Sign in to follow this  
Followers 0
pilot

Palivoměr

3 posts in this topic

Problém s ukazatelem paliva, prosím o radu. Po natankování i plné nádrže a hodinové jízdě doslova vidím, jak ručička pomalu klesá. Po malé přestávce a následném startu se ručička vyhoupne do odpovídající polohy...a pak pomalu klesá a tak se to opakuje do dalšího vypnutí klíče. Horší je to, když mám tak 1/4 nádrže, tak ukazatel klesne a svítí hladové oko. Také jsme rozdělali čerpadlo s palivoměrem, proměřili reostat v různých polohách(0, 1/5, 1/1), ten je O.K. Byl jsem v servisu a tam mi nepomohli. Na radu zde z fora jsem chtěl nahrát nový SW, ale ten nový prý už tam mám. Takže NIC!!! Doma jsem zbavil panenství palubovku - budíky, v představě, že jsou špatně ukostřené kontakty na budíku ukazatele. Tato závada bývá možná u jiných, starších vozů, ale u 307 je to jen pár slabých drátků a stejně se ukazatel nedá demontovat. Tak zde problém určitě NENÍ!!! Přístrojovka u 307 se demontuje velice jednoduše, zasunou se dva dráty o prům. 3mm do otvorů v dolní části plexi a tím se uvolní spodní zajištění dvou jazýčků. A tak se komplet vysune nejdříve spodní, odjištěnou částí ven. Je tu jen jedna svorkovnice a opravdu velmi slabé drátky a žádný náhon apd.. Takže opět NIC!!! Laborujem dále! Pokud odpojím u nádrže kontakty paliv. čerpadla a palivoměru a následně zapnu klíček, tak se rozbliká hladové oko (závada na palivoměru - dle manuálu).Klíček vypnu, zasunu kontakty a opět zapnu klíček, tak ukazatel naskočí do správné hladiny paliva. Jenže nic netrvá věčně a tak začas je to zase dole.PROSÍM, PROSÍM o radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vidím to na servis, možno sa niečo stalo ako ti montovali LPG.

Ale dávať na 1,4 LPG to sa mi zdá fakt trošku moc:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za info jak odstranit závadu, vlastně máš pravdu, byla hloupost dávat LPG systém do tak nedokonalého typu vozidla. Měl jsem několik (3) auta na PB a ekonomicky si je nemůžu vynachválit. Proč si myslíš, že to je trochu \"ujeté\", dát do 1,4 plyn? Myslíš, že 1,6 v naftě je do budoucna výhra? Jak dlouho si např. myslíš, že ti vydrží tolik potřebné tlaky ve válcích u tak objemově slabého diesel. motoru?Je zajímavé, že kritizují plyn hlavně ti, co neví wocogou!Myslíš si, že ten žgarb nejede třeba 160 nebo že mám menší zrychlení než ty?

LPG se mi ostatně dávno zaplatilo a teď platím za litr LPG 13,50 a mám spotřebu bez ohledu na styl jízdy do 9l LPG. A jestli si myslíš, že je 307- nová, něco super...časem tě čekají rozdrbané páčky, nápravy a superhlášky na počítači. Ještě jednou dík, že jsi mi pomoh odstranit jednu drobnou závadu, kterých má Peugeot desítky a nic s tím nehodlá dělat. Např. závada přepínání blinkrů je až nebezpečná.:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.