Sign in to follow this  
Followers 0
zaza

klepání v motoru

15 posts in this topic

Zdravím,mám na Vás tento dotaz.Poslední dobou mi začalo v motoru , na straně rozvodu divně klepat,hlučnější to je při menších otáčkách a při neutrálu,je to docela rachot:grr.V servisu to bylo,řemenice je OK,výměna napínací kladky ale klepe to dál,nevíte čím by to mohlo být. Asi tam budu muset jet znova:(.2 HDI 110 FAP,r.v.2001,113000 km.Dík za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatím nevím jak u HDi, ale když jsem měl 206tku 1,9D, tak to byl taky pořád problém a bohužel s napínací kladkou, a to jí 1x měnily ještě v záruce. Já tedy dělám v ložiskové fabrice, ale když jsem viděl to ložisko Made in France na tý kladce, tak to se naše ložiska nemusí stydět.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaza

Zdravím,mám na Vás tento dotaz.Poslední dobou mi začalo v motoru , na straně rozvodu divně klepat,hlučnější to je při menších otáčkách a při neutrálu,je to docela rachot:grr.V servisu to bylo,řemenice je OK,výměna napínací kladky ale klepe to dál,nevíte čím by to mohlo být. Asi tam budu muset jet znova:(.2 HDI 110 FAP,r.v.2001,113000 km.Dík za radu

nazdar prave si davam dokopy moju 2.0HDi-cko 206ku, a mal som ten isty problem!!! Momentalne menim, remen, kladky, vater pump, SILENTBLOK - dnes vecer byto malo byt hotove, ak stihnem popisem ako som dopadol :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak a mam to z krku. avsak nemam slov :D

ked som bol v peugeote a chcel som aby mi źistili \"zavadu\" povedali jednohlasne je to cremen, a ak chcete mame za 11tis. cely som ozelenel, tak som si rem,en a ostatne veci zohnal sam 3600skk. Uz je to vymenene ale klepy-klep je take iste :)

takze dakujem Bohu, ze tych 11 som im nedal, aj ked som za \"najdenie\" chyby musel cvaknut 200skk, asi im to pojdem otrieskat o hlavu! A bud nech mi vratia tych 200skk alebo nech si pozliepaju hlvy a najdu chybu. Je uplne komicke ked v ORIGINALNOM servise nedokazu detekovat chybu! Bol som v AUTO-ALBA na Vajnorskej v BA, uz tam NIKDY NEPOJDEM ani len \"cuplik za 3skk\" kupit! Su to asi obycajny debili! CO by sa stalo keby som im cvakol 11tisic za remen a spol a chyba by stale ostala? Vymenili by polku motora za 500tis a tvarili by sa ze vlastne cely motor je na hovno? Kaslem na nich! Uz im neverim ani to co dychaju! Pojdem s tym \"mojim\" kamaratovi na PC a budeme pomaly odpajat nejake veci a uvidime co pcko vypise. Zatial sa majte :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja si osobne myslím, že je to remenica alebo napínacia kladka. Mne to cvaká na Partnerovi tiež. Myslel som si, že to bude rozvodmi, ale tie sú nové. Takže počkám, až mi vyletí z remenice kus plechu, alebo sa zadrie napínacia kladka. Potom uvidíme ... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Ja si osobne myslím, že je to remenica alebo napínacia kladka. Mne to cvaká na Partnerovi tiež. Myslel som si, že to bude rozvodmi, ale tie sú nové. Takže počkám, až mi vyletí z remenice kus plechu, alebo sa zadrie napínacia kladka. Potom uvidíme ... :o

ved ti hovorim, ze remen kladky a vodnu pumpu mam vymenenu a stale klepem :nevim

uvidim co mi povie pocitac....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počítač ti nepovie nič. Bude to mechanická závada. Pýtal som sa na to v Citroene a tam mi povedali, že oni nič nepočujú. Keď som tam prišiel druhý krát, tak mi povedali, že to bude niektorá kladka. Ale to sa stáva, niekedy sa roztrhne aj remeň ... Tak som potom \"spokojne\" išiel domov.

