Sign in to follow this  
Followers 0
Ferin007

Šetřivost motorů HDi

28 posts in this topic

Musím se spokojit s tím co mám 2.0i 16V SV r.v.1996 najeto 262223 km.:(:(:(:(

[upravil dne 3/12/06 OK406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

to pak budu jezdit jednou za 2 měsíce k benzině:papa

Záleží kolik najedeš, ja najedu na nádrž tak 900 Km a tankuju každý týden někdy i dvakrat:(

Když jsem jezdil a 307/ 1,4 Hdi tak jsem běžně na nádrž 60 L najel 1300 km a při úsporné jízdě i 1450 - ukazovala průměr 4,4 l/100km, ale je fakt že se dalo do nádrže nacpat i 65 litrů nafty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já se držím na dlouhodobém průměru 5,4 l, takže na obvyklých 74 l najedu 1350 km, rekord mám asi 1450 km.

(Chlubit se nemá, ale sám jsem z toho velice překvapen).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty.

Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI.

to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

Na třetí místo v žebříčku aut s největším jízdním dosahem skončil další francouzský vůz, Peugeot 607 2.0 HDI. Tento koráb silnic najede na jeden zátah až 1311 kilometrů, za což vděčí vedle šetřivého motoru také nádrži na 80 litrů nafty.

Jsem nevěděl, že se dával do 607 2.0HDI.

to olda: to máš cihlu pod plynem, táta s ní jezdí za 8? To jezdíš hlavně dálnice co?

Dálnice ne, tam je vyšší spotřeba - tam nelze uplatnit jakoukoli snahu o šetření (jedině jezdit pomalu).

Když jsem to auto kupoval, tak na počítači byla dlouhodobá spotřeba 8,8 - asi můj předchůdce jezdil jinak...

[upravil dne 25.11.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam 2.0 Hdi 206ku a spotrebu mavam okolo 6L. A jazdim snou ako treba (urcite vsak nie podla vymyslenych predpisov :super

8,8 ??? to ako sa niekomu podari? ked uz sadne do auta, tak ide na 4tis otacok a ide to hnat na 200km/h ??? :myslim

ja chodim tak do 140... a upne v pohooooooo :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

s 307 2.0 HDi 100 kW FAP jezdím v kombinaci Praha - dálnice D1 + 10% okresek dlouhodobě za 7,1 L. Mě to připadne velmi dobrý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P 307 Break 1,6 HDI 66kW letní průměr 4,9 l.Zimní (zimní pneu PIRELI) 5,4 l.Nyní najeto 17 250 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.5 - 7, na nadrz mezi 1250 -1300, jednou jsem se dostal na 1350, 70% dalnice se spotrebou 6.5L coz bylo nejmin co jsem mel. To bylo tesne po novem silnicnim zakonu...po dalnici jen a pouze 130 :mrk

za to ale muze velka 80 l nadrz, ktera ma realny objem cca 89 litru

[upravil dne 3/1/2007 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj!

Moje spotřeba je ted´ v zimě 6,6 a v létě 5,4 ( 2.0 HDi, 66 kW ) a to s tím jezdím jako starej děděk a šetřím to.To auto nezná 3000 ot/min.Jsem z toho trochu zklamaný.

Jinak auto chodí pravidelně na servisní prohlídky do Peugeotu a já mu věnuji maximální péči.Ale NEMĚNIL bych za nic na světě !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O setrivosti 1,6HDi jsem dlouho premyslel jestli je to realne , nedavno jsem mel pujcenou C5 kombi s timto motorem a spotreba byla na ceste Ostrava Brno Ostrava nejakych 5,4 , ja to jezdim stejnym stylem za 7,2 (2,2 HDi ) :super

Jinak muzu rict ze nejsetrnejsi jsem mel 106 s motorem 1,5D ta dokazala na 48 l ujet 1250Km

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě:grr a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!!:(

307 2,0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby.

[upravil dne 4.1.07 toro]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaza

já mám spotřebu ve městě (v 95% jezdím město) asi tak kolem 8 l teď v zimě:grr a to vůbec nehoním,mám tak 1300 otáček,ono to víc ani nejde,když nechci jezdit jenom na 2,ale jsou to fakt jenom popojížďky,jinak vedlejší tak 4,8 l a dálnice 5,8 l/100km.S tím městem jsem docela zklamán !!!!!!!:(

307 2,0HDi 110FAP

Ve městě se to těžko definuje, je furt studený motor, couvání, atd.

Se studeným motorem jsem byl překvapem - od domu sjíždím z kopce, kdy brzdím motorem na trojku, to zastudena bralo 7 litrů! (Fabia 1,4 benzín, teplota okolo 0 stupňu C.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 HDi 80kW Citroen Evasion (P806) 6l/100km priemer od leta do decembra. Jazdim prevazne hlavne cesty a dialnice (otacky 2500-2800) - nejazdim podla rychlomera, po meste najazdim tak 10% vacsinou v meste nestiham zaradit 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: toro

Mám vypozorováno, že u HDI více záleží na vlídném zacházení s akcelerátorem než u TDI. Současně s P jezdím také koktou 80kW a při sledování palubního PC na okamžitou spotřebu při kick-down se jde na údaj TDI ještě dívat, údaje na P jsou skoro dvojnásobné.To pak se průměrná spotřeba dělá při soustavně dynamické jízdě špatně, určitě hůře než u kokty.Druhou stránkou náhledu, je pak skutečný efekt zrychlení a využívání plného kroutícího momentu nebo ?výkonu?, tedy odezva.Sledováno u mého P307 HB.Mimo město 70% na našich silnicích 30% město 5,2 l - v létě, 5,6l v zimě.Město / ne Praha/ 100% 6,2-6,5l léto, do 7l zima. Dálnice ve smíšeném provozu různě / zácpa, objezdy měst, omezení rychlosti, ale také co to dá/ 110-130-150 km/hod do Francie a zpět 3000 km s průměrem 5,4l - léto a v plném naložení.S ohledem na váhu vozidla bych neřekl, že je to špatné.Kick-down nepoužívám, i když jsem to vyzkoušel.Tvrdil bych, že není optimem zrychlení a spotřeby.

[upravil dne 4.1.07 toro]

co je to kick-down ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lamancha

co je to kick-down ?

Úplné sešlápnutí pedálu akcelerátoru (prostě mu dupneš na krk:D) :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.