Sign in to follow this  
Followers 0
rodov

Demontáž přístrojové desky

7 posts in this topic

Zdravím,

potřeboval bych pomoc,jak ma demontáž přístrojové desky u P 205.Svítila mi jen jedna žárovička osvětlení a ta taky praskla,takže nevidím vůbec nic.Nechci toho víc zkazit a nebo rozlámat.Co jsem koukal,tak již předešlý majitel se do ni dobíval a asi se to nezdařilo.(jeden roh rozlámaný).Dík za radu.Pokud by byl celý návod,tak by to bylo supr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli Ti můj popis nebude stačit, použij hledání, už jsme to tu řešili.

Pokud máš novej model, tak musíš:

Vyndat ovladače ventilace, stačí levej a pravej, daj se normálně vytáhnout. Pod nima jsou šrouby, který vyšroubuješ a vyndáš celej panýlek s ovládáním větrání. Pod ním jsou další šrouby, řekl bych že dva, který vyšroubuješ. Dál musíš sundat trojúhelníkovej plast, kterej je na vrchu středovýho panelu, pod ním jsou zas dva šrouby, který musíš taky vyndat. Pak jsou dva šrouby pod volantem, jsou to ty v hlubších dírách. Poslední šroub je zleva kapličky - plastu okolo budíků - je na hvězdičku, stačí ho jen povolit. Pak už sundáš celou kapličku. Počítám, že máš budíky osvětlený zvrchu a ne zespod jako modely GTI. To bys pak musel ještě vymontovat budíky. Žárovičky jsou zastrčený zvrchu na budících

[upravil dne 27/11/06 Vertex]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za návod,

odpoledne jsem to zkoušel rozdělat,všechny šrouby jsem povolil,některé jsem nemusel,protože tam chyběly,už jak jsem psal předchozí majitel se snažil přístrojovku rozdělat.Nadělal víc škody než užitku.Ale abych se vrátil,nepařilo se mi celou kapličku sundat,držela na pravé straně před volantem.Je to ta rovná plocha co přechází do slídy od přístrojů.Prostě se mi to nepovedlo sundat.Ještě mi tam vadilo nulovací tačítko denního počtu km.Nevíte co by to tam mohlo držet a pak jak kapličku vyvlíknou,když je tam nulovací tlačítko a volant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nulovací tlačítko je v přístrojích... pokud ti to nejde přes to vyvlíknout, musíš sundat volant. Já mám non-GTi, tedy takovou tu s velkým rychloměrem uprostřed.

Sundat to jde, i když blbě - posledně, když jsem to sundaval, tak jsem nakonec vařil ten plast pájkou, protože mi vadila spínací skříňka, a trocha síly, 20 let starej, zdegradovanej plast.. . Pokud to nejde, doporučuje se sundat volant - myslím, že je na ořech 27. No, ale to už budeš mít dole půlku palubky - stejně je to takové puzzle.

Ježek v kleci a puzzle - palubka 205 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já se sundaváním neměl žádnej problém, sundaval jsem stejnou palubovku jako Vix.

Je možný, že máš málo povolený šrouby pod volantem (ale nevím přesně, jakou rovnou plochu myslíš). Pokud myslíš vršek, kde je ten plastovej trojúhelník, tak po povolení šroubů je část, která je nejblíž ofukům předního skla, uchycená jenom na cvocích a chce to manipulaci do všech možnejch stran (jak říká Vix, ježek v kleci) a pak to jde

Jinak volant jsem sundal klíčem na kola, jestli to je 27čka to netuším

Share this post


Link to post
Share on other sites

volant se sundávat nemusí, já to v poho sundám i s nasazeným volantem.

pokud ti ta kaplička držela jakoby v levém horním rohu, tak tam je takový nacvakávací udělátor, tak musíš přetáhnout silou směrem k volantu.

nulovací tlačítko by vadit nemělo, měl by se sundat jen ten kryt a sklo zůstane na budíkach a ty pak drží už jan na 2 šroubech.

teda aspoň u gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny,

tak už svítím,nakonec jsem musel sundat volant.Vůbec nebyl dotažený,jen tak aby se neřeklo.Pak už to šlo dolů krásně.Žárovičky jsem vyměnil,rozlámanou přístrojovku spravil pájkou a zpět zamontoval.Dík všem za rady.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.