Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Vůle ventilů


gembi

Recommended Posts

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když to bereš od rozvodů válce 1,2,3,4

Pokud stříhají ventily 4. válce seřizujeme ventili 1.válce

Pokud stříhají ventily 3. válce seřizujeme ventili 2.válce

Pokud stříhají ventili 2. válce seřizujeme ventili 3.válce

Pokud stříhají ventili 1. válce seřizujeme ventili 4.válce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: starter

Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

¨

A myslíš si že 106 se zásadně liší od Favorita, pokud jde o konstrukci hlavy? Pravda je, že je to naprosto stejné - vahadla na ventilech , seřizované závitem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že by v tom neměl být oproti škodovce zásadní rozdíl, teda až na to, že tady je vačková hřídel přímo v hlavě:cool:

Už jsem to našel postup je následející: Otáčíme klikovým hřídelem po směru hod. ručiček a první válec je braný ten u převodovky:

OTEVŘENÝ VENTIL.................SEŘIZUJ VENTIL

1-výfukový...........................3.sací a 4.výfukový

3-výfukový...........................4.sací a 2.výfukový

4-výfukový...........................2.sací a 1.výfukový

2-výfukový...........................1.sací a 3.výfukový

Včera jsem to vyzkoušel a opravdu se ty ventily takhle střídají, vůle seřízena na 0,2 u sacího a 0,4 u výfukového a motor si jen šeptá:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...