ellesar

HELP - Katasrofální spotřeba

28 posts in this topic

Ahoj lidi, uz jsem to tu někde poznamenal, ale je to pro mě tak velký problem, že napíšu novy thread.

Mám P406 2.0 i 16V a spotřeba v něm je dnes nějakých 11,5 - 12l./100 km.

Čím to může být? Pořád mi lezla nahoru z nějakých 8,5 - 9 a leze pořád. Na plnou 70l nádrž ujedu nějakých 650km, ale to je maximum a musim jezdit jako plž. :(

Poraďte pls.

Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ellesar

Ahoj lidi, uz jsem to tu někde poznamenal, ale je to pro mě tak velký problem, že napíšu novy thread.

Mám P406 2.0 i 16V a spotřeba v něm je dnes nějakých 11,5 - 12l./100 km.

Čím to může být? Pořád mi lezla nahoru z nějakých 8,5 - 9 a leze pořád. Na plnou 70l nádrž ujedu nějakých 650km, ale to je maximum a musim jezdit jako plž. :(

Poraďte pls.

Dík

skontroluj si olej, sviecky a kable,filtre...to vsetko robi spotrebu.inac si neviem predstavit nic ine.ale ta spotreba zas tak hrozna nie je ked je to v meste.medzi mesto vsak mam s 3.0 pri normalnej jazde cca 10 litrov,tak si to porovnaj.skontroluj rozdelovac s kablami a sviecky-raz som to mal na inom aute a to zralo takych 15 s tymito vadami

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ellesar

Ahoj lidi, uz jsem to tu někde poznamenal, ale je to pro mě tak velký problem, že napíšu novy thread.

Mám P406 2.0 i 16V a spotřeba v něm je dnes nějakých 11,5 - 12l./100 km.

Čím to může být? Pořád mi lezla nahoru z nějakých 8,5 - 9 a leze pořád. Na plnou 70l nádrž ujedu nějakých 650km, ale to je maximum a musim jezdit jako plž. :(

Poraďte pls.

Dík

Můj názor rada je taková....

Zkontroluj si vstřiky,prostě jukni na motor a okolo,jestli někde nechčije benzín...jukni na filtry,možná nějaká sonda bo řidící jednotka,doporučuju si nechat udělat diagnostiku,pač bys časem nemusel třeba někam dojet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: LukasVitovsky

Původně zaslal: ellesar

Ahoj lidi, uz jsem to tu někde poznamenal, ale je to pro mě tak velký problem, že napíšu novy thread.

Mám P406 2.0 i 16V a spotřeba v něm je dnes nějakých 11,5 - 12l./100 km.

Čím to může být? Pořád mi lezla nahoru z nějakých 8,5 - 9 a leze pořád. Na plnou 70l nádrž ujedu nějakých 650km, ale to je maximum a musim jezdit jako plž. :(

Poraďte pls.

Dík [/quot

Můj názor rada je taková....

Zkontroluj si vstřiky,prostě jukni na motor a okolo,jestli někde nechčije benzín...jukni na filtry,možná nějaká sonda bo řidící jednotka,doporučuju si nechat udělat diagnostiku,pač bys časem nemusel třeba někam dojet...

riadiaca jednotka?hm.nemyslim.malo by to asi vychylky v otackach.benzin urcite netecie von-uz by davno zhorel.

[upravil dne 24.11.06 jozefsv]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

Souhlasím s Ferrym.

Mám taky P 406 1,8 16V.

Teď jezdím (do práce a zpět cca 14,5km jedna jízda) cca za 9,0 až 9,5 litru. :(

Na dovče jsem najel cca 3.000 km se spotřebou pod 7,8l. :roker

Podíve se ještě sem:

[upravil dne 25/11/06 Pinďa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

vyfuk ti taky rozdiel v spotrebe neurobi aj keby si ho tam skoro nemal.bolo by fajn vediet kolko ma auto km.ci uz motor nie je vybehany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

(váha vzduchu) - Jo, jo, to se omlouvám, už jsem z toho dieslu celý zblblý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

vyfuk ti taky rozdiel v spotrebe neurobi aj keby si ho tam skoro nemal.bolo by fajn vediet kolko ma auto km.ci uz motor nie je vybehany.

tak to by ses divil, jakej ma vliv deravej vyfuk, nebo vysypanej kat na spotrebu a taky na vykon a na volnobeh, litr ti to klidne udela

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: P607Olda

Jednoznačně jdi na diagnostiku a na emise.

Kromě toho zkontroluj, jestli je teplota na 80 až 90 st.C, a taky snad zkusit (s jiným autem zaměnit) váhu vzduchu - to jsou dvě věci, které diagnostika nehlásí jako chybu.

[upravil dne 24.11.2006 P607Olda]

Kdyby ovsem ve 2.0 16V nejaka vaha vzduchu byla, v benzinovych motorech peugeot je pouze cidlo tlaku v sani, tzv. MAP senzor, umisten ze spodni strany \"parohu\" sani, tim to ale asi nebude, to by se myslim projevilo i na volnobehu.

Zkontroloval bych tesnost a stav vyfuku, popripade jestli neni vysypanej katalyzator a jeho zbytky neucpavaji pruchod vyfukovych plynu.

