Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 1,9TD hlučný vstřik?


sajdlik

Recommended Posts

Vstřik jde opravit, zakoupením nové špičky.

Ovšem že by jsi poznal posluchu špatný vstřik a ještě který z nich to je, no, to klobouk dolů.

Špičku koupíš ve kšeftu kde prodávají díly na auta. Rovněž pod vstřik patří měděná podložka a detonační podložka. Ty musíš taky koupit nové.

Nový vstřik rozebrat, očistit (líh) a smontovat. Pozor na dotahovací moment držáku vstřiku do hlavy. Já mažu měděnou pastou a na moment.

Známej servisman tvrdí že u peugeotu, gor komůrek nemá smysl vstřiky měnit. Nic se tim nezlepší, píst si směs takjaktak nasaje do válce a výsledkem bývá jenom stržení závitu na hlavě motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám podobný možná stejný problém. Z motoru (přesněji z oblasti vstřiku a ventilové hlavi) se mě ozývá takové kovové cvakání. Na volnoběch je pravidelný. No a když občas motor vytočím, tak to cvakání přestane - (neni to pravidlem). Ale hodně jsem si toho všiml když jsem ho vytočil třeba při předjíždějí a zastavil , tak na volnoběch to přestalo cvakat. A při ustálené jízdě s menšíma otáčkama , třeba na pětku kolem 1800 otáček mě to auto jemně pocukává. Strašně nepatrné ale cítit je. Pak otáčky zvíším na 2000 a necuká. Zrychluje normálně svižně, žádná propast v plynu. Napadl mě ještě ventil ale taky vstřik, jako že by špatně dávkoval naftu. Mám 2.1 TD a najeto 200 000 km. Vše to začalo od toho cvakání. Jo a někdy v červenci jsem měl vstřiky na vyčištění. Dávali se i nové měděné podložky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebo to klidně můžou bejt hydroštely. Pro vstřik může být ještě poslední záchrana přípravek na čištění palivové soustavy. Doporučuji naředit dvakrát tak koncentrované než píšou v návodu a co nejdříve vyjezdit. Mě osobně to pomohlo a použil jsem něco od Castrolu. Od té doby to tam jednou za čas preventivně vrznu a je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kenduch

Nebo to klidně můžou bejt hydroštely. Pro vstřik může být ještě poslední záchrana přípravek na čištění palivové soustavy. Doporučuji naředit dvakrát tak koncentrované než píšou v návodu a co nejdříve vyjezdit. Mě osobně to pomohlo a použil jsem něco od Castrolu. Od té doby to tam jednou za čas preventivně vrznu a je klid.

Hydroštely u 1,9TD? Ha ha. Mohl by pán přijet a ukázat mi naživo, kde má podle něj mít asi tak 1,9TD hydroštely? :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:P no jen počkej, až jednou ty hydroštely u toho pořádného motoru budeš muset vyměnit ;) na rozdíl od seřizovací podložky nestojej 30,-Kč, a ještě k tomu jich je tam víc :)

Jinak k předešlým otázkám - vstřik se samozřejmě leckdy pozná po zvuku, když blbme - i když zdaleka ne vždy, a který z nich to je se také pozná snadno - stetoskopem (i třeba jen vyrobeným z tyčky). Vstřik, který je takto hodně poznat navenek, bych řešil co nejhned - a to vyndáním a odnesením k někomu, kdo má seřizovací stolici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je ten problém, že jsem to ukázal už dvoum mechanikům a každej mě chtěl rozebrat půl motoru. Nevím komu bych to dal. Jeden že je to asi ventil a že musí rozhodit celej motor, druhý neví taky nic ale chtěl by ho kuchat. O Stetoskopu se nidko nezminoval. A když jsem to měl o prázdninách v Bosch na vyčištění vstřiků, tak říkali že byli zasrané a tak to vyčistili. Prý ok. Jsem z Pardubického kraje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Oddie...mno je jich tam jen 12ks po cca 1000kč

Naštestí to není poruchová záležitost. Na mém motoru jsou pořád původní a to má najeto už 350.000km. A alespoň se to nemusí seřizovat a necvrlikaj ventily. Stačí pravidelně a včas měnit olej. :papa

@Jaris...zkusil bych ten Castrol a pokud to nepomůže tak bych si sám vyndal vstřiky a odnesl je někomu kdo je umí změřit, popřípadě seřídit. Protože jezdit s odkapávajícím vstřikem apod. je o písty!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, to mě jeden kolík taky říkal, že ty hydráky by neměli být poruchové. Jenom ty vstřiky prý odcházej. No jak se to vyndavá vím ale musím nejdřív zjistit kdo je tady v okolí umí seřizovat. Jinak , že by neměli jít povolit toho bych se moc nebál. Už mě je jednou vyndavali a dávali se ty podložky plus se promázli závity. Jinak dík za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jaris

