Sign in to follow this  
Followers 0
Ladiczech

Náhradní klíč k P206

9 posts in this topic

Zdravím. Koupil jsem náhradní klíč, dálka, imobilizer, k P 206 v domnění, že to půjde sladit s autem. A podle servisu to nepůjde, jak byl klíč už sladěný s jiným autem, tak to nejde přeladit na jiný. Máte s tím nějaký zkušenosti ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladiczech

Zdravím. Koupil jsem náhradní klíč, dálka, imobilizer, k P 206 v domnění, že to půjde sladit s autem. A podle servisu to nepůjde, jak byl klíč už sladěný s jiným autem, tak to nejde přeladit na jiný. Máte s tím nějaký zkušenosti ??

skusenosti nemam, ale skusal si ten key zresetovat?? vybrat baterku??

-mozno je to totalna blbost, ale tak to robime v inych ovladacoch... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to už jsem zkoušel... nic.... tam je problém asi s frekvencí. Už to bylo sladěné na jiné auto a teď mi říkají, že to na jiné nejde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klíč nejde zresetovat. Pokud máš v ruce z klíče jen plastovou část bez železa tak není problem ho naučit v jiném autě. Včetně centrálu. Musíš mít modrou kartu s kodem co byla k autu a diagnostiku v servise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ked si objednas kluc pride ti cisty, nenahraty na ziadne auto. Ak uz imobilizer raz nahrajes na nejake konkretne auto budes ho moct potom dalej pouzivat a nahravat len na toto auto, imobilizer nebudes vediet nahrat na ine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi.

Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde.

[upravil dne 29.11.06 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi.

Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde.

[upravil dne 29.11.06 Milhaus65]

Ja som to myslel trosku inak. Totiz ze ten transponder v tom obale sa da nacitat len na jedno auto, na dalsie ho uz nenacitas. Napriklad nacitam ho na auto c. 1 ale uz ho nebudem vediet nacitat na auto c. 2. Iba ho znovu nacitat na auto c. 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to uplně jedno na kolik aut ho načteš. Třeba na padesát. Nic se nikam nezapisuje, neodesílá jen se řekne autu, že tento klíč-kod je ten na který se nastartuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky. Takže je naděje, že to půjde. Nemůže se stát, že tím přijdu i oba ? Tedy i o ten originální co byl k autu? Tak, že by nešlo pak nic ?

Původně zaslal: Milhaus65

To hnusoba : nemáš pravdu. U 206 si objednám plastových částí klíčů do zásoby kolik chci a nikdy mě nezajímalo na jaké to bude VIN. Když ten plast rozloupneš tak z nej vypadne taková malá černá kostička=transporder , který má svůj kod (plovoucí ale z určitým šifrovacím klíčem, to nebudu teď vysvětlovat). Železnou část si můžu objednat čistou na vybroušení nebo vybroušenou dle VIN z francie na konkretní auto. Pak se ty 2 části dají dohromady, vezme se karta s kodem diagnostika a BSI se řekne, že toto auto bude mít 2 klíče. Max 4. BSI VŽDY všechny klíče v sobě smaže a načítají se znouvu všechny klíče i ty z kterýma to auto přijelo. Veř mi.

Staré typy , třeba 306 byly chráněny bud klávesnici nebo imobilizerem. Tam se i plast objednává na VIN a kod , který je v klíči a v v přijimači na oranžovém štítku ,se musí zadat do objednávky a klíč přijde už udělaný na konkretní auto a nelze ho použit jinde.

[upravil dne 29.11.06 Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.