Stewi

Peugeot 406 coupé

595 posts in this topic

Zdravim všechny příznivce peugeotu a to hlavně 406ek. Potřeboval bych poradit, chtěl bych si pořídit 406ku coupé 2.0i. Pokud jsou tu tací, kteří ji mají uvítal bych rady tipu spotřeba, díly které se dají sehnat nové i z vrakoviště a za kolik. Nebo mě odkažte na nějaké stránky kde se o tomto autu dozvím více...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dej hledat slovo \"coupe\", popr. napis \"MPavel\" soukr.zprávu. Určitě ti rád zodpoví pár dotazů. Já jsem třeba s Pavlem konzultoval koupě mého coupátka...

Mám třílitr, takže o dvoulitru moc nevím, každopádně jak psal masinka, do coupé je HŘÍCH cpát něco jiného než třílitr. Pojistka je jen o 2500kc drazsi, rozvody jsem vymenil za 12tis znackove... Spotřeba při hodně svižné jízdě průměr 12litrů. Ten zvuk a zátah třílitru je opravdu perfektní. V nízkých otáčkách velmi kultivovaný a tichý projev a kupodivu vcelku dobře zabírá odspodu (nevím jak je na tom dvoulitr)... Každopádně coupé ani s třílitrem není žádný závoďák...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím. Tak to sháníš moji kchárku... Každopádně, pokud tě nebude mrzet dát trošku víc peněz za provoz určitě jdi do V6 a jedno jestli do starší tuším 140kw nebo novější 152kw. Jel jsem v tom a je to lahoda...

Ale zpět k 2.0. Spotřebu mam dle počítače 8.4L na 100km. Jedná se o jízdy z 70% v Praze a zbytek okresky a dálnice. Počítač trochu podměřuje takže skutečnou spotřebu mam 8.9L. Rychlost jízdy je přiměřená, nikoho nezdržuji, ale nejedu zase jak blázen, to mě spíš chytá na okreskách :D. Zkusil jsem taky dálnici 160 až 170km/h durch asi 50km a skutečná spotřeba kolem deseti.

Co se týče dílů. S tím ti tolik já neporadím, ale co jsem zatím na autě spravoval, zdála se mi cena celkem normální. Srovnávám to tedy s původním autem mazdou 626.

Rozvody včetně vodní pumpy stály 7500,-

Zadní díl výfuku 3500,-

Přední čepy řízení 500,- ks je potřeba pak udělat geometrii

Vzduchový, palivový a olejový filtry cca 1300,-

a teď budu měnit celou spojku cca 6500,-

Z vrakovištěm zkušenosti nemám. Pokud budeš chtít více vědět klidně mi napiš SZ popř. pokud budeš mít nějaký případný kup v Praze či okolí můžeme se domluvit mrknout na to spolu. Už vím na co všechno se zaměřit a rád pomůži...

[upravil dne 15.11.06 MPavel]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji všem moc za odpovědi a hlavně tobě MPavle, podal jsi mi celkem dost informací. No dvoulitr mi připadá lepší ze dvou důvodů. Ten první je ručení,spotřeba a díly které, jak já aspoň mám zjištěno, stojí méně než polovinu ve srovnáním s V6kou. Nejsem žádnej letec, takže mi dvoulitr zas tak nevadí. A ten druhý důvod je výkon tzn. že od třílitru čekám nějakou muziku,ale stovka nad 10 vteřin???? To je trochu málo ne? Kamarád má toyotu celicu ve dvoulitru a výkonostně tuhle V6ku strčí do kapsy a to nemluvim o přeplňované verzy:aut... Takže jsem chtěl vědět jak tahá ten dvoulitránek. Jo a pak jsem se chtěl poptat na brzdy. Nevim jak coupé, ale 406ky s nimi mají trochu problémy pokud vím..

Jo a autíčko bude z ciziny, dá se tam sehnat o dost levněji a mám dobré známé, kteří mají autobazar, takže mi seženou co chci...

Zdravím a dik!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče brzd, myslíš jako slabý účinek? Nevím jak u limuzín ale u coupe jsou brzdy podle mě povedené. Jsou dost silné, ale zároveň nejsou ostré tedy dají se dobře dávkovat. I při rychlosti vysoké dálniční rychlosti se dokáži do kotoučů opravdu zakousnout.

He, co se týče srovnání francouzského a japonského motoru kórt toyota celica, japonec strčí i ten 3.0 do kapsy zejména na okreskách. Celica je brus. Vezl jsem se v hondě 1.6 a jela jak střelená i tu V6 by velice slušně prohnala. Japonci mají některé motory opravdu zmáklí. Ta V6 má obrovskou výhodu v tahu... Je opravdu silná i při nízkých otáčkách. Tyhle japonce jakmile netočíš tak se nečapeš... Dále zvuk, kultivovanost, a velice slušnou pružnost při vysokých rychlostech...

