divas

307 Break 1.4 HDI - závady a závady a ....závady

20 posts in this topic

Ahoj

Tak jsem si v únoru koupil novou výše jmenovanou káru (spíše kraksnu) a napíšu Vám co všechno se na tom autě rozbilo. Ten den co jsem to auto koupil se rozbila páčka na ovládání blinkrů (přestala se vracet a dřel volant)) najeto bylo 89 km. Asi za týden (najeto 350 km) začalo auto hrozně chrastit na sebemenšim hrbolku. To jsem propadl první depresi, že mám asi špatně svařenou karoserii, ale byly to jen povolený zámky ve všech dveřích. V servisu vše rychle odstranili (5 dní) a spokojeně jsem jezdil až do 4000 km to začal motor hvízdat tinpul jsem si, že to bude turbo a nemýlil jsem. Když už jsem s tim byl v servisu tak jsem nadhodil že to má dost velkou spotřebu 5,9-6,2 l/100 km a technik mi řekl že asi neumim jezdit. Tak jsem natankoval plnou a jel 1000 km pomaloučku max 110 km/hod motor ne víc jak 2500 ot/min a výsledek 5,58 l/100 km tedy nic moc na kombinovanou spotřebu. A tak jsem zase tankoval pěkně plnou a co se to děje? Nafta teče z nádrže a to tak že velmi. Tak jsem to dal zase do servisu, že mi vymění to turbo a opraví ten únik paliva, ale chyba lávky. Francouzi poslali to nový turbo VADNÝ a tak mi auto vrátili, že to spraví vše najednou a tak jezdim čekám na nový díly a zvlnily se mi přední kotouče (najeto 12000 km). To už jsem pochopil, že jsem koupil šmejd non plus ultra. Jo a jak tak jezdim s pořád prázdnou nádrží (aby mi nafta nevytekla)všiml jsem si, že se mi seká palivoměr. Tak to jsou mé zkušenosti s 307. Zítra dávám svůj vůz na komletní opravu všech závad najeto má 17 000 km. Co dodat? Co o tom soudíte Vy ? Jaké máte zkušenosti s řadou 307?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jak to tady tak procitam, tak je tu sama nadavka na 307 :( mozna bych chtel podotknout, ze je to jeste moc novy a nevychytany auto, ale uz je na trhu dost dlouho ne to, ayb uz to bylo doresene..... S timto se teda frantici nepochlapili...

BTW: nejsou ty kary delany v Turecku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau Divas, to co tady pises se da pouze shrnout jako nezavidenihodna situace. Ja osobne mam vuz 307 2.0HDI 90k a musim zaklepat (tuk tuk tuk) zatim zadne velke problemy (pokud nebudu pocitat odreni praveho boku neznamym ridicem a vypadlou hadici od vzduchoveho filtru - oboji selhani lidskeho faktoru) Je tedy pravda, ze snad jedina vec, ktera mi vadi je vrzani v levem bocnim sloupku pri prejizdeni nerovnosti, ale jinak nic zavazneho. Budu do auta stejne montovat muziku, tak budu vetsinu tech plastu sundavat a dotahovat. Co bych k tve situaci jeste snad rekl je to, ze mas asi velkou smulu. Je sice pravda, ze rada 307 je povestna svym mene kvalitnim dilenskym zpracovanim interieru, ale to co popisujes Ty, je uz podle me opravdu trochu moc. Kdyztak pak za nejakou dobu napis, jak se veci maji a jestli tahle anabaze pokracuje dal nebo uz jsi si to vybral vse hned ze zacatku. Mej se. J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

Tak Vám píšu jak ten příběh pokračuje.

