Luig Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Taky vám ručka palivoměru u 106ky ukazuje v zatáčce něco jiného než na rovince? Napadlo mě jestli tam neni nějakej zpožďovač aby se tomuhle předešlo a nemám to tudíž v tahu. Nebo je to normální? Je to rok 96, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 No nevím,ale někdo mě říkal,že v palubovce v ručičce je nějaky gel nebo něco a ten zpomaluje vykyv ručičky..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 V zatáčce a nebo na rovince - v tom by něměl být zas tak moc znatelný výkyv. Něco jiného je to když jedeš do kopce a z kopce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 no do kopce a z kopce mi to ukazuje něco jinýho ale v zatáčče právě taky. Pokud auto stojí na rovince tak ručička může ukazovat třeba čtvrtinu nádrže ale jakmile projedu nějakou delčí zatáčku, hlavně pravou, tak se mi rozsvítí rezerva...Pokud zastavim na rovince tak se tak po dvaceti sekundách ručička zase srovná a ukazuje správnou hladinu ale za jízdy prostě cestuje sem tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 No myslim že u tehlech starších typu je to normalní,nam to na 405 taky hodne cestuje..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 ještě jen tak pro zajímavost, kde má 106 II vývod z nádrže? myslim jako vepředu, vzadu, vlevo... Kolikrát mě takhle napadlo při jizdě \"na výpary\" jestli v továrně uvažovali tak aby nedošel benzín třeby pri popojíždění v kopci. Jestli je teda vývod alespoň vzadu nádrže. Jen tak pro zajímavost, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Původně zaslal: Pája Rybišár No myslim že u tehlech starších typu je to normalní,nam to na 405 taky hodne cestuje..... Mě to u škodověnky taky dost cestovalo ale pak u 205 1,9 Dieslu (89) si myslím že ne - teda alespoň jsem si toho nevšim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Mě ukazuje furt stejně, i když parkuju v kopci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 no, u stare mi ta rucicka cestovala hoodne dost... pulka nadrz, nekdy plna, nekdy prazdna.... u nove mi necesteju, ale zase dela jinaci bordel, ze kdyz vezmu plnou, tak se cca prvnich 100km nic nedeje a nehybe se, pak to musim vypnout, zapnout, a ukaze se skutecny stav, a pak to je v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 zpožďování je udělaný tak,že plovák jezdí v trubce,ve které je několik dírek.Po natankování chvíli trvá,než to nateče,ale pak to drží a na přelévání hladiny v zatáčkách to reaguje velmi pomalu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 tak to mě se děje s tou plnou asi taky. ale vysvětluju si to tim že vždycky nabouchám plnou až po okraj abych spočítal spotřebu. To mi taky ukazuje nějakou dobu pořád plnou. Někdy chci zkusit jestli se kontrolka rozsvítí opravdu při posledních 4 litrech ale na to je dobrý mít kanystr v kufru protože to jinak než vyjetím do sucha asi zjistit nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Původně zaslal: Ráďa zpožďování je udělaný tak,že plovák jezdí v trubce,ve které je několik dírek.Po natankování chvíli trvá,než to nateče,ale pak to drží a na přelévání hladiny v zatáčkách to reaguje velmi pomalu. aha tak v tom bude asi zakopanej pes. mě stačí abych vjel na kruháč s poloprázdnou nádrží a hned z něho vyjíždim s plnou:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Původně zaslal: Luig Původně zaslal: Ráďa zpožďování je udělaný tak,že plovák jezdí v trubce,ve které je několik dírek.Po natankování chvíli trvá,než to nateče,ale pak to drží a na přelévání hladiny v zatáčkách to reaguje velmi pomalu. aha tak v tom bude asi zakopanej pes. mě stačí abych vjel na kruháč s poloprázdnou nádrží a hned z něho vyjíždim s plnou:myslim u vás na kruháči za jízdy doplňujou pohonný hmoty to bych taky bral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 ono to cidlo je taky delany tak, ze se ta informace o tom, kolik tam je benzinu poskytuje v urcitych casovych intervalech, cca 5 minut, takze to neni on line. Nevim u jakych auto to je, spise u tech novejsich. Takhle to je delany kvuli tomu, aby prave nedochazelo k hybani rucicky pri jizzde v zatackach, do kopce apod. Vzdy to jen sejme hladinu jednou za cas, kdyz je ustalena, a pak to posle na rucicku. Vim, ze tohle uz jsem s nekym resil z clubu, ale ted si nevzpomenu s kym Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luig Odesláno 19. