Vozataj

Rozdíl mezi motory GTi a ostatními PSAcky...

28 posts in this topic

Ahoj,zajímalo by mě,jestli je možné na pohled rozeznat 1,1cku od GTi,či jiných motorů s vyšším obsahem. Nemyslim podle typu motoru,ale vzhledove...Díky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to možný určitě je.

Podobný si jsou jen motorý o obsahu 1,1 a 1,4 - samozřejmě benzíňáky. O ropě ani nemluvím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj,to mi je jasny,ze nafta je jiná...Ale v čem se teda liší 1,1 od GTi...Poridil jsem si totiz 1,1,dle TP a typu motoru,ale jede to jak svin,to nemuze byt 1,1:-)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,6 GTI je už \"starej\" motor, nikdy jsem ho neviděl, ale bude 1,9 GTI asi dost podobnej. Zkuste se mrknout na www.peugeot205.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tenhle prave vypada jak 1,1 nebo 1,4,ci 1,0 od PSA. Tak me prave zajima,jestli je vzhled GTi odlisny,abych to poznal na 100 pro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor GTI vypadá úplně jinak než motory do 1,4 resp 1360 ccm. Navíc je ho po otevření kapoty plnej motorovej prostor, má váhu vzduchu a další a další věci, který 1,4 nemá.

GTI motory 1,6 a 1,9 jsou si hodně podobný

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je divny,je to takova mala raketka...:-)Jel jsem i s jinymi auty, s jinou motorizaci,ale tohle se mi fakt zda nejake rychlé,točivé a tahu schopné.:-) To by ani 1,4 nepodavala takovy vykon,ne?...Myslite,ze motor lze poladit k vyssimu vykonu...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele to nevím, zkus do toho naložit ještě dva lidi a pak se s tím projeď.

Pokud jsi seděl už ve 205tce GTIčku, musíš ten rozdíl poznat.

Navíc jde úplně v pohodě zjistit, co je to za motor, podle štítku. Poznat se to dá částečně i podle budíků

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor poladit k vyššímu výkonu rozhodně jde, ale z 1,1čky už toho moc nevyštípeš

Share this post


Link to post
Share on other sites

No je to typ HDZ, mela by to byt 1,1/44kW...I s vice lidmi to solidne valí...V GTi jsem nejel...ale v 1.0,1.1,1.4...ale tohle me hned na první dojem nadchlo...:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je mrtvola. Jezdil jsem v P 205 Look 1124 ccm, bylo to \"živý\", 140 km/h to dalo bez větších problémů, ale motor neměl tu sílu. Naložil jsem do toho dva lidi a byla to hotovka, v zatáčkách se taky zrovna zvláštně nakláněl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vozataj

Jj,to mi je jasny,ze nafta je jiná...Ale v čem se teda liší 1,1 od GTi...Poridil jsem si totiz 1,1,dle TP a typu motoru,ale jede to jak svin,to nemuze byt 1,1:-)...

V základu rozhodně motorem a asi tím, že se GTI dělaly jen v třídvéřový verzi. Většinou s plastovejma lemama na blatnících a lištách na dveřích, větším předním a zadním spoilerem. Jinak od roku cca 89 měly GTi zadní kotoučový brzdy. GTI má jiný nápravy a ramena, interiér, atd. atd. atd.

Pokud máš například nějakou 205 New Look z řekněmě 95. roku, tak ten motor na tom nebyl zas tak zle

[upravil dne 26/11/06 Vertex]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zkusim nekoho sehnat a provetrat se s jinym motorem. ale 1...2...3...jede jako brus:-)...No jsem jeste zvedavy na spotrebu. Treba to je skutecne 1,1,ale fakt se mi to nezda...dík za tipy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejlepší asi bude, když se podíváš do papírů - techničáku - porovnáš VIN kód z dokladů s tím v motorovým prostoru a poznáš, jestli to sedí.

Pár nejjednodušších věcí na rozpoznání motoru GTI a slaboobsahů:

motor GTI je rozhodně jako celek větší. Má váhu vzduchu, dominantou motoru je kovový sání u jeho středu kousek od chladiče, má \"kovovou\" hlavu (motory 1,1 a 1,4 jí měly v okolí víčka nalejvání oleje pokrytou umělou hmotou), navíc olej se u GTI motoru leje do nálevky, která nejde přímo do motoru na rozdíl od slaboobsahů, kde je nálevka přímo na motoru.

Nakonec jsem našel fotku motoru GTI TADY

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je klasickej vzhled \"slaboobsahů\"...:-), ne tohle ta krása:-)...az neco zjistim,tak se ozvu

Share this post


Link to post
Share on other sites

motory 1.1 a 1.4 jsou typu TU, motory 1.6 a 1.9 jsou typu XU a diesely jsou typ XUD (až na trochu jiné sání obdobné s benzínovými XU)

1.1 má 44 kW na 800 kg, a vzhledem, že je to městké přibližovadlo, tak do 100 km/h to má odpich, 1.4 má 55 kW.

Jinak, jak vypadají motory, mrkni třeba na www.tipcars.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohouš

1.6 a 1.9 GTI od sebe nepoznáš - jsou úplně stejné......:roker:roker

přesně tak ... liší se jen velikosti spalovacích prostor, vačkou, apod... ale aniž bys ho rozebral nepoznáš rozdíl ... ten poznáš až to nakopneš a dáš tomu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste jeden takovy maly dotaz! Jakou tak mate spotrebu?jak s timto motoorem,tak by me zajimalo,kolik si vezme i GTi...Pri \"normalni\" jizde a pri nandávačce?Díky moc...Majte sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.