Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Přestavba 405 na 4x4


radimt76

Recommended Posts

ide to krasne vymenit kamarat to ma spravene na peugeote 405 1.9.D ale je to combi ale to by malo byt jedno .motor nechal original 1.9D a len vimenil prevodovku +zadnu napravu.a tiez musis vymenit vyfuk z 4x4 lebo ten org. nesedy .nevihoda : do vecieho kopca mu dizlacik scipina lebo je tam benzinova prevodovka a je zaber 4x4 a zere mu to teraz cca.8-9 l/100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No samozřejmě že by to šlo,ale to je lepší už radši koupit 4x4,protože by to stalo takovejch prachu a ta prace....kastle je stejna,ale to je asi vsechno,diferencial přední nápravy,rozvodovka,kardan,diferenicial a rozvodovka zadní nápravy,samo jiná naprav,hydraulika,výfuk,atd....prostě promiń,ale podle mě totalní blbost....:aut:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych do toho nešel a ten středovej tunej je jinej.u 4x4 je větší takže se tam kardan s těží vejde.a těch prachů co by to stálo.....za to by si měl origo P405 x4 několik.a pak když se něco podělá to je dalších mrtě peněz.hlavně ta hydraulika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohouš: ty články o 405 (i 4x4) jsou na hlavní stránce P-C v MODELech a ty články tam byly přidány 26.6.2005 - tak na to koukni.

K tématu přestavba ... jeto pitomost, která bude určitě pracná a finančně náročná ... a taky by mě zajímalo, jak by se to pořešilo papírově:myslim (i když nikdo z cajtů to vědět nemusí a ani nepozná, ale co STK? - leda, že by znamý ... )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Bych se na to vybodl a když čtyřkolku, tak 1.9 Mi16 4x4. Teda, T16 je lepší, ale buďme skromní. Dávat to na diesela? Radši bych si nechal toho diesela jak je, než ho bastlit, nebo bych jezdil čtyřkolkou - spojením toho vznikne kočkopes.

Ale jo, pokud máš peníze, čas, nervy a někoho na technické, proč ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: radimt76

Tak jsem omrkl čtyřkolku a ten středový tunel je stejný, tady s ročníkem 92. Jen nádrž a přední náprava je jiná. Ale ještě to pořádně omrknu. Jinak dík za názory.:super

A zadní náprava včetně tlumičů a čerpadlo nad nápravou a trubky a možná ani převodovka nepůjde přidělat nehledě k tomu, že má jinak rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud pominu, že to je docela blbost to přestavovat, tak technicky to zas takový problém není. Co se týče převodovky, tak oboje je XU, takže přidělání stejné, a rychlosti u benzínu budou o chlup kratší, což je jedině dobře, aby to ten TD vůbec uvezl (že to neutáhne D bez turba je celkem jasné - ad jeden z předchozích příspěvků).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bohouš

radimt76 - a nechceš raději origo Mi16x4 v kůži a plný polní ??? Jedna mě stojí v garáži a po zimě bych jí možná i pustil :roll:roll

Copak copak? že budeš pouštět obývák? copak se děje? jsi nespokojený? :myslim :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: radimt76

Nechápu proč by motor 1.8TD neutáhl pohon 4x4:myslim, záleží více na kruťáku a ten je u TD vyšší než u 1.9 benzín.

Za prvé se nauč číst - nedávám do spojitosti s TD \"utažení pohonu 4x4\", ale především délku převodů, což je dost zásadní rozdíl, a že na té délce převodů zatraceně záleží, na to můžeš vzít jed.

Za druhé, o tom tvém \"kruťáku\" nemáš zjevně ani páru, co to vlastně znamená a k čemu je to dobré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...