Ahoj, mám podobný možná stejný problém. Z motoru (přesněji z oblasti vstřiku a ventilové hlavi) se mě ozývá takové kovové cvakání. Na volnoběch je pravidelný. No a když občas motor vytočím, tak to cvakání přestane - (neni to pravidlem). Ale hodně jsem si toho všiml když jsem ho vytočil třeba při předjíždějí a zastavil , tak na volnoběch to přestalo cvakat. A při ustálené jízdě s menšíma otáčkama , třeba na pětku kolem 1800 otáček mě to auto jemně pocukává. Strašně nepatrné ale cítit je. Pak otáčky zvíším na 2000 a necuká. Zrychluje normálně svižně, žádná propast v plynu. Napadl mě ještě ventil ale taky vstřik, jako že by špatně dávkoval naftu. Mám 2.1 TD a najeto 200 000 km. Vše to začalo od toho cvakání. Jo a někdy v červenci jsem měl vstřiky na vyčištění. Dávali se i nové měděné podložky.

hydrostely...temer nic jineho to nemuze byt...menil jsem pred nedavnem vsecky..uz minimalne dva zacaly mlatit... jeden stoji cca tisicovku, plus minus kilo...bohuzel :(

navic ty hydrostely se chovaji tak jak rikas..na volnobeh to nekdy dela, nekdy ne..nekdy ze zacatku to hlavne nedela, pak uz to stejne dela porad, pri vetsich otackach to vestinou prestane...jestli sou to hydrostely zjistis snadno a jednoduse...

KLEPE ? dej nohu z plynu...KLEPE DAL ? mas jasno..hydrostely, neklepe, tak neco jineho(vstriky)... Klepani hydrostely totiz vubec nesouvisi, jestli mas auto pod plynem, nebo jedes z kopce bez plynu.

[upravil dne 6/12/2006 rimmer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jaris

No to je ten problém, že jsem to ukázal už dvoum mechanikům a každej mě chtěl rozebrat půl motoru. Nevím komu bych to dal. Jeden že je to asi ventil a že musí rozhodit celej motor, druhý neví taky nic ale chtěl by ho kuchat. O Stetoskopu se nidko nezminoval. A když jsem to měl o prázdninách v Bosch na vyčištění vstřiků, tak říkali že byli zasrané a tak to vyčistili. Prý ok. Jsem z Pardubického kraje

Hele vím o čerpadlářovi, je to můj soused na chalupě v Krasnicích u Přelouče, jmenuje se Pavel Pecold a má stolici na čerpadla + samozřejmě zkoušečku na vstřiky a diesly dělá 100 let, kdyby jsi potřeboval. Tel. je 466 977 153. Jenom mu řekni, že to máš ode mě, abych ušetřil na pivu-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Hydroštely sou v Elitu od 355kč/ks.

Další varianta je pak kolem 700, nejdražší 1000.

ty clovece..copak neumis cist ? vahadlo ventilu 355..zdvihatko lenvejsi 890, drazsi swag 1080 .... takze asi tak...zadne levnejsi nejsou, jeste jsem teda videl febi lehce pod litr, ale to uz je celkem jedno jestli zaplatis 12 nebo 13 tisic. Ja teda menil vsechny, resp. me to bylo doporuceno, a stejne si myslim, ze kdyz umre jeden/dva, za par tisic zacnou klepat postupne ostatni. Takze abychom to uvedli na pravou miru, zadbne varianty v podstate nejsou..vymena jednoho vyjde na litr, ventilu je 12

toto samozrejme plati pro 2.1TD, u 1.9 hydrostel neni

[upravil dne 7/12/2006 rimmer]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Jaris

JJ, to mě jeden kolík taky říkal, že ty hydráky by neměli být poruchové. Jenom ty vstřiky prý odcházej. No jak se to vyndavá vím ale musím nejdřív zjistit kdo je tady v okolí umí seřizovat. Jinak , že by neměli jít povolit toho bych se moc nebál. Už mě je jednou vyndavali a dávali se ty podložky plus se promázli závity. Jinak dík za rady

kluci, ony ty hydrostely nejsou poruchove, ale jako kazda vec nekdy to douslouzit musi... :) a co jsem patral tak u VW odchazeji na TDi casteji, ovsem tam stoji jeden hydrostel mezi 300 a 400korunama, a na forech tak rikali, ze je menili uz aji po 150tisicich. Proste se ti vymlati, maji velkou vuli a pousteji olej a uz dobre nevymezi ... proto na to ma vliv otacky motoru/tlak oleje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ladis

Vstřik jde opravit, zakoupením nové špičky.

Ovšem že by jsi poznal posluchu špatný vstřik a ještě který z nich to je, no, to klobouk dolů.

Špičku koupíš ve kšeftu kde prodávají díly na auta. Rovněž pod vstřik patří měděná podložka a detonační podložka. Ty musíš taky koupit nové.

Nový vstřik rozebrat, očistit (líh) a smontovat. Pozor na dotahovací moment držáku vstřiku do hlavy. Já mažu měděnou pastou a na moment.

Známej servisman tvrdí že u peugeotu, gor komůrek nemá smysl vstřiky měnit. Nic se tim nezlepší, píst si směs takjaktak nasaje do válce a výsledkem bývá jenom stržení závitu na hlavě motoru.

Na kolik penez asi tak ta vymena tech dilu (ty spicky a podlozky) a serizeni na te stolici vyjde nekde v servisu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

POdle výrobce špičky(trysky) - Bosch stojí cca 1000 Kč kus + seřízení, takže celkem cca 5000 Kč, pokud bude tryska od Motorpalu bude stát polovinu, servis to bude seřizovat trošku déle a životnost bude poloviční. To je klasické dilema pro auto s nájezdem 10tkm ročně asi levnou variantu, pro plán najet a autem ještě 150tkm připlatit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...