Co se týče toho 2.0. Tahá taky docela slušně, ale musí se točit nad 4000 ot. ale z nízkých otáček se taky ochotně zbírá. Velice se mi líbí na Peugeotu docela krátká jednička. Na tu když se šlápne, dokáže slušně zarazit do sedaček i ten 2.0. Docela mě i udivila pružnost 2.0 ve vysokých rychlostech. Dostat ze 150 na 180 umí docela bravůrně a pěkně zrychluje i do kopců... Suma sumárum bych tento motor zhodnotil jako lepší průměr, ale každý na to může mít jiný pohled a hlavně hodně záleží jak předchozí majitel s autem zacházel. Mimochodem kamrád má octavii TDi 85kw a když jedem střelbu dosti mu ujíždím a na dálnici se nečape vůbec...

Jinak co se týče podvozku.... Zatáčky se s tím dají jezdit opravdu rychle, až mě to trochu i vylekalo. Má dobrou odezvu, dává dobré informace řidiči tedy včas poznáš kdy už auto ujíždí. Minimální citlivost na boční vítr, výborná stabilita. Myslím, že v tomhle se podvozek opravdu povedl...

Držím palce a přeji šťastnou ruku. Kdyby něco, ozvi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomalu se to s coupátkama rozrůstá co? :)

je to tak, že ani třílitr není žádné letadlo, ale kvůli toho si lidé p406 COUPÉ nepořizují. Nemůžeš srovnat komfort jakéhokoli japonce, či třeba VR6 GOLF III s coupem 406. Je to o něčem jiném než kolik to dá na stovku...

:mrk

přeji pevné nervy při výběru a dobrý kup!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

pomalu se to s coupátkama rozrůstá co? :)

je to tak, že ani třílitr není žádné letadlo, ale kvůli toho si lidé p406 COUPÉ nepořizují. Nemůžeš srovnat komfort jakéhokoli japonce, či třeba VR6 GOLF III s coupem 406. Je to o něčem jiném než kolik to dá na stovku...

:mrk

přeji pevné nervy při výběru a dobrý kup!!!

Dobře řečeno...

Taky koukám, že jich začíná být dost. Jednou se mi stalo, že jsem viděl tři coupátka v jednom dni a jedno červený potkávám každý den... Jsou to krásný auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MPavel: jak už napsal Rebik krásně podané informace nováčkovi ... rozhodně lepší, než pouze info \"dvoulitr je slabota\" ... hezky jsi to porovnal a opravdu je také každého věc, zda.li mu záleží na tom, aby měl motokáru a spráskával ostatní účastníky silničního provozu, anebo jestli se chce dotyčný pouze vozit v pěkný káře, která má sportovní vzhled, ale skoro každý novější TDičko ji dá na pr..l.

406 coupé je jedna z variant, nad kterou uvažuji jako moje nový auto (nejdříve jaro - do mojí ropy teď šel nemalý servis, tak si to na sebe ještě musí trošku vydělat) ... dokonce jsem se byl asi před měsícem na jednoho dvoulitra podívat do Němec, ale každý - opravdu každý koho znám mě odrazoval od dvoulitru. Jako, že to nejede, žere skoro víc, jak třílitr a pod. Už jsem byl prakticky zdolanej a až budu vyhlížet coupátko - měl jsem v plaánu koukat už jen a pouze po třílitrech a ty sem napíšeš takovejhle článek ...:myslim:myslim A jsem zase tam, kde jsem byl ... 2litr, nebo 3litr?

Ale jako info ... hezký a výstižný:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co takhle trošku jiné coupé....

O něm už těžko kdokoli řekne, že mu nejaký japončík ujede :D:D

To si snad pořídím po coupátku 406......

no není úžasný? M-power

peugeot_vs_bmw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc pěkné. Opravdu záleží na každém, pro co se rozhodne. Já mám ve své 406 stejný motor, jako se dává do coupé 2.0i 16V. Pokud na to \"šlápnu\", tak to opravdu jede ale pokud chceš jezdit rychle, je lepší 3.0. Pro mě je jízda s tím to motorem požitek. Spotřeba při normální jízdě 90-120 je +-8litrů. Zatím jsem sním neměl žádné větší problémy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

A co takhle trošku jiné coupé....

O něm už těžko kdokoli řekne, že mu nejaký japončík ujede :D:D

To si snad pořídím po coupátku 406......

no není úžasný? M-power

Nj BMW..... :aut :aut ;) krása....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

MPavel: jak už napsal Rebik krásně podané informace nováčkovi ... rozhodně lepší, než pouze info \"dvoulitr je slabota\" ... hezky jsi to porovnal a opravdu je také každého věc, zda.li mu záleží na tom, aby měl motokáru a spráskával ostatní účastníky silničního provozu, anebo jestli se chce dotyčný pouze vozit v pěkný káře, která má sportovní vzhled, ale skoro každý novější TDičko ji dá na pr..l.

406 coupé je jedna z variant, nad kterou uvažuji jako moje nový auto (nejdříve jaro - do mojí ropy teď šel nemalý servis, tak si to na sebe ještě musí trošku vydělat) ... dokonce jsem se byl asi před měsícem na jednoho dvoulitra podívat do Němec, ale každý - opravdu každý koho znám mě odrazoval od dvoulitru. Jako, že to nejede, žere skoro víc, jak třílitr a pod. Už jsem byl prakticky zdolanej a až budu vyhlížet coupátko - měl jsem v plaánu koukat už jen a pouze po třílitrech a ty sem napíšeš takovejhle článek ...:myslim:myslim A jsem zase tam, kde jsem byl ... 2litr, nebo 3litr?

