jarous

kde je chyba?

22 posts in this topic

mám pežotku 309 (1,4l) a když jedu do zatáčky a zrychluju (rychl.stup. 1,2,),tak se mi z přední nápravy ozývá silné rachotání. Mě to připadá jako by bylo nějaké ložisko v tahu, ale o autech vím jen kde maj motor a kam se leje benzín. Poraďte prosím

Share this post


Link to post
Share on other sites

napada me, co nejakej silentblock? Dela mi to taky (u breaku), ale jen kdyz prejizdim koleje.. . Chystam se to prozkoumat o vikendu, pak ti dam vedet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jarous: jeste je dobry vedet, kam se leje olej a kapalina do ostrikovacu. Radsi si to nekde najdi:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těžko podle termínu \"rachotání\" rozpoznat o jaký zvuk se jedná, ale kromě ložiska to může bejt i polosa ( zvuk má nižší frekvenci než ložisko, ale je víc \"citelný\" a někdy i rozvybruje řízení - záleží na stupni opotřebení)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarous pokud to rachotí tak asi ložisko ne to spíš hučí dělá to do obou stran zatáčení nebo jen do jedný muže bejt čep nebo silenbloky je tam toho trochu víc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typuju poloosu, je to v zatáčkách a v tahu. Moje poloosa dělala randál jak kráva. 80% na poloosu (na tu kratší). :)

[Editován dne 18/6/03 mArda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo bude to poloosa. Apropo, která je ta kratší?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mojej 309 je to to iste. V zakrute do prava a tahu to klepoce -stale rovnaky zvuk - ale podla rychlosti jazdenia. A tiez mi to diagnostizovali ako poloosu. Len nemam 5000,- na vymenu:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové když to tak řeknu je to k posrání. Proč jdou poloosy, čepy, uložení, tlumiče a ostatní věci do háje? Myslím si, autíčka za to nemůžou, protože když člověk jezdí po našich silnicích nemá možnost udržet auto v pořádku. Není to normální ježdění ale slalom mezi dírama. Jedno se opraví a za chvilku děláš další a za to chtějí p. ručení a dálniční poplatky??? :mad: Někdy mi příjde, že si z lidí dělaj legraci koš?ata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Tom1 Pravdu díš chlape. Tady už se skoro nedá realizovat taková ta pohodová jízda, kde se v klidu položíš do sedačky a budeš si to užívat. Už sem si tak nějak zažil, že musíš mít voči furt navrch hlavy, kde na tebe vybafne nějaká díra nebo šutrák na silnici. Je to k posrání. Budu-li to brát teoreticky, tak tím, že platíš silniční daň a dálniční poplatky si vlastně pronajímáš veřejné komunikace. A jak se ti něco díky špatnýmu stavu komunikace zesere na autě, nemáš žádný odvolámní. Kámoš takhle zničil felinu a jak to dopadlo? A? si stěžoval, kde chtěl všechno k hovnu. Jediná rada - odjebat se od?ialto...:mad::mad::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pohodový jízdy tě vytrhne strašná rána jak v zatáčce na plnej vletíš do pasti na mamuty, prásk prásk a něco se urve, když máš štěstí je to \"jenom\" silentblok, nebo čep. Když náš smůlu a 250nm krou?ák, tak si sešrotuješ přední nápravu.

Naposledy památná věta, to jste měl předpokládat a přizpůsobit rychlost stavu a povaze vozovky...... Kurv... když je sucho krásně a čisto a nějákej total trotel udělá novej koberec jenom do zatáčky. Nebo jako posledně nechá semtam nějákou značku na silnici, protože to už nechtěli v pátek všechno sklízet.....

strašně rýcho sa odjeba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, tak ohledne nasich silnic se radeji nebudu ani vyjadrovat......:mad: kozdopadne mam asi taky nejaky problem. cca 75% nalozene auto a do zatacky na 2 prip. 3 je citit vibrace celym autem.....jsou v haji teda poloosy ??? :o Nejsem v tomhle smeru zadny znalec.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 309 a mel sem ten samej problem --- silenej kraval jakoby vod kola

poprvy mi to zaclo delat na dalnici pri 140,byl hrozne vlhkej vzduch a nekde i prselo a to byl ten duvod --- mel sem totis prasklou manzetu a dostal se mi tam asi bordel a taky us tam bylo malo vazeliny

druhej den mi to zas nedelalo as tak po hodine ale ty intervaly se furt zkracovaly.

Vymenil sem manzetu namazal a vycistil kloub na poloose a ted je vse vpohode ---

[Editován dne 11/7/03 drtikols]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že by to mohly být homokinetické klouby na poloosách

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo mas pravdu ja musel vyndat poloosu i s kloubem proto sem psal poloosu ---- bylo to presne jak rikas v kloubu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taktak, moje poloosa má stejný problém. Začalo to nejprve po ujetí nějakých km, jakoby drhnutí. Časem už po pár kilometrech. Pak už to i pískalo a vrzalo. V obou manžetách dírky, jedna prodřená od pásky a druhá v záhybu. Vzal jsem vazelínku do stříkačky a napustil do každý tři, čtyři celý. Zvuky zmizely, jenomže výměna obou manžet a vyčistění kloubů mě stejně čeká co nejdřív, protože mi to stejně v záběru doprava pořád chroupe. Navíc co je horší po zahřátí začne vybrovat řízení. Myslíte že to odstraním vyčištěním ? To je asi ztráta času a nervů, já bych to viděl na GLOGARa, co vy na to.

.. silnice jsou vážně na koko?, dojebane je to tu porjadne

Share this post


Link to post
Share on other sites

U P309 jsem měl podobné zvuky, a stačilo dotahnout torzní stabilizator, který má tý polose matici od tý tyče stabilizatoru. měl jsem obě matice povolený.

Kromě toho že byl kyneťák taky v háji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.