BERT

Teplota

20 posts in this topic

Zdravím , nevíte někdo jestli je normál když ručička ukazatele teploty najednou spadne 90 ma 80 stupňů ? A jaká by měla být stálá teplota?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hhonza

Jo, to jsou podobný motory :D:D:D

ako pricina problemu to byt moze, aj keby to bolo na zaporozci, nemyslis? :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na benzínových motoroch má byť 90°C. Je úplne bežné, že na Peugeotoch odchádzajú termostaty. Mne odišiel na HDi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A měla by být stálá teplota 90 stupnů , mě to většinou ukazuje pod devadesát?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojky!

Normální to asi nebude.Já mám stálou teplotu 80 stupňů ( 307 Break,2.0 HDi 66 kW ).Připadá mi to ale málo.Když jsem se na to ptal v servisu, tak to je prý nornální provozní teplota. U naší starší 309 D je teplota motoru v létě, v zimě 90 a ani se nehne.

I ta spotřeba se mi zdá vyšší.Průměr mám 6,5 , v létě o litr míň.Asi se podívám na ten termostat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Jeana je teplota 80° furt, léto, zima, vlek, nevlek, kopec, nekopec. Rafika vyleze na 80tku a tam drží jak přibitá. Tak nevím, je to málo, nebo to stačí?:myslim

[upravil dne 12/12/06 Bohumil]

Share this post


Link to post
Share on other sites

me rucicka u 406ky cestuje pomerne dost, kdyz jedu delsi kopec se zarazenou rychlosti a bez slapani na plyn tak spadne na 80, kdyz stojim v kolone, vyleze v lete i na 105

Share this post


Link to post
Share on other sites

se zaplou klima to drží 80 stupnu, bez zaply klimy - rezim ECO nebo off to sepne (vetrak) pri 93 stupnich a pri 80 to vypne.....mel jsem vetrak rozbitej, tak mi to opravovali v peugeotu a ptal jsem se jich na to

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohumil

U Jeana je teplota 80° furt, léto, zima, vlek, nevlek, kopec, nekopec. Rafika vyleze na 80tku a tam drží jak přibitá. Tak nevím, je to málo, nebo to stačí?:myslim

Je pravda, klimu mám zaplou pořád. Ale i když to někdy přepnu na ECO, nevšiml jsem si, že by to ukazovalo víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohumil

Původně zaslal: Bohumil

U Jeana je teplota 80° furt, léto, zima, vlek, nevlek, kopec, nekopec. Rafika vyleze na 80tku a tam drží jak přibitá. Tak nevím, je to málo, nebo to stačí?:myslim

Je pravda, klimu mám zaplou pořád. Ale i když to někdy přepnu na ECO, nevšiml jsem si, že by to ukazovalo víc.

ted v tomhle pocasi to drzi i s vyplou klimou ale kdyz prijedes s teplym motorem do garaze a das ECO a chvili (5 minut) budes pridavat plyn tak to ohrejes vic a vetrak ti sepne pri 93 a ohladi to na 80 pak zas vypne ps- nezavitat vrata u garaze:super

[upravil dne 12.12.06 omegaalfa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota kolise medzi 80 a 90, podla prevadzkovych podmienok, je to normalne. Pocas konstantnej jazdy to nepoznas, ak, tak iba ak sa vleces v kolone, alebo v meste.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Na benzínových motoroch má byť 90°C. Je úplne bežné, že na Peugeotoch odchádzajú termostaty. Mne odišiel na HDi.

to nam ten rok pekne zacina, asi sa mi odporucil termostat, rucicka ukazuje tesne pod 80 :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je úplne bežné, že ten termostat sa pridrie. Na benzínových motoroch je otváracia teplota termostatu 89°C. Cena tohoto termostatu \"Vernet\" je okolo 500,- Sk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota je stále stejná, ale přestává topit topení.Zřejmě se hlásí termostat o výměnu.Občas teplota poklesne k 70 stupňům.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jsem to taky resil, pred vymenou termostatu nepresahla teplota 80, po vymene je tesne pod 90 :papa

Termostat je mozne vymenit pri trose zrucnosti samo domo, neni tam zadny problem :mrk

[upravil dne 19/2/07 jardas]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marshall

Co říká spotřeba po výměně, šla dolů, nebo se to neprojevilo?

Zřejmě auto topí rychleji?

ja jsem ten stary termostat zkousel \"varit v hrnci\" a on otviral o neco drive nez na tech 89st. (cca. 82st.), takze ted to topi o neco rychleji a spotrebu jeste nevim, protoze to je asi 3 tydny a to jsem tankoval jen jednou. Ale nejaky velky vliv to asi mit nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.