli se jedná o spojku nebo o turbo je velký rozdíl a neměl by být problém to poznat. Zkus při pomalé jízdě do kopce šlápnout na plyn a pokud rostou otáčky a rychlost je stejná, tak je spojka jasná (možná by to mohlo i začít trochu smrdět spáleným obložením). Jinak prokluzující spojku by měl servis poznat.

- K tomu turbu a ztrátě výkonu nemusí hned znamenat, že je KO, může někde ucházet tlak (to by bylo nejspíš slyšet) nebo jiná záludnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...