Ale jako info ... hezký a výstižný:super

Takhle ti to řeknu. 406 coupe je krásný auto (dovoluji si říct jedno z nejhežčích) a krásný auto musí mít krásný motor a tím může být jenom 3.0 V6. Dvoulitr nebo 2.2 HDI toho nikdy nedosáhnou. Nejsou tak harmonické, vyrovnáné a i přesto, že jsou dost rychlé, tak u tohoto auta to není jenom o výkonu. Kdybych si znovu kupoval toto auto tak jedině 3.0 V6. 406 coupe svým vzhledem a stylem vypovídá o určitém postavení a k tomu musí odpovídat i motor a to jedině V6.

Tedy určitě jdi do V6 a nebude tě to mrzet jako to mrzí teď mě a to ne kvůli výkonu (to bych zase kecal, jo trochu i kvůli výkonu :D), ale kvůli ostatním vlastnostem, které mají jen V6.

to @re: Krásná dvojička... Máš peugeotíka krásně nablejskaného. To já ho mam teď jak prase....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

to @re: Krásná dvojička... Máš peugeotíka krásně nablejskaného. To já ho mam teď jak prase....

bejvávalo... ted je na tom možná hůř než prase :D venku je pořád hnusně... kdo to má pořád leštit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zítra mam volno tak jestli bude hezky jako dneska tak peugeotika umyju a pokud bude nálada tak i navoskuju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s tím motorem mi teda děláte hezký dilema...:myslim...

Já bych tohle auto bral spíš jako ne sporťáka ale reprezentativní coupé. V černé vypada skvěle a přitom dost kozervativně. Budu dost jezdit, tak opravdu nevim jestli se mi ta V6ka vyplatí...

No s tím interiérem máš pravdu, toyota je uvnitř dost strohá, ale působí účelově. Ale se 406 se to srovnávat nedá...:cool:

S tím podvozkem jsi mi udělal radost, mám rád okresní silnice!!! Nezlobí tě elektronika je jí tam celkem dost co??

MPavel- jaký máš rok výroby? Co máš přibližně za výbavu? Máš v ní kůži? Tu bych chtěl. Černé auto a krémovou kůži...mmmm vypadá úžasně

Dik a zdravimmm

[upravil dne 16.11.06 Stewi]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stewi

No s tím motorem mi teda děláte hezký dilema...:myslim...

Já bych tohle auto bral spíš jako ne sporťáka ale reprezentativní coupé. V černé vypada skvěle a přitom dost kozervativně. Budu dost jezdit, tak opravdu nevim jestli se mi ta V6ka vyplatí...

No s tím interiérem máš pravdu, toyota je uvnitř dost strohá, ale působí účelově. Ale se 406 se to srovnávat nedá...:cool:

S tím podvozkem jsi mi udělal radost, mám rád okresní silnice!!! Nezlobí tě elektronika je jí tam celkem dost co??

MPavel- jaký máš rok výroby? Co máš přibližně za výbavu? Máš v ní kůži? Tu bych chtěl. Černé auto a krémovou kůži...mmmm vypadá úžasně

Dik a zdravimmm

[upravil dne 16.11.06 Stewi]

U V6 na hospodárnost nelze hledět. Vždy vyjde dráž, ale je určitě reprezentativnější než ostatní motory co se do coupé dávali.

Mno elektronika zatím nezlobí a doufám, že dlouho zlobit nebude jenom mam nějak rozbité rádio. Asi někde prasklý kablík.

Já mam 1999 a v zásadě plná výbava včetně kůže černé. Nemam tam jen xenony, navigaci a stabilizaci (dávalo se to vůbec do coupé?). Co se týče kombinace krémové kůže a černého laku je velice luxusní a vypadá moc hezky, ale krémová kůže je nepraktická. Je na ní hodně vidět zub času zejména když se o ní původní majitel nestaral. Jinak pokud si to koupíš s kůží počítej s tím, že sedačky budou o něco tvrdší než sedáčky látkové... Celkově ale kůži doporučuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MPavel- koukám že máš dost problémů s volnoběhem, jak to vypadá teď. Čet jsem si tu celou historii a docela hustý. To aby čert do toho praštil aby jsi už nezjistil co je v tom za problém...:o .Mno já jsem se doslechl o tom, že ty dvoulitry mají nepravidelný volnoběh již od výroby,ale nevim co je na tom pravdy...

Každopádně jsem již nadiktoval své požadavky známým, kteří mají autobazar a jezdí za hranice pro auti, ať se mi tam podívají na nějaké to coupéčko:aut

A ještě jedna věc...pokud jde o srovnání s obyč 406(ta samozřejmě neni obyč že jo??) jaké jsou rozměry auta, jeho váha a místo vzadu na sedačkách??

Zdravim a dikkk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.