Ivosh

Koupeno :-)

13 posts in this topic

Tak jak jsem psal v tematu \"budouci majitel -- na co pozor\", prisel listopad a od patku jsem majitelem P806 2.8 HDi, rocnik 2001, sedm sedacek, stav velmi slusny. Videl jsem vuz i zespodu a nebylo moc co tomu vycitat. Jedno ilustracni foto viz priloha.

Zatim velmi nevim, co bych na voze vylepsoval, krome drobne odrenych narazniku. Snad to dlouho vydrzi a budu spokojenym provozovatelem lvicka na kapote. Uz jsme vyzkouseli i jizdu v sesti s ulickou uprostred, velmi prakticke. Zatim vim, ze nefunguji hodiny na strope a obcas blbne kontrolka otevrenych dveri. Ukazuje semo tamo otevrene zadni dvere, i kdyz je nekolikrat zavru. Pocitam, ze takove detaily postupne poopravuju.

Mam jeste dotaz: mate nekdo Reparaturanleitung pro 806/Evasion/Ulysse/Zeta? Doporucili byste jej koupit? Nebo existuje nejaka dostupnejsi kniha? Bedienungsanleitung jsem dostal k vozu, ale tam samozrejme o opravach nic neni. Navic onen Reparaturanleitung, jak jsem vycetl na internetu, neobsahuje variantu 2.0 HDi.

post-0-14109595007147_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluji, něco podobného bych si taky představoval jako auto pro rodinu. Doufám, že tě uvidím na nějakém tom srazíku abych si to mohl dobře prohlídnout.

[upravil dne 14/11/2006 Trundik]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ivosh

jsem majitelem P806 2.8 HDi

Obávám se, že tento motor tam určitě nemáš :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trundik: to asi ne - ale 8 je těsně objednu klávesnici vedle 0, takže jsem došel k logickému závěru, že to bude 2.0 HDi:cool: (musim se pochválit - jsem šerlok houmles) - ale kdyby byla 2.8 HDi ta by musela lítat - ale určitě už by měla FAP, kterej by se musel měnit po 10ti tisících a to :bojim

Ivosh: jinak pěkný rodinný CAR - a\'t slouží a najedete v něm hafec bezstarostných kilometrů

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jojo, jasne. Sorry. Samozrejme 2.0 HDi. Nevim, co bych delal s trojlitrem. :-) Srazy zatim neplanuju, ani nevim, jake jsou a co je smyslem. Ale kdovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale pánové!!!!!!!!!!!!

2,8 HDI žádnej FAP nemá, nicméně docela jsem brejlil, když jsem si všiml této Ivoshovi speciální motorizace (až budeš prodávat, jsem první v řadě :o:o:o). Tenhle motor mám v Ducatu, má 127 koní a s naloženou dodávkou umí bez problému 160 (kolik by jel s 806kou je mi záhadou, ale musel by to být zážitek).

No nic, konec legrace, rád Tě uvidím někde na srazu, 806ek zatím na srazy moc nejezdí (vlastně vůbec)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

No nic, konec legrace, rád Tě uvidím někde na srazu, 806ek zatím na srazy moc nejezdí (vlastně vůbec)

No s tim bychom snad mohli neco udelat a polepsit se...

Jinak gratuluju ke koupi :) a doufam, ze budes dlouhodobe spokojenej.. Casem urcite napis, jak se ti jezdi s 2.0HDI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blahopřeji ke koupi. Páté dveře jsou laminátové a opravdu se zavírají dobře jenom když jsou jiné dveře nebo okno otevřené. Pak neklade vzduch v autě odpor a k zabouchnutí stačí vlastní váha. Jinak se na ně musí při zabouchnutí trochu přitlačit. Zámky mají dva, takže je třeba vyzkoušet zavření lehkým přizvednutím za prohlubeň SPZ(RZ). Neměly by se ani na jedné straně hýbat. Jinak servisní příručku mám a HDi tam není. Navíc je v Němčině, takže chápu jen tabulky a obrázky :-( A co se týče plata zavazadelníku... Každý by ho chtěl, ale nemá ho skoro nikdo. Proto jsou ceny nehorázné. Jednou jsem narazil na plato za 3000, ale bylo pískově žluté. Nevzal jsem ho a dodnes lituju. Měl jsem ho přestříkat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servisní knížka v němčině by nevadila. Už několik let překládám samoučně věci na trabanty a přečíst Bedienungsanleitnug mi moc potíže nedělalo. Takže do ní asi půjdu, i když tam není HDi (na ten stejně asi raději sahat nebudu. :bojim).

Díky za tip s otevřenými dveřmi. Zkusím. Problém trochu je, že dveře jsou zavřené, otevřít nejdou (bez použití kliky), a stejně svítí kontrolka. Jakoby tam někde byl špatný kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zadni plato je bud uzke pro sedmimistnou verzi nebo hooodne siroke trojdilne pro petimistne usporadani

zadni plato jsem uz tady take shanel, viz

Na vrakovistich jsem plato na 806 jeste nevidel, ale podarilo se mne sehnat aspon plastove dily, na kterych lezi. Original plato stoji cca 6000 a to jeste nevim zda jsou v cene prvky pro upevneni...

Pokud by se naslo vic lidi, kteri plato chteji, mohli bychom si nechat plata vyrobit z laminatu, kopito by slo udelat podle jineho plata, ktere by nam tu snad nekdo pujcil... Co rikate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle těch cen – nevím, to asi raději investuji do parkovacího asistenta. Velikost vozu mne velmi klape. Když už myslím, že nemám místo, vyjdu z vozu a z zjistím, že mám ještě metr okolo sebe. :-) Také vpředu mne to velmi klame. Užuž slyším náraz, ale nic. Auto je menší, než se zdá.

Mám tmavé folie na oknech. A vzadu v kufru ve třetí řadě reproduktory, možná to plato ani nepotřebuji... Minimálně dokud vozíme kočárek pro dvojčata (to je paráda jej prostě vzít a najet z ním do kufru!!). Každopádně díky všem za názor a cenové relace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povedlo se mi krátké plato koupit použité na ebay za 24€ i s dopravou. Držáčky tam mám namontované. Až ho budu mít v ruce, dám další zprávu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.