Guest Kubas_24 Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Chtěl bych trochu oživit svou 106ku nevite nekdo jak?????? Dik!!! [upravil dne 20.11.06 Kubas_24] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 z 1.1 toho moc nevyždímeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Původně zaslal: Kubas_24 Chtěl bych trochu oživit svou 106ku nevite nekdo jak?????? Dik!!! [upravil dne 20.11.06 Kubas_24] Prodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 20. listopad 2006 Sdílet Odesláno 20. listopad 2006 Tahat ji za tímdle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 nebo dej jinej motor,třeba nějaký GTI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McBen Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Pokusím se trochu konstruktivněji. Začal bych dnes už klasickými a poměrně jednoduchými úpravami. To jest sportovní sání (můžeš jen filtr, nebo celý komplet), lepší svíčky (např. hodně používané Denso Iridium, nebo třeba Brisk LGS, nebo NGK atd...) no a ani sportovní koncový tlumič výfuku (v tvém případě univerzální dle výkonu) nic nezkazí. Samozřejmostí je kvalitní olej a motor v bezchybné kondici. Do zásadnějších úprav bych se nepouštěl, poměr výkon=vložené investice by byl tragický. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Původně zaslal: Kubas_24 Chtěl bych trochu oživit svou 106ku nevite nekdo jak?????? Dik!!! [upravil dne 20.11.06 Kubas_24] Opravdu prodat a koupit něco s obsahem, paradoxně můžeš i vydělat, mále mrchy jsou vždy v kurzu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Naprosto souhlasím prodat a koupit něco s daleko vyšším obsahem , s tímhle se to fakt nevyplatí ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 21. listopad 2006 Sdílet Odesláno 21. listopad 2006 Původně zaslal: Medion nebo dej jinej motor,třeba nějaký GTI vzdyt to rikame, prodat a vymenit za nejake GTI... protoze narvat GTI motor do tohodle auta je nesmysl.... [upravil dne 21.11.06 Vvitty] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Muzes zkusit zapojit turbo! no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!! 2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes... Původně zaslal: komisar a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Původně zaslal: f3Rd@ Muzes zkusit zapojit turbo! no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!! 2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes... Původně zaslal: komisar a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... Lol to už neni ani sranda To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1. Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel. Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil. Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit. [upravil dne 22/11/2006 vector] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Původně zaslal: f3Rd@ Muzes zkusit zapojit turbo! no co, nekoukejte na me tak... kdyz to mohl nekdo dat do felicie 1.3, tak proc ne do 106 1.1 :D Samozdrejme vtipkuju, ale s tou felinou je to pravda!! 2 Kubas_24: Svicky a filtr, nic vic s tim nezmuzes... Původně zaslal: komisar a nakonec se ti rozletí motor PRODEJ a kup lepší tak, tim ze pouzije sportovni filtr a jine svicky se mu motor urcite nerozleti.... No to určitě ne, ale taky to víc nepojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Lol to už neni ani sranda To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1. Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel. Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil. Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit. [upravil dne 22/11/2006 vector] Rikam ze vtipkuju! Chjo, sem nemyslel, ze to bude nekdo brat vazne! Tak jeste jednou! S TIM TURBEM JSEM TO NEMYSLEL VAZNE! Je to naprosto hloupy napad davat na takovy motor turbo! Je s tim mrte prace a stoji to kupu love! A vysledel urcite nebude odpovidat vynalozenym investicim! