Sign in to follow this  
Followers 0
gembi

Vůle ventilů

5 posts in this topic

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

Share this post


Link to post
Share on other sites

když to bereš od rozvodů válce 1,2,3,4

Pokud stříhají ventily 4. válce seřizujeme ventili 1.válce

Pokud stříhají ventily 3. válce seřizujeme ventili 2.válce

Pokud stříhají ventili 2. válce seřizujeme ventili 3.válce

Pokud stříhají ventili 1. válce seřizujeme ventili 4.válce

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

Původně zaslal: gembi

Mám možná triviální dotaz, ale potřeboval bych poradit v jaké pořadí se seřizují vůle ventilů na p106 1.0. Prostě takovéto \"výfukový ventil 1 otevřený, seřizujeme sací 3 a výfukový 4\". Tak bych potřeboval vědět jak to jde za sebou a kdy se který seřizuje.

čeče, nevim jestli víš o čem mluvíš, páč tohle mi přijde jakoby jsi chtěl seřizovat škodofku

¨

A myslíš si že 106 se zásadně liší od Favorita, pokud jde o konstrukci hlavy? Pravda je, že je to naprosto stejné - vahadla na ventilech , seřizované závitem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky si myslím, že by v tom neměl být oproti škodovce zásadní rozdíl, teda až na to, že tady je vačková hřídel přímo v hlavě:cool:

Už jsem to našel postup je následející: Otáčíme klikovým hřídelem po směru hod. ručiček a první válec je braný ten u převodovky:

OTEVŘENÝ VENTIL.................SEŘIZUJ VENTIL

1-výfukový...........................3.sací a 4.výfukový

3-výfukový...........................4.sací a 2.výfukový

4-výfukový...........................2.sací a 1.výfukový

2-výfukový...........................1.sací a 3.výfukový

Včera jsem to vyzkoušel a opravdu se ty ventily takhle střídají, vůle seřízena na 0,2 u sacího a 0,4 u výfukového a motor si jen šeptá:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.