29.6.2003 jsem dal vůz na opravu s těmito závadami: kmitání volantu při 130 km/hod, hvízdání motoru, únik paliva z nádrže a současně s tím písemnou žádost o výměnu vozidla (najeto 17 500 km). Jak to dopadlo? Tak dali mi náhradní vůz ( nový WW Pasat 1.9 Tdi) a vyměnili mi rozvody - zbytečně, tím to nebylo. Dále vyměnili vodní pumpu prý tekla... ha ha...zbytečně, tím to nebylo. Prý je to hadicí k radiátoru k topení (????) tak jí objednali a čekám a čekám a stárnu a moudřím a vím že takhle NE!!!!. Palivo prý NEVYTÉKÁ - asi mám vidiny a ty kola prý vyváží. Dnes je 21.7.2003 a vůz mám v servisu již 21 dní. Na výměnu prý nemám nárok, snad prodlouží garanci slibuje prodejce. Dělám něco špatně? Život je príma, ale tohle mi už skoro hlo žlučí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja krome toho ze jsem v zime utrhnul zatuhle lanko kapoty a teklo tesneni vysokotlakeho rozvodu, a hned pri 900 km se povolila hadice sani u turba tak jsem zadne takove problemy nemel. Ted ma auto po roce najeto cca 33000 km. je to 2.0 HDI

Navic mame ve firme jeste jednu 307 kombi taky 2.0 HDI ma najeto 60000 km a taky zadne velke problemy, pouze jednou preprogramovali BSI jednotku protoye nejak blbly svetla , pak mame jeste 206 1.4 HDI a ta je uplne v pohode ale zatim ma jenom 8000 km.

Asi mas spatny kus nebo servis, kam to davas ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak 307 je fakt kvalita! Mám 307 SW 1.6 benz.Rok stará. V záruce měnili přepínač blinkrů - prý typická bolest 307 a motor ostřikovačů.( při ostřikování zadního skla stříkal na přední ale stíral zadní stěrač - paráda při suchém zaprášeném skle!). Reklamoval jsem pazvuky z nápravy - kovové lupnutí na nerovnostech - na potřetí utáhli spojovačku. To že to stále topí při vypnuté klimatizaci a dovnitř se dere teplý vzduch 28 st. i když je venku 16, mi ve třetím servisu vymluvili - je to prý normální - vzduch. kanály se prohřejí a proto je tam od toho klimatizace aby se používala! Chachá - tzn. že vy co nemáte klima se paříte jak uzené? Čerstvý vzduch zvenčí mi tedy francouzi odepírají. 3x zblblý software a přeprogramování nepočítám, falešná hlášení typu airbag faulty a antipolution faulty (katalyzátor) jsem ani nezkoušel hlásit - to je asi taky typický. Teď po konci záruky v červenci znovu odešel blinkr ( zprava se přepíná otáčením volantu až doleva) a znovu motor ostřikovače. Záruka se na to nevztahuje, protože díly měněné v záruce mají záruku do data záruky auta. Blinkr stojí 8.000,- měníse totiž celý věnec pod volantem vč. stěračů a ovl. rádia, aby to za půl roku mohli opět měnit. Minulý týden a dnes opět nesepnul startér ani na podvacáté, až klepáním kladivem někam k převodovce se uvolnil a roztočil. I navštívil jsem bazar a tam mi za mého miláčka nabídli tabulkovou cenu 340.000 z pův. 585.t. Byla to fakt dobrá investice, nicméně snad i tu ztrátu podstoupím, nebo? nervy mi za to nestojí. Ale proti zkušenostem některých dotyčných zde, jsem vlastně ještě v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 307 1,6 a už jsem z ní pěkně hotovej.Při garanční prohlídce mi tvrdili že auto je v pořádku.Po garanci jsem zjistil že auto bere 1l oleje na 5000 km.Zdálo se mi to dost a tak jsem kontaktoval servis.V servise řekli že je to podle návodu ještě v normě.Při 12000km mi odešel starter.Poté jsem se dozvěděl že mě zapoměli zavolat na výměnu spínací skřínky a proto prý odešel ten startér.FA Peugeot mi poslala nový startér a skřínku a zaplatil jsem jen práci (3000,-).Při 13500 jsem v garáži zjistil stopy oleje a tak jsem pátral a zjistil že teče z převodovky.Z ní už musí téci dlouho protože motor a ramena byly celá mastná.Dále se ozývá praskot od předních kol při přejezdu zvlněné vozovky. Tyto závady už přede mnou někdo popisuje.Vše půjdu nahlásit doservisu a jsem zvědav kolik to bude stát.U auta za 550000 je těch závad dost.Auto roku=šmej roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusenosti s 307 mam jen teoreticke a kratkodobe. najel jsem s ni asi 3000 km. byla to 2,0 hdi. vse absolutne bez problemu. auto bylo nedavno prodane (cca 20000 km) a opet vse ok.

