Sign in to follow this  
Followers 0
Marlin

Ztrata vykonu

23 posts in this topic

vubec nevim jak to pojmenovat... no stalo se mi tohle, kdyz jsem najizdel rano na dalnici, na ctverku, tak me motor nechtel pusti pres 4000 rpm, proste se to kouslo, jako by byl omezovac, tak jsem to vyresil zarazenim petky, ale to samy... pak ve stoupani byla nahla ztrata vykonu, resp. pomalu klesaly otacky, a kdyz jsem seslapl plny plyn, tak se nic nedelo, jen o kousek stouply otacky o cca 200 - 300rpm a pak se to zaseklo a spadly jeste niz. Nakonec to dopadlo tak, ze motor chcipnul uplne. Napoprve jsem to nenastartoval, ale az napodruhe a prislo mi, jako by to jelo chvilku na dva valce... pak to bylo v pohode, a nezlobilo to.

Pak uplne to same se mi stalo vecer cestou domu, na krizovatce to chciplo, chytlo az na podruhe, a jelo to v poho, par km a pak se to zase zacalo sekat, ale nechciplo to.

Dela to jen pod zatezi, kdyz zkusim plyn na neutral, tak se to chova v pohode. Volnobech drzi a nejake jine zpazvuky, co by tam nemely delat neslysim. Jen je trosku hlasitejsi sani....

Nechci byt pesimisticky, ale tipoval bych to na striky.... ale doufam ze ne.... Nemate nekdo nejake jine reseni?

Edit, je to 1.4 55kw a ctyrbodovy strik

[upravil dne 22/11/06 Marlin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá náhodou tenhle motor něco jako obohacovač plného zatížení nebo zátěžovej regulátor? Podle popisu by to mohlo být něco takovýho :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

¨joo, tak to vubec ani nevim, co to je natoz abych tusil jestli to tam mam, nebo ne

ja si myslim, ze to je treba nejaka ochrana, kvuli necemu...

a jeste jeden postreh, zda se mi, ze nepatrne stoupla spotreba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nic, tak jsem hledal, a neco nasel.... par info, dela to jen pri zahratem motoru, olej, vduchovy a olejovy filtr tam ma od zari, palivovy tak cca 3 tydny, v tom to urcite neni.

Mozna to skutecne vypada na tn spatny Epron, nebo kroka, ja vazne nevim. Mam strach, abych kvuli tomu nekde nezustal viset, nebo se mi to nestalo pri predjizdeni.

Zajimave je, ze mi to zacne delat az po 80km jizdy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo lambda.

Ale jak to popisuješ tak to vypadá na elektriku (po vypnutí a nastartování se chvili chová normálně).

Zkus klasickou první věc, něchat odpojenou baterku nějakých 15 minut.

Kontrolka diagnostiky nebliká že?

Share this post


Link to post
Share on other sites

civka ? neni proslehla ? podobnou zkusenost jsem mel u 405 a tam byla lehce proslehla civka u konektoru, pekne to v ni uvnitr jiskrilo a auto se chovalo v podstate podobne

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipujem to na elektriku.

Bud rozdelovač, keď mu to išlo akokeby na 2 valce.

Alebo kondenzátor na rozdeľovači. Možno aj palec v rozdeľovači. Alebo ninečo podobné, ak to niečo takéto ešte má ako na starších autách. Radšej by som sa poradil s dobrým automechanikom.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, tak to jsou nazory, presto diky

jeden zajimavy poznatek, rano jsem bral plnou nadrz a dneska to vubec nezazlobilo..... vypada to, ze to zlobi az kdyz je pul nadrze a min.... takze ted jsem z toho opravdu jelen....

stejne s tim sjedu do Peugeota na pocitac...

navic to stejne dela jen podle nalady, kdyz to zacne zlobit, tak to restartuju a pak v poho... tak elektrika.. hmmm, no nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiez ma najskor napadla ta elektrika (zapalovanie-cievka, kable, zapalovaci modul), ale este ma napadla jedna teoreticka moznost - prasknuta hadica s benzinom a prisava si to vzduch, takze palivo nema dostatocny tlak na vstrekovani...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale to by delalo porad, a ne po 80 km jizdy..... a ne kdyz je plna nadrz

napadl me jeste bordel v nadrzi, ale nevim nevim :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to 106, rok 98

jinak, dnes jsem dojezdil, rano jsem vovlal do pezotu a objednal se na utery.. no a cestou zprace mi to chciplo a uz jsem to nenahodil..... takze me pekne tahald omu 206ka z Melnika (cca 80km) zajimavy je, ze jsem doma v garazi nahodil, kdyz byl studeny motor.... takze teplota ma na to vliv

jeste neco, jak poznam, ze jsu v haji vstrikovaci trysky???

Share this post


Link to post
Share on other sites

to vypada fakt na tu civku nebo modul zapalovani, zvlast ten modul se projevuje tak, ze auto cuka, ztraci vykon, obcas chcipne uplne a nejde treba pet deset minut nastartovat a pak najednou zase jo a jede treba dva dny zase uplne normalne nez se to projevi znovu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ajven

tipujem to na elektriku.

Bud rozdelovač, keď mu to išlo akokeby na 2 valce.

Alebo kondenzátor na rozdeľovači. Možno aj palec v rozdeľovači. Alebo ninečo podobné, ak to niečo takéto ešte má ako na starších autách. Radšej by som sa poradil s dobrým automechanikom.:papa

si uz videl auto ist na 2 valce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
:xvul wartas ma 3valce:P , jinak uz jsem jednou dojizdel domu asi 30km na 2 valce a jelo to asi jako S105 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.