Sign in to follow this  
Followers 0
chechet

hlavice radici paky

36 posts in this topic

potřeboval bych poradit jak odmontovat hlavici radici paky na me 106. zkousel jsem sroubovat ale nejde to, a jelikoz je manzeta navlecena az po hlavici, nevim jak je to uchycene. nemam s tim zkusenosti a nechci to urvat.

mam doma takovou krasnou hlavici - spodni polovina zihana cerven, horni polovina cira a je v tom zalite takove male auticko (podobne fordu T ale bez strechy) ... hlavici mival otec na Lade 1200 ... toz ji chci zkusit na 106 :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

HUH, tak to by zajímalo aj mě.

První majitel měla asi hodně prdlého pejska a mám celý auto zevnitř vokousaný :(

Prosím, kdopak máte zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli je to jako u 306, tak ji musis kroutit a zaroven vyrvat nahoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bojim se ze to neni stejny. Nebo aspon ne ta radici paka nevim jak ten mechanismus

Share this post


Link to post
Share on other sites

neni to vubec stejny ... saxo ma stejny princip ...

proste na konci te tycky jsou brutalni zoubky a pomoci nejake zkur.... lepidla je ta hlavice prilepena a brutalne narazena na te tycce.

jedine reseni udelat rez zhora celou hlavici, a nasilim rozlamat ...:P:P:P:Pja se s tim drbal pul hodiny, ale ted by to slo rychleji uz vim kde rezat

[Editován dne 18/7/03 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co u 405tky? ja tam dostanu tu hlavici dolu? potreboval bych ji precalounit, sloupla se mi z toho ta kuze a nevypada to moc hezky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 LK7R: jsou to sice středověký metody, ale vroubkování na tyčcce s kombinací umělý hmoty na kouli (uložení s přesahem) ti udělá takovej spoj, že to jinak nesundáš. Apropo, hasák není tak destruktivní jako Ajsikova metoda ;););)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak to vypada na brutalni zakrok :D ... uvidim jestli se k nemu vubec odhodlam. ale asi jo pac jak mam cernou pristrojovku a koberce, tak ta cerna paka s tim hodne splyva a perifernim videnim ji obcas netrefim. to pak motor ztraci otacky a ruku mam na kolinku spolujezdkyne :P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavice řadící páky jde sundat normálně rukou. Akorát je potřeba pořádně zabrat - kroutit a zároveň tahat. Hasák na to není potřeba.

Až se vrátí Hics, může povyprávět, jak sundaval hlavici mechanik od Krokouše. Ten totiž, když uslyšel, že si tu hlavici může vzít k ostatním věcem zadarmo, sundal jí jediným naučeným pohybem, a zkazil tak škodolibému Hicsovi radost :);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chetchet: a neni to lepsi? obzvlast, kdyz je ta spolujezdkyne oblecena podle letosnich modnich trendu :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> georg: je to cool :D:cool:

-> oddie: a myslis ze se tam pak da taky nasadit zpatky? kdyby mi tam ta druha hlavice nesedela...??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem oddie

Jo, dá, když jí nerozřežeš pilkou, nebo neroztrháš hasákem... :)

A co že je teda ten třetí, bezpečný způsob sundání?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie: Hehe, klíďo ti tu mou kouli z řadičky pošlu, nepoznáš na ní, že se potkala s hasákem :cool: . Hasák je řešením pro ty co jedli málo polívky a maj malý svalíky. Ono je to tam totiž ještě přilepený, hasák jsem využil pro zvětšení páky kroutícího momentu a v tom momentu v tom ruplo cuklo a bylo to. Je fakt že pak už to šlo rukou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezkovi.voci: já polívku skoro nejedl, a tak nemám svalíky skoro žádné :) Trumfne mě snad už jen čtyřicetikilový Voštík ;)

Jo jo, hasák nebo sykovky jsou občas velmi užitečné - ale když už se používají, je dobré tu hlavici aspoň omotat hadrem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teda jo, sikovkama (nebo sykovkama? ale nevim, jestli to je vyjmenovane slovo...) mi nekdo otevrel formana (a kufrem nastoupil, odstranil paku na volant, ale na zamku prevodovky zustal stat, tak aspon znicil interier... :() Tohle snad u Peugeotu nehrozi, ten ma vsecky zamky zapusteny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.