Sign in to follow this  
Followers 0
jardas

drnčení při cca. 1800 otáčkách

12 posts in this topic

Nesetkal jste se někdo náhodou s drnčením (vypadá to jako v prostoru odkládací schránky u spolujezdce) při cca. 1800 otáčkách motoru, ale jen když motor není v tahu (jízda z kopce při zařazené rychlosti nebo bez rychlosti jen vytočení motoru na těch 1800). Dík za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skús pritlačiť kryt displeja od rádia, ktorý je nad palubnou doskou. Je to bežná závada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Martinsk

Skús pritlačiť kryt displeja od rádia, ktorý je nad palubnou doskou. Je to bežná závada.

jo, to bych zkusit mohl, jestli jsem to už ale nezkoušel :myslim jestli to pomůže, tak dám určitě vědět. Tobě to taky dělalo? Jestli jo, tak jak jsi to odstranil.

to OK406: drnčí to pouze kolem těch 1800 a navíc jen když je teplota pod cca. 7°C a pokud motor není v tahu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to drnčelo při otáčkách 2200 ot/min. a to ze předu. Když jsem přidal plyn, tak to ustalo. Nejdříve jsem myslel, že je to výfuk, ale ten byl v pořádku. Nakonec jsem na to přišel. Byl to horní silentblok v motoru na straně spolujezdce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Mě to drnčelo při otáčkách 2200 ot/min. a to ze předu. Když jsem přidal plyn, tak to ustalo. Nejdříve jsem myslel, že je to výfuk, ale ten byl v pořádku. Nakonec jsem na to přišel. Byl to horní silentblok v motoru na straně spolujezdce.

a to byl uplně v pr... nebo jsi s ním něco udělal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl špatný.Dělal to pouze při 2200 ot/min. Ať jsem přidal nebo ubral, tak nic. Tak jsem dal nový je je to v pořádku. Kdybych měl foťák, tak ti ho vyfotím. Je na straně spolujezdce nahoře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak jsi poznal, že to bylo ono? Metodou pokus-omyl?

Mrknu na to, fotka by možná ani nepomohla, protože máš jiné auto. Dík za radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díval jsem se na motor a přidával otáčky. Bylo to slyšet a i lehce vidět, jak je to odřené. Já mám 406 2.0i. Neznám motor u 307. To byla příčina u mě, u tebe to může být něco jiného. např. se může dotýkat při určitých otáčkách výfuk o karoserii a to se pak přenáší po celém vozidle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno podobné \"drnčení\" při určitých otáčkách jsem zjistil za akumulátorem. Za plast. krytem, nad druhou brzdovou nádržkou je napříč plech a ten rezonoval při přechodu podobných otáček, jak udáváš. Stačí lehce napružit a vrátit plast. kryt. Jinak řeším pouze nové zvuky. Na těch ostatních 258 zvuků odevšad, jsem si už zvyk. No 307, to není Peg. Partner Multispace. To byla oáza klidu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to zase drnci v rozmezi 3000-3200 otacek, na rychlosti nezavisle. Taky nekde od motoru zepredu. Tak radim driv :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.