Do peugeotu v NM radšej ani nejdem, lebo tam nevedia nastaviť ani svetlo a poriadne vymeniť olej. :xvul

[upravil dne 3/12/06 Martinsk]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim,tak jsem byl znova v tom servisu,kde mi předtím na řemenu měnili napínací kladku(prý byla rozpadlá),ale klepalo to dál :(,když jsem tam teď znovu jel,tak to jako naschvál přestalo klepat:grr,ale nechal jsem ho tam.Teď mi tvrdily,že se koukali na rozvody,zkontrolovali motor,zkusili vyměnit řemenici(prý malinko volná,ale ještě není na výměnu:mrk,orig.8500 kč u nich za 4500 kč)ale žádná změna nebyla,tak jí neměnili,akorát mi teď tam dali kratší řemen(plochý)300 kč+700kč práce,jinak vše prý OK.:bojim.Myslím že je to lepší(občas klepe),ale asi mi už z toho hrabe,jezdím bez rádia a naslouchám,už to asi řešit nebudu,dokuť to pojede,to bych se zblaznil.Jinak jsem z 307 20,HDI 110FAP trošku zklamán,mám 3 měsíce a už oprava:nefunkční CD 3200 kč,klepaní z př.nápravy+vým.nap.kladky atd.4000 kč:grr.předtím jsem měl Escorta,2*Astru G a Focuse a vše OK:mrk . Jinak 307 moc krásné a pohodlné autíčko:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Počítač ti nepovie nič. Bude to mechanická závada. Pýtal som sa na to v Citroene a tam mi povedali, že oni nič nepočujú. Keď som tam prišiel druhý krát, tak mi povedali, že to bude niektorá kladka. Ale to sa stáva, niekedy sa roztrhne aj remeň ... Tak som potom \"spokojne\" išiel domov.

Do peugeotu v NM radšej ani nejdem, lebo tam nevedia nastaviť ani svetlo a poriadne vymeniť olej. :xvul

[upravil dne 3/12/06 Martinsk]

ak budes odpajat pomaly reozne veci ako ventili a neviem este co vsetko tak pcko by ti malo ukazat kde to \"hrkanie\" prestane a aspon ti naznaci veci okolo zavady. Nepoznam presne tento tip motora ani soft na aky to pojdu pripnut, ale zatial len dufam, ze nieco najdu :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš pravdu,měl jsem samé benzíny:D,jasně že ropák klape,ale tento klepot od řemenu tam nepatří:grr,byl jsem ve čtyřech servisech i u Peugeotu a shodli se na řemenici,ale při opravě mi řekli,že je OK,jenom vyměnily napínací kladku(prý rozpadlá) ,cena kladky od SKF 1500 kč a plochý řemen.Dokonce v jednom servise mi řekli,že by začali výměnou oleje,rozvodama a takhle by to hledali,stálo by to spousty peněz a výsledek nejistý.Každopádně mi řekli,když se na to dvakrát dívali,že je vše v pořádku,snad se jim dá věřit:myslim,ale kdo by na to přišel bez zbytečných výměn?Taky si myslím,že na počítači na to nepřijdeš,je to mechanický,jedině postupně vyměňovat sučástky za nové,ale jestli se to vyplatí,nakonec to bude klepat stejně dál.ještě že si kupuji auta tak na rok:D,snad už se nic nepo.....307 20,HDI 110FAP 2001,111000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pani, moj nestastny klepot je KONECNE po roku odstraneny!!!!! :roker :roker :roker

asi sa pytate co to bolo?? ked to nevedeli najst ani servisaci peugeotu na Ivanskej a ani na Vajnorskej v Bratislave! "Zevraj" to mali napojene na PC, kontrolovali motor a podobne ich "chudacke vymysli" - NIC MI NENASLI A CHCELI 2700SK !!!!!!! chapete tomu?????????

