vojtasbrno Odesláno 25. listopad 2006 Sdílet Odesláno 25. listopad 2006 Panove, mam trochu zvlastni dotaz;) netusite nekdo, jaky je priblizne postup, pokud bych se rozhodl pro svuj autosalon?? myslim tim jak a hlavne kolik takova investice stoji, jaky jsou moznosti, jak to v praxi funguje atp. P.S. zatim bych neresil znacku,spis obecne... Diky moc za jakykoli info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommys Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Seš docela odvážnej teda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Původně zaslal: vojtasbrno P.S. zatim bych neresil znacku,spis obecne... Diky moc za jakykoli info! Tak tomu moc nerozumím - podle mě (pokud ten salon má za něco stát) je potřeba být právě fandou nějaké značky a de facto všechno tomu podřídit - hlavně při rozjezdu firmy je nutné se nějak odlišit od běžné šedi a marasmu. Pokud jew Tvůj dotaz položený takhle, vyvolává to ve mě nutně pocit, že se bude jednat o dalšího v řadě zlatokopů, kterému jde především o naplnění své vlastní šrajtofle. To jako chceš dneska prodávat Dáčky, protože se díky Loganu staly docela slušně prodejnýma a zítra budeš prodáva Žiguly, protože je v okolí nikdo neprodává??? Ne - top je podle mě špatná cesta a dokonce bych se nebál tvrdit, že je to cesta do poekel - autosalón by měl provozovat někdo, pro kerého je ta která značka srdeční záležitostí a díky tomu dokáže přesvědčit zákazníka, že právě tahle značka je pro něj ta pravá. Samozřejmě s tím musí nést i svou kůži na trh a být za svá doporučení i osobně odpovědný - jedině tím si u zákazníka vytvoří pozici odlišnou od většiny zlatokopů, kteří se dnes rozhodli prodávat auta, ale pkud nebudou mít nejpozději zítra postavený barák za 10 mega a před barákem několik prestižních aut, klidně i úplně jiné značky než sami prodávajítak zítra budou prodávat třeba sprchové kouty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Odesláno 26. listopad 2006 Sdílet Odesláno 26. listopad 2006 Ztotoznuji se s tim co pise Medved. Hlavne pro takovouto \"akci\" bude zapotrebi nemalo financi - potrebujes predvadeci prostory, garaze, auta, IT, zabezpeceni atd atd. Navic bys musel nasadit zavadeci ceny diametralne odlisne od zabehnutych salonu a znacek... ale kazdemu co jeho jest, pokud se pro takovy podnik opravdu rozhodnes tak preji hodne stesti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtasbrno Odesláno 27. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 To je samozrejme pravda a plne za tim stojim, jen sem nechtel na peugeotackym foru rozebirat jinou znacku. Jen jsem chtel vedet jestli nevite jakz je prakt. postup takove veci...nejaka zkusenost s koncesi apod. Jinak jsem si vseho vedom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Původně zaslal: Medvěd Původně zaslal: vojtasbrno P.S. zatim bych neresil znacku,spis obecne... Diky moc za jakykoli info! Tak tomu moc nerozumím - podle mě (pokud ten salon má za něco stát) je potřeba být právě fandou nějaké značky a de facto všechno tomu podřídit - hlavně při rozjezdu firmy je nutné se nějak odlišit od běžné šedi a marasmu. Pokud jew Tvůj dotaz položený takhle, vyvolává to ve mě nutně pocit, že se bude jednat o dalšího v řadě zlatokopů, kterému jde především o naplnění své vlastní šrajtofle. To jako chceš dneska prodávat Dáčky, protože se díky Loganu staly docela slušně prodejnýma a zítra budeš prodáva Žiguly, protože je v okolí nikdo neprodává??? Ne - top je podle mě špatná cesta a dokonce bych se nebál tvrdit, že je to cesta do poekel - autosalón by měl provozovat někdo, pro kerého je ta která značka srdeční záležitostí a díky tomu dokáže přesvědčit zákazníka, že právě tahle značka je pro něj ta pravá. Samozřejmě s tím musí nést i svou kůži na trh a být za svá doporučení i osobně odpovědný - jedině tím si u zákazníka vytvoří pozici odlišnou od většiny zlatokopů, kteří se dnes rozhodli prodávat auta, ale pkud nebudou mít nejpozději zítra postavený barák za 10 mega a před barákem několik prestižních aut, klidně i úplně jiné značky než sami prodávajítak zítra budou prodávat třeba sprchové kouty No jo jenže víš jak to je Medvěde, peníze jsou vždycky až na prvním místě. To samý když obchodní firma přijímá nového obchoďáka, většinou je nezajímá jestli předtím prodával hajzl mísy, ale zajímá je jaký měl výsledky a kolik jich prodal. Co na tom, že teď bude prodávat parfémy a ze značek parfémů zná akorát Pitralon. A katalog se naučí s trochou snahy každý. O tom jsem se taky už přesvědčil na vlastní kůži, nikoho nezajímalo, že se o ten obor zajímám apod, nééé že bych teda chtěl někdy prodávat parfémy... Sorry za Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trundik Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Myslím si, že asi nejjednodušší bude si vybrat značku a pak si zajít si popovídat s dovozcem do ČR, protože dle mého je nejdůležitější mít jeho podporu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Jinak jsem kdysi četl podmínky pro provozování autosalonu a servisu Subaru a musím říct, že měli celkem tvrdý podmínky, byli tam určený např. rozměry prodejny, umístění, vzhled a podobný věci co musíš doržet. Teď to ale na stránkách nemůžu najít, mají tam jenom základní informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Původně zaslal: Driver Jinak jsem kdysi četl podmínky pro provozování autosalonu a servisu Subaru a musím říct, že měli celkem tvrdý podmínky, byli tam určený např. rozměry prodejny, umístění, vzhled a podobný věci co musíš doržet. Teď to ale na stránkách nemůžu najít, mají tam jenom základní informace. Peugeot to má také - předepsané minimální metry prodejny, servisu,... Docela opruz jim to splnit. Na druhou stranu - alespoň není na každém rohu autosalon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Já měl dojem, že tohle jsou většinou franchisové společnosti stejně jako McDonald nebo KFC atd. S tím, že prostě se domluvíš na tom co, kde a jak, mateřská společnost tě zaškolí podle jejich politiky prodeje a potom do tebe nalije prachy na rozjezd, máš podporu v reklamě atd, dostaneš zboží do komise atd., ale na druhou stranu musíš dodržovat jejich podmínky a platit jim výpalný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtasbrno Odesláno 28. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Presne tak, taky myslim ze je to podobny franchise, pri splneni urc. podminek zaplatis za koncesi, oni ti v ramci toho pomuzou s reklamou, know how apod...Dokazu si prestavit ze se to pohybuje klidne i v radu nekolika set tisic EUR... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.