Sign in to follow this  
Followers 0
jindra73

Vyplatí se koupit ojetý 307HDI / 79KW ?

19 posts in this topic

Zdravím 106D pomalu dochází (koupě 307 se blíží) ... a tak se ptám zdali při ceně nafty(u nás 27,70) a benzínu (26,30) se mi vyplatí vůbec koupit 307 s dvoulitrem( ojetý ) , který prý nemá zrovna malou spotřebu? Najedu cca. 20 000km ročně! 106D žere kolem 4,5l , to je v pohodě ale ty 307 /79kw jezdí s tím někdo vůbec pod 6l ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co se kouknout po 307 s 1.6 HDI? Budeš mít levnější pojištění...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod sest litru jen dlouhy streky s lehkou nohou, aktualne ve meste 7,3 ! Jsou tady ovsem experti, kteri s tim udajne jezdi i za 5l. Ale takovy mijim v provozu a nadavam, protoze zrychlujou na padesatku kilometr ;). Mesto bych pocital, kdyz to moc nehonis tak 6,5, dalnice stejne, mimo mesto tak 5,5 az 6l. Myslim, ze hodne zalezi na stylu. Mozna ta 79 kW zere min, ja mam 66kW a aby to jelo, musim tomu topit..........:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

na dlhsej trase mavam 5.2 - 5.4 priemerne (podla palubneho poc.). Rekord mam 5.0 (Kosice->Bratislava; asi 400km, ale to som siel predpisovo, lebo bola policajna akcia).Mimo mesta idem okolo 100, dialnica 130. Je pravda, ze vyssie stupne radim pomerne skoro, ale rozhodne nie na ukor sviznej premavky.:)

V meste mavam okolo 7.

[upravil dne 15/11/06 cj]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám 1.6 hdi a aktuálně mám po praze spotřebu 6.2, jinak kolem 5.5 a rekord praha-biograd(chorvatsko)-praha 5.0 i s cca 6 hodinami v zácpách.

vše podle palubního počítače

honza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem to řešil v podobné situaci jako ty. Pokud jsi naftovej, tak si vezmi HDI v 79 kW, zajezdíš si. V režimu, ve kterým jezdíš za 4,5 l se 106, tak budeš s HDI jezdit za 5,2l a budeš mít rezervu ve výkonu, prostoru a bezpečnosti.Ostatní tady bylo popsáno.Při spotřebě 6l můžeš s autem skoro lítat, tím nemyslím na extrémy jako je provoz stále ve městě a na krátké vzdálenosti, v mraze a sněhu apod., to benzíňáky berou 10-12l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám to co chceš ty - spotřeba dlouhodobá 6.1, přes sedm jsem se nedostal, pod 6 asi třikrát a pořád se z toho nemůžu vzpamatovat:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

lamancha: Hele, kam s tím jezdíš v Brně do servisu a kde na to kupuješ věcičky? Nevíš, kde by mně tam dobře a levně namontovali zamykání řadící páky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

chlapi tak nad vasi spotrebou jen kroutim hlavou, tak to ta moje ojetina 307 SW 2 HDI si bere mesto 8 a po danici 5,5 az 6,5 l

Konkrétně při rychlosti 100 km /h mám 5,5 ale jak to drzim ma 130 km/h tak je spotreba 6 l .jezdim na orig. 15 kolech 195/65.

A su pekně nasranej přemyšlim jestli to mam nechat prečipovat na ten vyšší výkon, spotreba by mela jit o 0,5 L dolu , mate s tím někdo skušenost??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co já vím, tak spotřeba klesne a táhne to líp, na druhé straně prý trpí spojka, FAP a kdesicosi. Já bych to asi neriskoval a hlavně ne, dokud je auto v záruce.

PS: Jenom by mě zajímalo, jak se toho poklesu spotřeby dosáhne?? :myslim Většinou vyšší výkon = vyšší spotřeba.

Jinak ta tvá spotřeba není fakt normální, spíš než na čipování, bych šel na seřízení. ;)

[upravil dne 15.11.06 Ferin007]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj!Mám 2.0 HDi 66 kW a jezdil jsem za 5,7 a po tzv. \"C\" v 60 tis. najednou jezdím za 6,5.

Divný, co? Nafta pořád od jedný pumpy, stejná trasa, stejný styl. Že by za to mohlo ochlazení?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možno aj ochladenie ale skôr si myslím, že to je \"kavalitne\" spravená \"C\" prehliadka. Aj mne sa to už stalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

lamancha: Hele, kam s tím jezdíš v Brně do servisu a kde na to kupuješ věcičky? Nevíš, kde by mně tam dobře a levně namontovali zamykání řadící páky?

Já jsem v Brně v servisu ještě nebyl, pár věcí - tažné, nosič, čudlíky jsem si vždy koupil na dovče v Hodoňovicích (FM), ale jestli máš nějaký tip tak ho uvítám, přece jen je ten FM krapet z ruky:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Co já vím, tak spotřeba klesne a táhne to líp, na druhé straně prý trpí spojka, FAP a kdesicosi. Já bych to asi neriskoval a hlavně ne, dokud je auto v záruce.

PS: Jenom by mě zajímalo, jak se toho poklesu spotřeby dosáhne?? :myslim Většinou vyšší výkon = vyšší spotřeba.

Jinak ta tvá spotřeba není fakt normální, spíš než na čipování, bych šel na seřízení. ;)

[upravil dne 15.11.06 Ferin007]

to už se tady řešilo tisíckrát - já se na to pak ze strachu vykašlal, nejde mi o výkon, ale o úsporu a když si spočítám za jak dlouho se mi ta 0.5l úspora vrátí (pokud vůbec je) při ceně 7-15t za chip a při mém štěstí mi něco odejde a budu se tlouct do hlavy že je to chipem atd. každopádně jsou lidi co to chipnuté mají a pochvalují si to;)

tohle je z jiného vlákna a třeba je to reklama a třeba ...

http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=8&item=3&rozhovor=501

http://www.cimbu.cz/index_cz.php?page=8&item=3&rozhovor=503

[upravil dne 17/11/06 lamancha]

Share this post


Link to post
Share on other sites

... a to Ti radím jako spokojený majitel 1.6HDi.

Jenže já s tím najedu ročně nějakých 50 000 Km a kupoval jsem to nové (a stejně jako naši dosluhující OI po faceliftu) a navíc jsem se po oné OI stal zarytým příznivcem \"turbokachlů\" (jak to zovou naši zdejší slovenští přátelé).

Takže pokud hledáš něco lehce jetého a najedeš ročně něco kolem 20 tKm, doporučuji se (coby bývalý majitel takto přestavěné Škody Felicie) porozhlídnout po nějakém tom levňoučkém \"benzinovém\" Pažoutkovi přestavěném na LPG....

Share this post


Link to post
Share on other sites

LPG je úplná pitomost, při to nájezdu se to nevrátí a hlavně to je prasárna.

Jestli chceš fakt jezdit jak starej dědek, tak si kup 1.4 HDi a budeš jezdit za pět litrů.

Na takovýhle courání je 2.0Hdi 79kw škoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dlouhodoby prumer v Praze 7,4 l :( - bez vetsi opatrnosti

mimo mesta to klesa po 6 litru.

Jde o P307 - 2.0 HDi - 79 kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.