Popis zavady som uviedol nieco klepe v motore, zavadu nenasli, klepot neodstranili a ani nevedeli v com je problem, ale chceli 2700SK!!!! Ked som sa rozculil, chceli pomne uz len 400sk za "zakladny" test diagnostiky, ze elektrika v aute je ok, tak ten som im zaplatil.

Cele dni som nespal ze co je tomu mojmu chudacikovi, az si ma raz zavolal jeden "garaz majster" v obci Kuchyna a povedal,daj auto, musime to zistit! Netrvalo mu to ani 30minut a hned mi volal, ze mam v riri 3tiu a 4tu trysku! napychol to na nejaky maly pocitac a ukazovalo mu to prepad nafty, tam bolo krasne vidiet porovnanie 1 2 3 a 4 trysky. CHAPETE PROSIM NIEKTO TOMU?? ORIGINALNY SERVIS CHYBU NENASIEL!! Chceli mi rozoberat MOTOR za minimalne 20tisic, a "obycajny" clovek chybu najde za 20minut?? Ak sme nasli tento problem, nechcel som hned zhanat nove trysky (v peugeote stala jedna okolo 25tisic), isiel som aj za druhym mechanikom, nech mi potvrdi, ze tento klepot budu trysky, spravil jednoduchu vec! a to: zobral 4 pohare od horcice, vytiahol hadicky z trysiek (kde je prepad nafty) a dal ich do tych poharkov, jeho pokyn bol: nastartuj minutu, drz auto na 1500otackach a potom vypni. Vysledok: z prvej a druhej trysky boli pohare asi cca 1cm naplnene naftou, 3poharik (z tretej trysky) bol do poli !!) a 4ty pohar bol natom skoro ako 3ty. Tento "primityvny" test nam potvrdil, ze trysky 3 a 4 su naozaj v riti...

Asi za mesiac mi volal ten prvy mechanik, ze mi zohnal tie trysky z rakuska kde nasli nejaku 206ku z buracky, trysky ma vysli na 11tisic (oboje), a po ich vymene mi moj PEZOTIK KRASNE TAHA A ZIADNY INY ZVUK NEZ LEN KRASNY STEBOT NEBOCUT!

Ak si toto forum pozera aj niekto z Peugeotu zo Slovenska (konktretne z Bratislavy), ZAMYSLITE SA PROSIIIIIM NAD TYM AKO SA CHOVATE K ZAKAZNIKOM! Dnes uz pochybujem, ze nejake testy s mojim autom robili (aj ked ho tam mali TYZDEN!!!!!!), ale nemyslel som si ze SLOVAK dokaze takto NEHORAZNE ODRBAT SLOVAKA! Myslel som si, ze CHCETE LUDOM POMOCT, A NIE LEN VZDY Z NICH VYTRIESKAT PENIAZE!!!!! Od dnes ma uz nikto nepresvedci, ze prijmaci technici na Ivanskej ako aj servisaci su len uboziaci, ktory su nevzdelany a chcu za kazdu cenu len zarobit! HAMBA VAM PEUGEOT na IVANSKEJ! Ak sa najde niekto kompetentny z peugeot servisu na Ivanskej a bude sa mi chciet ospravedlnit moja verejna emailova adresa je jan.pastucha@gmail.com

/dakujem Panu Bohu, ze som im tych 2700Sk nezaplatil! a ze som sa nenechal nahovorit na "otvorenie motora"/, nic taketo by sa nestalo, keby to dali na obycajny test trysiek (a pritom som ich PROSIL, nech prezru detailne trysky, ze mam podozrenie ze to budu prave oni - ale samozrejme si mysleli "co otom moze vediet nejaky 22rocny tipek??/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.