Potom zkusit premerit teplotni cidlo pro ridici jednotku na telese termostatu - ma zeleny konektor

Potom zkusit jeste vymenit ty svicky ( zapalovaci kabely, jak nekdo psal vyse tam zadny nejsou, na hlave motoru je nasazena zapalovaci rampa a pod ni jsou svicky, je treba povolit asi 6 imbusu, odpojit konektor z boku a rampu sundat.

Pokud nebude zaznamenan uspech zkusil bych premerit lambda sondu a urcite tu diagnostiku, ale u nekoho kdo s ni umi.

Jinak ten mestskej provoz zvysuje spotrebu vyrazne, jezdil jsem ted docela dost po Praze a spotreba se mi pohybovala u moji 1.8 16V kolem 10.5-11.5 litru LPG, stani v kolone, neustale rozjizdeni na jednicku, obcas nejaka vetsi akcelerace, kdyz je treba nekoho predjet, to vse se podepise na spotrebe, kdyz jsem vyjel mimo Prahu a jel jsem do 120km/h po normalnich silnicich s normalnim provozem, spotreba klesla na 9l

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

vyfuk ti taky rozdiel v spotrebe neurobi aj keby si ho tam skoro nemal.bolo by fajn vediet kolko ma auto km.ci uz motor nie je vybehany.

tak to by ses divil, jakej ma vliv deravej vyfuk, nebo vysypanej kat na spotrebu a taky na vykon a na volnobeh, litr ti to klidne udela

pred mesiacom som menil komplet cely.to by si sa divil ako vyzeral.len tam vysel a hucal ze sa mohlo sportove subaru schovat.dlho som tak musel jazdit,lebo mi nevedeli dodat rychlo cely komplet.liter ti mozno urobi,ale viac nie.to potom nemas paru o com rozpravas.ako som ho vymenil,tak som nejaky rozdiel nezaznamenal.vyfuk to nie je na to zabudni

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vidis a ja pred mesicem zavaril prasklou trubku u katalyzatoru a spotreba sla dolu, vykon sel nahoru a problem s volnobehem a chcipani za studena pryc. mozna rozpravam, ale taka je zkusenost

nerikam ze to je zpusobeny tim, psal jsem ze to muze byt jeden z vlivu

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

no vidis a ja pred mesicem zavaril prasklou trubku u katalyzatoru a spotreba sla dolu, vykon sel nahoru a problem s volnobehem a chcipani za studena pryc. mozna rozpravam, ale taka je zkusenost

nerikam ze to je zpusobeny tim, psal jsem ze to muze byt jeden z vlivu

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

jasne,podielat sa to na tom moze,ale ak si vsimnes o kolko sa mu zvysila spotreba tak problem bude asi inde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: Ferry

no vidis a ja pred mesicem zavaril prasklou trubku u katalyzatoru a spotreba sla dolu, vykon sel nahoru a problem s volnobehem a chcipani za studena pryc. mozna rozpravam, ale taka je zkusenost

nerikam ze to je zpusobeny tim, psal jsem ze to muze byt jeden z vlivu

[upravil dne 25/11/06 Ferry]

jasne,podielat sa to na tom moze,ale ak si vsimnes o kolko sa mu zvysila spotreba tak problem bude asi inde.

no jasne, taky jsem vyjmenoval asi pet dalsich faktoru, ktery to muzou mit na svedomi a ktery bych zkontroloval

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co takhle děravá banda??? Měl jsem ještě u Š 105 a taky jsem se divil, kam mi najednou \"leze\" spotřeba (postupně se samozřejmě zvyšovala, jak se zvětšoval otvor ve spodní části nádrže)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

A co takhle děravá banda??? Měl jsem ještě u Š 105 a taky jsem se divil, kam mi najednou \"leze\" spotřeba (postupně se samozřejmě zvyšovala, jak se zvětšoval otvor ve spodní části nádrže)

ak myslis nadrz tak to asi nebude.je polastova a navyse benzin ak ti niekde tecie tak ho citit poriadne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak to tady čtu, tak musím teda upřesnit pár věcí.

Jak jsem už psal, jedná se o 2.0 16V má nejato 174000, ale kdo ví kolik má doopravdy... :(

Když nastartuju za studena, tak mi jde staršně cítit nespálený benzím z výfuku, ale teda mega, je to na udušení :(

Otáčky mi lítaji na volnoběh cca 750 - 1100 podle toho jak moc je to studeny, za studena mi to už naštěstí nechcípa, ale chcípalo, v servise vyčistili krokač a byl tak půl roku pokoj, ale tak před půl rokem to začalo lítat zase ( ty otáčky), ale už to nechcípá...

Kat jsem měl vysypaný asi po třech měsících co jsem měl tohle auti, tak mi ho vybouchali ven a jezdil jsem chvíli bez něj, ale pak mi tam dávali nějaký starší \"prej z nějakýho Renaultu, kterej tam může bejt, prej tam pasuje, ja tomu nerozumim, takže ho tam mám. Měníl jsem i poslední díl výfuku, je tama si 3 měsíce, novy BOSAL.

Takže asi tak, pokud si na něco ještě vzpomenu tak připíšu...

Ta spotřeba je vážně velká, nehledě na to že chci kupovat nove a pořád nevím jaké, jestli benzin nebo naftu, ale když vidim tady tu spotřebu tak jednoznačně nafta, je to katastrofa. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svicky nevim, ale menil jsem je asi tak pred rokem. Ze by z byli v haji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.