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Původně zaslal: raspa Původně zaslal: Luig Původně zaslal: Ráďa zpožďování je udělaný tak,že plovák jezdí v trubce,ve které je několik dírek.Po natankování chvíli trvá,než to nateče,ale pak to drží a na přelévání hladiny v zatáčkách to reaguje velmi pomalu. aha tak v tom bude asi zakopanej pes. mě stačí abych vjel na kruháč s poloprázdnou nádrží a hned z něho vyjíždim s plnou:myslim u vás na kruháči za jízdy doplňujou pohonný hmoty to bych taky bral čekal sem že někdo napíše něco v tom smyslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raspa Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 promiň ale nemoh jsem si to odpustit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. listopad 2006 Sdílet Odesláno 19. listopad 2006 Správně Marline. Jinak, u aut, co mají čerpadlo v nádrži bych se nebál, že palivo dojde v kopci nebo v zatáčce - pokud v nádrži alespoň trochu paliva je. Palivo je hromážďováno v takovém hrnci, ze kterého je čerpáno... takže, když se jede v zatáčce a zbytkek paliva je zrovna na druhé straně - tak v tom hrnci je vždycky alespoň nějaká hladina. No a vruhé zatáčce se palivo rychle do toho hrnce natáhne. (ovšem toto nejde dělat donekonečna - jednou prostě dojde) Měřič paliva je jakási páka s plovákem spojená s jednoduchým potenciometrem (např. u Š100 to byl navinutej drát, dnes je to odpodová destička podobná té u potenciometru škrticí klapky ) Záleží tedy na citlivosti této destičky (kolik má měřících bodů). Co se týče měření paliva v kopci a zatáčkách ... poloha plováku se navrhuje tak, aby se odstranil klopný efekt jak v horizontálním, tak ve vertikálním směru (co nejblíže středu nádrže), což spolu s necitlivostí odporové destičky umožňuje minimální odchylku ručky palivoměru. Automobily vybavené řídící jednotkou navíc hlídají spotřebu dle ECU a hodnotu palivoměru berou jako informativní. Palivoměry na bázi trubky ve které je odporový drát po kterém jezdí plovák s kontaktem (jezdec) se vyskytují u nákladních automobilů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 22. listopad 2006 Sdílet Odesláno 22. listopad 2006 Problém s ukazatelem paliva řeším delší dobu. Po natankování i plné nádrže a hodinové jízdě doslova vidím, jak ručička pomalu klesá. Po malé přestávce a následném startu se ručička vyhoupne do odpovídající polohy...a pak pomalu klesá a tak se to opakuje do dalšího vypnutí klíče. Horší je to, když mám tak 1/4 nádrže, tak ukazatel klesne a svítí hladové oko. Také jsme rozdělali čerpadlo s palivoměrem, proměřili reostat v různých polohách(0, 1/5, 1/1), ten je O.K. Ostatně čerpadlo je opravdu vloženo do válce s rezervou cca 0,5 litru a také si myslím, že nasátí vzduchu v zatáčce nehrozí.Byl jsem v servisu a tam mi nepomohli. Na radu zde z fora jsem chtěl nahrát nový SW, ale ten nový prý už tam mám. Takže NIC!!! Doma jsem zbavil panenství palubovku - budíky, v představě, že jsou špatně ukostřené kontakty na budíku ukazatele. Tato závada bývá možná u jiných, starších vozů, ale u 307 je to jen pár slabých drátků a stejně se ukazatel nedá demontovat. Tak zde problém určitě NENÍ!!! Přístrojovka u 307 se demontoje velice jednoduše, zasunou se dva dráty o prům. 3mm do otvorů v dolní části plexi a tím se uvolní spodní zajištění dvou jazýčků. A tak se komplet vysune nejdříve spodní, odjištěnou částí ven. Je tu jen jedna svorkovnice a opravdu velmi slabé drátky a žádný náhon apd.. Takže opět NIC!!! Laborujem dále! Pokud odpojím u nádrže kontakty paliv. čerpadla a palivoměru a následně zapnu klíček, tak se rozbliká hladové oko (závada na palivoměru - dle manuálu).Klíček vypnu, zasunu kontakty a opět zapnu klíček, tak ukazatel naskočí do správné hladiny paliva. Jenže nic netrvá věčně a tak začas je to zase dole.PROSÍM, PROSÍM o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oni Odesláno 23. listopad 2006 Sdílet Odesláno 23. listopad 2006 ja mam 306 97 a v zatackach me rucicka taky dost meni svoji pozici!cim mene tim vice!jo a taky po delsim stani rucicka celkove dost klesne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.