radimt76

Přestavba 405 na 4x4

38 posts in this topic

Chtěl bych vědět jestli jde přidělat na 405 1.8TD pohon 4x4 z 405 2.0MI 16V 4x4. Nemáte někdo informace o odlišnostech karoserie a uchycení motoru k převodovce těchto dvou motorů? Předem děkuji za jakoukoliv informaci či dokumentaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi bych si to rozmyslel - obecně je piškotí 4x4 dost problematické zaříení, tak aby sis nenadělal do vlastního hnízda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si myslim, že to asi nepůjde, páč 4x4x má tušim úplně jinej středovej tunel a hlavně je vzadu na 4x4 hydraulika a dost dalších odlišností...

4x4kaři, kde jste kdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proc by to neslo ,ale nevyplati se to , jeden znamy predelal pohon z 405 4x4 na Berlingo 2,0HDi a jezdi , jen nevim jak STK ? Jen toho musiz hodne premontovat a upravit , mozna by bylo lepsi dat do benzinove 4x4 dieslovy motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ide to krasne vymenit kamarat to ma spravene na peugeote 405 1.9.D ale je to combi ale to by malo byt jedno .motor nechal original 1.9D a len vimenil prevodovku +zadnu napravu.a tiez musis vymenit vyfuk z 4x4 lebo ten org. nesedy .nevihoda : do vecieho kopca mu dizlacik scipina lebo je tam benzinova prevodovka a je zaber 4x4 a zere mu to teraz cca.8-9 l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

No samozřejmě že by to šlo,ale to je lepší už radši koupit 4x4,protože by to stalo takovejch prachu a ta prace....kastle je stejna,ale to je asi vsechno,diferencial přední nápravy,rozvodovka,kardan,diferenicial a rozvodovka zadní nápravy,samo jiná naprav,hydraulika,výfuk,atd....prostě promiń,ale podle mě totalní blbost....:aut:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pája - mohl by jsi mě prosím poslat ten článek kompletní mailem ??? Předem dík :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych do toho nešel a ten středovej tunej je jinej.u 4x4 je větší takže se tam kardan s těží vejde.a těch prachů co by to stálo.....za to by si měl origo P405 x4 několik.a pak když se něco podělá to je dalších mrtě peněz.hlavně ta hydraulika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohouš: ty články o 405 (i 4x4) jsou na hlavní stránce P-C v MODELech a ty články tam byly přidány 26.6.2005 - tak na to koukni.

K tématu přestavba ... jeto pitomost, která bude určitě pracná a finančně náročná ... a taky by mě zajímalo, jak by se to pořešilo papírově:myslim (i když nikdo z cajtů to vědět nemusí a ani nepozná, ale co STK? - leda, že by znamý ... )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem omrkl čtyřkolku a ten středový tunel je stejný, tady s ročníkem 92. Jen nádrž a přední náprava je jiná. Ale ještě to pořádně omrknu. Jinak dík za názory.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych se na to vybodl a když čtyřkolku, tak 1.9 Mi16 4x4. Teda, T16 je lepší, ale buďme skromní. Dávat to na diesela? Radši bych si nechal toho diesela jak je, než ho bastlit, nebo bych jezdil čtyřkolkou - spojením toho vznikne kočkopes.

Ale jo, pokud máš peníze, čas, nervy a někoho na technické, proč ne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: radimt76

Tak jsem omrkl čtyřkolku a ten středový tunel je stejný, tady s ročníkem 92. Jen nádrž a přední náprava je jiná. Ale ještě to pořádně omrknu. Jinak dík za názory.:super

A zadní náprava včetně tlumičů a čerpadlo nad nápravou a trubky a možná ani převodovka nepůjde přidělat nehledě k tomu, že má jinak rychlosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

radimt76 - a nechceš raději origo Mi16x4 v kůži a plný polní ??? Jedna mě stojí v garáži a po zimě bych jí možná i pustil :roll:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud pominu, že to je docela blbost to přestavovat, tak technicky to zas takový problém není. Co se týče převodovky, tak oboje je XU, takže přidělání stejné, a rychlosti u benzínu budou o chlup kratší, což je jedině dobře, aby to ten TD vůbec uvezl (že to neutáhne D bez turba je celkem jasné - ad jeden z předchozích příspěvků).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohouš

radimt76 - a nechceš raději origo Mi16x4 v kůži a plný polní ??? Jedna mě stojí v garáži a po zimě bych jí možná i pustil :roll:roll

Copak copak? že budeš pouštět obývák? copak se děje? jsi nespokojený? :myslim :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechápu proč by motor 1.8TD neutáhl pohon 4x4:myslim, záleží více na kruťáku a ten je u TD vyšší než u 1.9 benzín.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: John

Copak copak? že budeš pouštět obývák? copak se děje? jsi nespokojený? :myslim :myslim

Nééé to ani v nejmenším i když občas u benzínky hekám :D :D Jinak si nemůžu stěžovat - oproti GTI to je obývák :roker :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: radimt76

Nechápu proč by motor 1.8TD neutáhl pohon 4x4:myslim, záleží více na kruťáku a ten je u TD vyšší než u 1.9 benzín.

Za prvé se nauč číst - nedávám do spojitosti s TD \"utažení pohonu 4x4\", ale především délku převodů, což je dost zásadní rozdíl, a že na té délce převodů zatraceně záleží, na to můžeš vzít jed.

Za druhé, o tom tvém \"kruťáku\" nemáš zjevně ani páru, co to vlastně znamená a k čemu je to dobré.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.