Vorelul

Nezapojené konektory

29 posts in this topic

Ahoj, na obrázku jsou tři červeně okroužkované, nezapojené konektory, můžete mi je někdo identifikovat? Jen by mne zajímalo k čemu normálně slouží.

Mockrát děkuji :super

post-0-14109595003506_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tak to netuším,ale proč tady kecam:týý jo to je ale hezkej čistej motorovej prostor:super,ty jsi měl vyndaný motor??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Hmm tak to netuším,ale proč tady kecam:týý jo to je ale hezkej čistej motorovej prostor:super,ty jsi měl vyndaný motor??

Takhle jsem to koupil. Je to dovezený z Holandska a tam jsou auta o něčem jiném.... Mám tam odsud páté auto a jsem nadmíru spokojen :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus se podívat na kabel kousek od konektoru, mely by tam na drátech být čísla. a podle nich se dá ve schématu najít co je to za drát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no podle me teda bude:

1 - diagnostika

2 - snimac otacek pro otackomer ... ten kabel vede k setrvacniku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

no podle me teda bude:

1 - diagnostika

2 - snimac otacek pro otackomer ... ten kabel vede k setrvacniku...

:super:super:super

3-může to bejt pro připojení napájení diagnostiky, nebo něco podobnýho

Share this post


Link to post
Share on other sites

konektor č. 1 je důležitý - je to konektor pro diagnostiku, konektor č. 2 vede od snímače otáček u setrvačníku motoru, slouží pouze pro externí měření otáček, konektor č. 3 nevím, nemůžu si takhle z hlavy vybavit kam je připojený

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: saibot

1ka je ... teda u mna zapojen na vodu(teplota:papa)

Tak to asi diagnostikuješ expanzku :D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Původně zaslal: saibot

1ka je ... teda u mna zapojen na vodu(teplota:papa)

Tak to asi diagnostikuješ expanzku :D:D:D:D

:super:super:super

Hlavně, že mu hází dobrý hodnoty:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Zásuvka na diagnostiku

2.Snímač horní úvrati na setrvačníku

3.nevím,ale při měření zkoušečkou jsou dvě zdířky pod stálým napětím,a ten konektor mám nezapojený

Mám 309TU3 1.4i 1991

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to snimač Horni Uvrati ,ale neni třeba zapojovat protože signal pro H U bere z civky ,pokud se jedna o starši typ motoru (civka jako na škodovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.