Sign in to follow this  
Followers 0
Henrieta

Peugeot 406 break 2.0 HDI - strata ťahu

8 posts in this topic

Dobrý deň,

mám Peugeot 406 break, 2.0 HDi, r.v. 2001. Vzhľadom,

k tomu, že toto auto nemá turbo je veľmi živé a silné.

Včera keď som obiehala iné auto zrazu stratilo ťah, plyn

bol na podlahe, otáčky cca. 3.000, ale auto ako keby stálo.

Dnes problém trvá. Auto sa ťažko rozbieha a plyn treba

mať skoro na podlahe, aby vôbec šlo. Otáčky vyskakujú

rýchlo no rýchlosť ide hore oveľa pomalšie.

Viete mi niekto poradiť v čom môže byť chyba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Henrieta

Dobrý deň,

mám Peugeot 406 break, 2.0 HDi, r.v. 2001. Vzhľadom,

k tomu, že toto auto nemá turbo je veľmi živé a silné.

Včera keď som obiehala iné auto zrazu stratilo ťah, plyn

bol na podlahe, otáčky cca. 3.000, ale auto ako keby stálo.

Dnes problém trvá. Auto sa ťažko rozbieha a plyn treba

mať skoro na podlahe, aby vôbec šlo. Otáčky vyskakujú

rýchlo no rýchlosť ide hore oveľa pomalšie.

Viete mi niekto poradiť v čom môže byť chyba ?

Po pravdě to trošku nechápu... auto má rozhodně turbo a myslím, že ti asi právě udešlo... ale dej hledání... už se to tady řešilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ďakujem za odpoveď. Teraz už som z toho celkom

zmätená, pretože keď som to auto kúpila menili mi

rozvody a mechanik povedal, že to auto nemá turbo.

Tak teraz neviem. Presný typ motora je 2.0 HDi, 66 kW

rok výroby 2001. Keď by tu bolo predsa len turbo na

koľko odhaduješ opravu ?

Henrieta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kedy bol meneny naposledy palivovy filter? Ten zvykne robit problemy. Popripade este regulator tlaku. Je to vstrekovanie Bosch alebo Siemens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak je myšleno to, že otáčky se zvyšují rychle, ale rychlost pomalu:myslim? se zařazenou rychlostí by to snad mělo být úměrné (pokud neprokluzuje spojka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivový filter ako aj všetky ostatné boli menené zruba

pred mesiacom. Bola robená komplet zimná príprava,

bol menený aj rozvodový remeň, kladky a zadné

brzdové kotúče.

Aj ja sama to typujem na spojku, asi prekĺzava, no

vidí sa mi to trošku skoro na cca. 157.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Henrieta

Palivový filter ako aj všetky ostatné boli menené zruba

pred mesiacom. Bola robená komplet zimná príprava,

bol menený aj rozvodový remeň, kladky a zadné

brzdové kotúče.

Aj ja sama to typujem na spojku, asi prekĺzava, no

vidí sa mi to trošku skoro na cca. 157.000 km.

- Protože bylo psáno, že je auto koupené (asi nedávno) tak je opravdu jistota, že těch 157000km je skutečně pravých (nestočených)?

- Opotřebení spojky závisí hodně na používání (jízda přískoky po městě x dálky po dálnici).

- Jestli se jedná o spojku nebo o turbo je velký rozdíl a neměl by být problém to poznat. Zkus při pomalé jízdě do kopce šlápnout na plyn a pokud rostou otáčky a rychlost je stejná, tak je spojka jasná (možná by to mohlo i začít trochu smrdět spáleným obložením). Jinak prokluzující spojku by měl servis poznat.

- K tomu turbu a ztrátě výkonu nemusí hned znamenat, že je KO, může někde ucházet tlak (to by bylo nejspíš slyšet) nebo jiná záludnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem na 2,2 HDi závadu \"nefunkční klapka brzdicího vzduchu\". Auto netáhlo, oprava stála asi 600 Kč. Nevím, jestli má 2,0 taky takovou povedenou klapku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.