Sign in to follow this  
Followers 0
Davids

Poradte, loupe se lak

8 posts in this topic

Mam 205 gti,r.v.90, loupe se mi ta tenounka vrstvicka bezbarvýho laku na blatníku. Je to výrobní vada, nebo následek opravy. Auto je jinak v dost dobrém stavu. Poradte, dik

[upravil dne 18.11.06 Davids]

[upravil dne 18.11.06 Davids]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může to být jak výrobní vada, tak následek opravy. Tyhle ročníky po čase problém s loupajícím se krycím lakem měly, setkal jsem se s tím vícekrát, ale častější je následek opravy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pár starších aut má v čudu i celou kapotu,s toho si nic nedělej, v 90 letech se začaly objevovat na trhu akrylátový barvy (neplést a akrylem vodou ředitelným) a někdy se kombinovylo použití nových metalíz na bázi akrylátů a původní lak co se používal dřív (tenkrát to byla dost drahá záležitost) a nějak se to nespojilo:P A zub času to dokoná. Je to jako dva plátky salámu, dokud jsou \"mastný\"drží u sebe a časem odpadnou. Přestříkni to a je to. Na blatník je potřeba tak 1,5 - 2 dcl metly, jak kdo, A asi stejně laku. Když hodně, tak dcl stojí kolem 100,- a lak buď za 500,- litr, nebo ti ho prodají i po dcl. Nebo dát do lakovny. Víc jak 1000,- by za to snad neměl nikdo chtít.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě se na 306 sloupla celá kapota, jeden blatník, jedny přední a jedny zadní dveře :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

me se zacal loupat pravy zadni blatnik, ale kompletne i s brvou, tak jsem sloupl co nedrzelo a znova nalakoval..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Davids

Mam 205 gti,r.v.90, loupe se mi ta tenounka vrstvicka bezbarvýho laku na blatníku. Je to výrobní vada, nebo následek opravy. Auto je jinak v dost dobrém stavu. Poradte, dik

[upravil dne 18.11.06 Davids]

[upravil dne 18.11.06 Davids]

Kámoš má právě taky 205 r.v.90 , též se mu to začalo loupat , ale u dveří , auto tenkrát prý kupoval nové , a nikde neboural - tudíž zde šlo o výrobní vadu

[upravil dne 18/11/2006 raspa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně se taky začala loupat střecha na 205 (88\'). Příčinou je ale si myslím leštící vosk který mi na střeše zamrznul a už nešel rozleštit. Říkal jsem si že se nic neděje, na jaře půjde dolů a přez zimu bude chránit kastli. Opak byl pravdou, celá střecha na jaro zmatněla, nešla ani přebrousit, začaly se loupat šupiny vosku i s lakem (zřejmně kombinace rozdílné tepelné roztařnosti obou materiálů + vzájemné chem. působení ... ). Výsledek je dost neradostný. Tam kde nebyl vosk je původní lak, ten je super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono jak co - ale taky jsem viděl 205 (černé XS) kompletně oloupanou - stála tam chudák 2 roky a loupala se a loupala. Pak ji sešrotovali.

Pochybuji, že by si někdo v Germánii dal práci s přelakováváním celého auta.

Takže buď výrobní vada, nebo špatná oprava - co je věrohodnější, netuším.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.