Sign in to follow this  
Followers 0
gembi

Bílá emulze na víčku plnění oleje.

12 posts in this topic

Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gembi

Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak.

Pokud jezdíš jen krátký trasy tak se sráží vlhkost ze vzduchu, servis má pravdu, zkus to projet tak 50km, pokud to zmizí tak je to ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrzuju, mě to taky dělá celou zimu protože jezdím krátký trasy.

Nad 15° (venk. teplota) by to dělat nemělo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mel podobny problem,ja me tu emulzi v nadrzce!nechal jsem menit tesneni a uz je to pohoda!jenze kdyz jsem mel vyndanej chladic a proplachoval jsem od ty emulze,vypadla z nej nejaka mala pulkruhova zarazka a uz sem neprisel od kud je!nakonec jsem ji tam nedal,tyden uz jezdim,nikde nic ani voda netece tak nevim!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gembi: taky jsem to nedanvo resil a presvedcili me, ze pri mem solichani po meste je to ted v zime normalni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sražená atmosférická vlhkost v oleji - teď, když jsou plískanice zcela normální ...

Pokud je všechno ostatní OK (těsnění pod hlavou apod., stačí zahřát olej delší jízdou - voda se vypaří a je klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky všem za odpovědi, nebudu to řešit. Ostatně, pokud se mi za těch pár tisíc kilometrů co přes zimu najedu žádná voda z nádržky neztratí, tak to opravdu asi jen vlhkost z atmosféry.

To oni: No v nádržce chladící kapaliny jsem měl olej právě na jaře a tam je to celkem jasný, že je nětěsnost mezi hlavou a blokem olej ze vzduchu do vody těžko zkondenzuje:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

servus,

môžeš byť v klidku dovtedy dokiaľ ti moc neuniká voda v nádržke. Stávalo sa na starých škodovkách, že keď netesnilo tesnenie pod hlavou tak uchodila voda do oleja a tá potom vytvárala emulziu s olejom na víčku.

Takže u teba je to len tými kratkými trasami. čaues.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

gembi: taky jsem to nedanvo resil a presvedcili me, ze pri mem solichani po meste je to ted v zime normalni

ano při krátkých jízdách se to opravdu stává

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gembi

Mám drobný dotaz. Mám P106 motor 1.0 a na jaře sem si nechal měnit těsnění pod hlavou, kvůli oleji ve vodě. Asi před měsícem se mi na víčku plnění oleje začala tvořit bílá emulze a pár kapiček vody. Na měrce žádnou emulzi ani pěnu nepozoruji, olej je černý a nepřibývá a rovněž se zdá, že za posledních 1000 km neubyla chladící kapalina. Když jsem se ptal v servisu kde mi to dělali, řekli mi, že to je v zimním období normální, pokud se jezdí na kratší trasy (jezdím trasy cca 20 km). Tak by mě zajímalo, zda mě tam nelakují a je to opravdu tak.

Zdravim,

Ja mam 106 1,1i sport a mam v tomhle rocnim obdobi ten samej problem uz druhym rokem a vse se zda byt stale ok.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi to dělalo taky a už nedělá... :aut

Je pravda že výpary se nahoře ve víčku kondenzují, jenže to nemají.. Mají být vsány do sacího potrubí.. ;) tenkou hadičkou která vede ke škrticí klapce.. Klapy mám dvě a obě měly onu dírku na odsavání ucpanou (jednu se mi ani nepodařilo vyčistit..) Dírka v klapě má průměr cca 1mm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.