Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na co je ten konektor?


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Dneska jsem náhodou narazil na zelený konektor, s takovou destičkou pro tři konektory, volně viset pod sáním, je tam jen nacvaklej a dál to není nikam zapojený, nevíte na co to je?? Tam co je teď, tam sem to přidělal já, asi to patří tam, byl dole.

[upravil dne 11/11/06 Radek Hurvajz]

post-0-1410959500068_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jkmtrnava

Tie \"volné konektory\" to sú nevyužité. Elektrika(kabeláž) sa robí sériovo a dáva sa na viac typov áut. Všade niesu zapojené všetky, tak ich dávaju do slepých koncoviek.

Jo díky to mě tak nějak napadlo, myslel jsem jestli někdo neví přesně na co to je;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som rozobral saharu, nedá mi pokoj to chladenie, predsa je to benzín a tých 107 stupňov ked mi zapína vetrák chladenia je moc. Pozeral som ten lavý( v smere chodo auta) a po pripojení zvlášť plus 12 V a zvlášť kostry na vetrák - sa ani nepohol. Mám taký pocit že je vnútri tranzistorová regulácia, pričom može byť shorený tranzistor prípadne aj niečo iné. Ked som premeral odpor oboch vetrákov(sahara má 2), tak lavý mal odpor 540k ohmov a pravý 0,00. Ten pravý je klímový a funkčny. Lavy ktorý neide má asi ten tranzistor spálený alebo niečo ked má taký velký odpor a preto sa neroztočí. Verím tomu že o tychto tranzistoroch tu už niekto písal, len to akosi nemožem nájsť. Neviete niekto ten typ. Chcem ho vymeniť lebo to prehrievanie mi dosť vadí a nechcem prísť o motor.Každému benzinovému motoru vadí prehrievanie, hovodí to 99 mechošov zo 100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jkmtrnava

Ja mám napr. tento zelený napojený do telesa termostatu ( sú tam až tri). Kolega má P406 1.8 16 V a aj ten má tie tri konektory \"vyviazané\"(na slepo pripojené).

tenhle presne nemas zapojen do termostatu, to mas jinej. Tyhle konektory jsou jednak k cidlu mnozstvi oleje, jednak k cidlu teploty oleje a treti, bile, je ke kompresoru klimatizace. kolik jich zustane nezapojenych zalezi na vybave auta, nekdo ma nezapojeny vsechny tri, nekdo treba jen jeden nebo zadnej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: jkmtrnava

Ja mám napr. tento zelený napojený do telesa termostatu ( sú tam až tri). Kolega má P406 1.8 16 V a aj ten má tie tri konektory \"vyviazané\"(na slepo pripojené).

tenhle presne nemas zapojen do termostatu, to mas jinej. Tyhle konektory jsou jednak k cidlu mnozstvi oleje, jednak k cidlu teploty oleje a treti, bile, je ke kompresoru klimatizace. kolik jich zustane nezapojenych zalezi na vybave auta, nekdo ma nezapojeny vsechny tri, nekdo treba jen jeden nebo zadnej

No a je jasno, množství oleje na palubce nemám, takže je to ten na toto čidlo:super A ten na teplotu mám kde? když nemám ukazatel teploty oleje, nebo je to jen na napojený pro počítač a rozsvítí stop při přehřátí oleje. Klimu mám tam je ten třetí:myslim

[upravil dne 19/11/06 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Díky moc, ani mě nenapadlo to dodělávat, jen mě zajímalo k čemu to tam je, jestli mi něco nechybí co by tam mělo být. Alespoň ted máme jasno:super
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Dá se to udělat, aby se ukazovala teplota oleje? Mám bohužel tu první variantu budíku.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ferry

ty cidla na olej ( teplota a mnozstvi ) jsou podle katalogu ND jen u motoru 2.0 a 3.0 a nekterych dieslu, 1.8ka je nema a asi ani nema moznost domontovat je dodatecne, jinak jsou umisteny zepredu a zezadu bloku motoru, ted z hlavy presne nevim ktere je vepredu a ktere vzadu

budiky jsou pak dvojiho druhu s ukazatelem pro olej, jedny ukazuji jen mnozstvi pred startem motoru - otocis klickem, rozsviti se stupnice, vybehne rucicka ukaze mnozstvi, zhasne stupnice a rucicka spadne a uz neukazuje. Druhy typ budiku, ktere ukazuji jeste teplotu oleje po vyse popsane procedure prepnou do rezimu teplomer oleje a rucicka ukazuje °C

[upravil dne 19/11/06 Ferry]

Dá se to udělat, aby se ukazovala teplota oleje? Mám bohužel tu první variantu budíku.:(

Jasně. Potřebuješ k tomu 2 věci. Čidlo do motoru a jinou přístrojovku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...