Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Pojišťovna


bigosak

Recommended Posts

Dnes jsem objevil u Wustenrotu, že pojistku uzavírají na výkon motoru a ne na obsah. Máte již někdo uzavřeno:myslim. Já mám tedy Kooperativu povinný i havarijní a docela to šlo. Ale povinné je 6700Kč ročně, tihle chtějí dle jejich výpočtu 3200Kč:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marlin

no ja ma generali rad.... ale jeste mi nedovezli tu 406ku.... :D:D

vazne, tak jsem to taky spocital a u Generali tomam taky nejlevnejsi

Levnější je jen ten Triglav, ale to jsou Jugoši tak nevim. Nj co ta 406 kdy ti ji daj, když ti ji tam tak pěkne zapsali:D:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem nově u Wüstenrotu. To s tím počtem koní je jenom zastírací manévr, protože to vychází u 2l a 80kW podobně jako jinde. Jediná výhoda je, že za rok bezškodného průběhu je bonus 10% místo 5% jako jinde. Proto po čtyřech letech mám u Wüstenrot bonus jako jinde po osmi letech:super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím čemu říkáte zatírací manévr, ta pojistka je jasně cílená na starší diesely - typicky 1,9D 47kW. Tam je rozdíl oprpti ostatním klidně i trojnásobnej. Dělítko je 50kW, ale i pro starší TD se 66kW se to pořád ještě zatraceně vyplatí. S 80kW verzemi vás skutečně jejich nabídka vůbec zajímat nemusí. Naopak s těmi 1900ccm naftovými atmosféráky k nim nepřejde jen blázen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdepak, je naivní si myslet, že jedna pojišťovna bude výhodnější zcela obecně. Tak to prostě není a nebude - prostě je potřeba vždy sebrat to které konkrétní auto, a u některých pojišťoven také i jeho majitele a jeho bydliště, a dobu bezeškodního průběhu, a prověřit odpovídající nabídky všech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že u jedné pojišťovny se vyplatí pojistit staré diesely a u jiné se vyplatí pojistit auto svobodné matce s třemi dětmi, tedy zaměření se na určitou skupinu je v pořádku a je to běžné, ale pořád se cena od něčeho odvíjí a to je obsah motoru. Již dlouho se diskutuje o tom, že to není zrovna spravedlivé, když třeba dvoulitrový motor o výkonu 66kW musí platit víc, než motor 1.8l s výkonem 85kW a rozdělení podle výkonu by bylo spravedlivější. Někde ve světě to prý takto funguje a právě na této úvaze založila Wüstenrot reklamní kampaň. Ve výsledku je to však klasické počítání podle objemu + možná nějaká sleva za stáří a sleva za velký rozdíl mezi výkonem a objemem (což však takticky nedodávají).

Ideální by byl nějaký graf a nebo popis výpočtu pojištění, ale oni ani ti prodejci pořádně neví jak se to ve skutečnosti počítá a jsou odkázáni jenom na číslo v počítači (to mě jednou jedna nejmenovaná pojišťovna, která mi dělala návrh pojištění a ženská to počítala podle knížky a na papíru, dala nabídku pojištění a když jsem tam přišel a strávil hodinu tím než všechny údaje naklapala do počítače, tak to vyšlo o deset tisíc víc, poděkoval jsem a odešel).

Další historka byla, že při dovezeném autu ze zahraničí musí pro pojištění proti krádeži udělat VinFoto. Některé pojišťovny to hradí a zákazník to má zdarma a u jiné Vám řeknou, že si to sice zaplatíte, ale dají Vám potom slevu 5% z pojistného, takže se Vám to zaplatí. Zapomenou však dodat, že těch 5% by jste dostali stejně, protože je to osobní sleva, kterou může prodejce poskytnout a většinou ji automaticky dává v maximální výši, aby zákazník nešel jinam. Takže si to stejně zaplatíte sami.

Takové záludné otázky jako kolik bych dostal za určité pojištění při odcizení auta nebo nějaké totální škodě už vůbec nekladu, protože na to není nikdo schopen odpovědět a připadá mi, že když nastane pojistná událost, tak to celá pojišťovna počítá minimálně týden než vyjde nějaký výsledek. Ale to už jsem trochu mimo téma (a trochu jsem si ulevil), takže opravdu jak bylo uvedeno výše vypočítat si pojistné u několika pojišťoven a podle toho se rozhodnout (nevěřit reklamním sloganům, ale s nedůvěrou je prověřit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

U Wustenrotu to fakt vychazi v nekterych pripadech levneji, ale to si musi clovek zpocitat presne pro sebe...

ALE hlavne pokud jsem se dobre dival, tak Wustenrot ma mensi plneni asi o 50% sice je to porad nejakych 18 000 000, ale ostatni davaji 35 000 000!

Dal jsem si 70000,- za příplatek zhruba 500,-. Pořád se mi to pro bonus 40% vyplatí a za pár let se uvidí (možná přejdu jinam).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem byl od začátku zavedení sml.poj. u Kooperativy.Mám doposud bezškodný průběh.Zlákali mě tenkrát na to,že nabízeli největší % bonusu.Výsledek ale byl ten,že bonus akorát tak pokryl každoroční navýšení částky,tak že jsem vlastně pořád platil skoro stejně.Občas měli docela zajímavé bonusy tipu:pojištění bonusu,sleva na připojištění skla,pojištění proti živ.kat. atd.Letos jsem se ale rozhodl zkusit ten Triglav.Pro řidiče s maximálním bonusem nabízejí tarif opravdu zajímavý.Na 1.8 mě to vypočítali na 1918,-Kč ročně a to je polovina toho,co jsem platil v Kooperativě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fx

Jsem u Triglavu už druhý rok a bez problémů, kamarád tam řešil havárii z havarijního pojištění a bez problémů. U Wustenrotu mi ta jejich extremne vyhodna sazba vychazi na 16 tisic rocne, Triglav 7 tisic :potlesk

Mám u Triglav už druhé auto a taky zatím spokojenost...

První mělo jen povinné, se současným mám i havarijko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...