kotouce... mohl jsi porjet s teplyma kaluzi nebo tak neco, ale chapu ze v souctu ostatnich poruch a zavad to nase*e. nadrz, olej...to je spatne. co se tyce predn osy, to je obecna slabota peugeotu. vsech, snad vyjma 1,1. ale je to prevazne jen u nas, je to dost i kvalitou silnic. me se 307 kibi, hlavne sw se 110ps hdickem, ale ptal jsem se (ve svem oblibenem servisu) a vyslechl jsem si vycet typickych zavad... a i presto bych sdi ji koupil, nebylo to toiz nic divneho. asi mas BLBEJ kus. a od toho ti pomuze jen aaa auto praha, bohuzel. je to smutne, ale cpat do toho prachy, aby se to srovnalo, to je na dlouho a na tucnou penezenku. zjisti si den kdy to vyrabely to auto... neni to pracovni sobota? nebo pondeli rano?

hodne zdaru pri odstranovani zavad, hodne stastnych km a nezanevrte na peugeoty... byla by to skoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem se divil, kolik závad může mít 307. Sám mám zkušenost s 309, 106, 206, 306 a i krátkodobě s 307, ale nic jsem neslyšel, fungovalo vše na sto procent (naj. jen 5tis.km) a protomám dojem, že se asi jedná o nějaké vyjímky. vždy? se třistasedmiček už vyrobilo přes milion kusů a kdyby každá takhle zlobila, tak už by zkrachovali. Asi by to chtělo někdy závady konzultovat i u jiného, třeba i ne koncesionáře peu, protože si myslím, že tam opravují jak na běžícím pásu a zákazníka si moc nevážej a taky ho určitě rádi kasírují.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel som si, ze len ja mam tu smolu s problematickym autom, ale ako vidim, mylil som sa. Ja mam pre zmenu 307 s motorom 1.6 16V a najazdenych ani nie 5000 km. Pre P307 to je asi vela, lebo uz pri 3000km som mal takmer vsetok olej fuc, co je ZUFALE. Musel som si dat vymenit zamok na zadnych dverach, lebo sa nedali otvorit a to nehovorim packe blinkra, ktora je tu spominana viackrat - neviem, kto im dodava tento diel, ale v momente by som ho poslal past sa, keby mi dodaval tak nekvalitny vyrobok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...co se tyce packy blikace. neco malo vim. udajne je od lucase a jsou s tim obcas v nekterych autech (206 a 307) problemy, ale vetsinopu pomuze vymena. jinak peugeot pry jiz ma nahradniho dodavatele, takze jim to samozrejme neni jedno, ale resi se to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak po roce zas přihodím pár zážitků. Závadu startéru jsem na podesáté po investici 6000 kč vyřešil - a to tím že jsem opustil značkové servisy Výměna spínací skříňky totiž nepomohla,(2500kč), výměna statoru ve startéru,kde byly údajně \"vypadlé\" magnety také ne. (2000Kč) Nabízený nový startér za 18.000 jsem odmítl - nedokázali mi zaručit že to tím je a rovnou mluvili o jakémsi multiplexu, jako další možnosti. Zapůjčení nějakého staršího startéru s tím že zaplatím montáž a demontáž jen aby se to 100% lokalizovalo mi odmítli. A tak mi staří autoelektrikáři na Smíchově namontovali separé tlačítko přímo na startér a po týdnu ježdění se závada prokázala - vyměnili spínač na startéru za 2000 Kč vč. práce a já od té doby vesele startuji.Magnety prý sice mohou být na statoru prasklé, ale dokud to někdo \"šikovný\" nerozebere a oni mu nevypadnou ven, tak se nic neděje.