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 no on je taky docela hloupý nápad dávat na to otevřenej filtr, svíčky, svody, cokoli. Zvuk nasranýho čmeláka pa obrně a výkon žádnej. Ono je vůbec celkem zcestný se ptát na každé zvýšení výkonu u malých obsahů. Dokud jde kouopit silnější verze, tak nemá smysl vymejšlet bastly. Něco jiného je když někomu vyrezne vejfuck a poptá se, jeslti někdo umí z nerezu, když už ho bude měnit.. ale to taky ne na 1.1 Osobně sem nepochopil, pro koho tenhle polomotor vlasntě je, ale určitě se najde někdo, kdo ho bude moc chtít. Takže pokud majitel chce lepší výkon, ať si koupí výkonnější verzi auta... tohle si rád koupí někdo, kdo chce 1.1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Původně zaslal: vector no on je taky docela hloupý nápad dávat na to otevřenej filtr, svíčky, svody, cokoli ... tohle si rád koupí někdo, kdo chce 1.1. No, vis, on ne kazdy si muze dovolit 306 GTI 6! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Původně zaslal: f3Rd@ Lol to už neni ani sranda To nevíš, že na turbo je potřeba i jiné řídící jednotka, pokud možno změnit kompresní poměr, ocelové těsnění pod palici a spousta dalších věcí, jako třeba větší vstřiky. I kdyby to tam dal, bude ho to stát tak kilo jenom za vstřiky a jednotku, milion hodin práce a stejně se to nakonec rozletí, protože už vidim, jak někdo schání kovaný ojnice a pořádný písty na 1,1. Všichni, co roubujou turba třeba na 1,4 motory, to dělaj s tím, že těch motorů maj na šroťáku tři velký množství, jednotku maj nějakouo starší, se kterou už nejezdějzávody jen tak doma, turbo se vezme tohle, protože co s nim a co je potřeba vyrobit z nerezu, hliníku, ocele, tak se prostě vyrobí, protože maj slušně vybavenou dílnu. No a když je to hotový, tak s tím, že se to sice může každou chvíly rozletět a najede to v nejlepšim případě pár desítek tisíc se spotřebou jako kráva, ale to neni účel. Kdyby tohle všechno udělal někdo s tou 1,1, tak by se rozmlátil v první zatáčce, nebo by to z prvního kopce neubrzdil. Takže na tebe tak koukám, to se nesmíš divit. [upravil dne 22/11/2006 vector] Rikam ze vtipkuju! Chjo, sem nemyslel, ze to bude nekdo brat vazne! Tak jeste jednou! S TIM TURBEM JSEM TO NEMYSLEL VAZNE! Je to naprosto hloupy napad davat na takovy motor turbo! Je s tim mrte prace a stoji to kupu love! A vysledel urcite nebude odpovidat vynalozenym investicim! No pokud dostane fabie 1.2T, tak proc by to turbo nemohl dat do 1.1? je to penezich a casu zalezi na majiteli, kolik usili a casu chce obetovat... ale podle me bude 100% jeden z mala, co maji ve 106tce turbo :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 samozřejmě se dá i 1.1 upravit na vyšší výkon. ale je lepší to auto prodat, přidat k utrženým penězům ty které by padly na úpravu a koupit něco silnějšího. a to pak třeba i upravit. ale je fakt, že by mohl být dobrý pocit napráskat 1,6-kám a sedět v 1,1-če Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vvitty Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Původně zaslal: f3Rd@ Původně zaslal: vector no on je taky docela hloupý nápad dávat na to otevřenej filtr, svíčky, svody, cokoli ... tohle si rád koupí někdo, kdo chce 1.1. No, vis, on ne kazdy si muze dovolit 306 GTI 6! ... ktera vyjde pravdepodobne levneji a bude se chovat lepe, nez nejake brutality s 1.1 ve stylu turbo a pod.... ale tak proc hned skakat do extremu, urcite se najde neco v 1.4 / 1.6, co pojede lip, nebude extremne zrat a trebas i neco vydrzi.... vetsina uprav ma smysl pouze tehdy, kdyz se neda poridit silnejsi verze tehoz, nebo jsi omezeny objemem kvuli kategoriim na souteze. cokoliv jineho je sice mozne, ale znacne neekonomicke... cokoliv delat s 1.1 prinese pouze placebo efekt... pokud ji mas teda v normalnim stavu - ciste filtry, svicky, atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.