Pak jsem ještě v květnu absolvoval totálně zkolabovaný software - odtah do servisu, auto nepoznalo ani že má čtyři kola ;) - 3000 Kč. Blinkry už po páté řešit nebudu - po posl. výměně na záruku vydržely 3 neděle, teď už bych je platil. Opakovanou závadu osřikovače jsem opravil doma - nečistota v čerpadle motůrku- ucpaný výstup k zadní trysce.(Neodhalili ani při první reklamaci).

V současnosti řeším vyteklé zadní tlumiče (najeto 58.000 km) a naopak neřeším vysokou spotřebu benz. a oleje (litr na 3500km), neřeším kmitající volant a samovolné přepínání blinkrů a občasná chybová hlášení ( vždy? Wind. XP to dělaj taky ne?) a jsem spokojený. Teda asi.

------------------------------------------------------

307 SW 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

to snad ani neni mozne, ze ty jsi nejaky zapskly priznivec fordu ci volswagenu a nas chces jen prudit :D Vedle tech tvych potizi mi to moje pripadaji hned lehci;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, když jsem četl předchozí příspěvky, musel jsem si vzít tácek, aby mě voči neupadly až na zem.:o

Je vidět, že někde ve značkových servisech jsou opravdu \"odborně, (nebo odporně)\" na výši, a dovedou \"vymyslet\" opravdu jednoduchá řešení.:D

U mého Jeana se z ničeho nic rozsvítily kontrolky ABS a ESP. Poprvé jsem z toho byl \"vyděšený\" a dal auto do servisu. Prý odešel snímač otáček v LZ kole. Ale moc přesvědčivě se u toho netvářili. Ale budiž, tisícovka fuč.:( Podruhé jsem to nechal svítit a po třech dnech to zase samo zhaslo. Potřetí se k tomu ještě rozvítilo STOP. Pak jsem se nas**l, dupl jsem an pedál brzdy a ono to zhaslo:o.

Prý je to hodně citlivé na nečistoty. Asi na tom něco bude, protože na sídlišti dělají topení a je celý rozvrtaný a překopaný, všude samá zem, stěrk, píseka to můj Jean asi nemá rád. Jinak ostatní je v pohodě. (?uk, ?uk, ?uk).:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

znamy si ted koupil 307SW, 136koniku, po deseti tisicich bez zavad, akurat kdyz to hnal pres nemecko, tak se spotreba vysplhala na skoro devet litru, oleje po deseti tis. dolevali 4deci, takze to je taky fajn

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o Chachá, to jsem rád že jsem alespoň někoho potěšil, že jeho pažout není tak špatný.

Je pravda že počet závad na mém autě bohatě předčil všechny závady na všech mých autech za posledních 12 let - tuhle jsem to spočítal - a byly mezi nimi takové skvosty jako Wartburg 353 apod., ale zas mám pocit, že to není jen značkou, ale spíš dobou, kdy všechna auta jsou přesoftwarovaná. Jen taková drobnost, kterou jsem odhalil při poruše softwaru - cvakání zapnutých blinkrů dělá právě softw.Žádný mech. přerušovač jako u stodvácy. Všude kam se podíváš soft.Všechno vzájemně provázané, údajně to má asi pět počítačů rozstrkaných po autě. Mě prý závadu softu mohl způsobit nějaký radioamatér se silným zesilovačem u vysílačky. To mě pobavilo, protože se mi to stalo po zaparkování v garáži - a anténu pro CB mám na střeše baráku - ovšem nevěřím že 4W puštěné ze stanice na střechu odpraví soft. v autě za barákem. A jestli jo - tak si koupim traktor co má místo softwaru cívku a dvě svíce.a jedu orat brambor do hor. ;):P

takže klídek, pohoda, pažout se mi pořád líbí, jen kdyby trošku míň těch ............

bancroft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.