Marcel505 Odesláno 10. listopad 2006 Sdílet Odesláno 10. listopad 2006 To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda? Co bezpečnostní pásy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. listopad 2006 Sdílet Odesláno 10. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda? Co bezpečnostní pásy??? Co ruční brzda ve stylu Mercedes(čtvrtej pedál uplně vlevo), a s pásama si asi hlavu nelámali:D [upravil dne 10/11/06 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 11. listopad 2006 Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Původně zaslal: barenst Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart. A opěrky hlavy nebyly v 80. letech standart ani u nás (Š105/120, 1203) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 11. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 11. listopad 2006 Původně zaslal: Medvěd Původně zaslal: barenst Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart. A opěrky hlavy nebyly v 80. letech standart ani u nás (Š105/120, 1203) Pravda, tehdy to nebylo povinné, ale tento, byť první model 505ky, určitě pásy měl. Mě spíš zaráží právě ta sedačka... A o ruční brzdě jako dalším pedálu - to ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 14. listopad 2006 Sdílet Odesláno 14. listopad 2006 to bude nějaká nouzová sedačka, nějak zajímavě instalovaný, ručku bych viděl na standardním místě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 14. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2006 Původně zaslal: Ota to bude nějaká nouzová sedačka, nějak zajímavě instalovaný, ručku bych viděl na standardním místě... Taky bych viděl ručku na standartním místě. Prostě to tam vedli jako že to auto je pro 9 lidí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cj Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Pamatam, ze Simca 1301 (tiez francuzky vyrobok) memala delene predne sedadla a rucna brzda bola taka zatahovacia kluka pod volantom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 15. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Původně zaslal: cj Pamatam, ze Simca 1301 (tiez francuzky vyrobok) memala delene predne sedadla a rucna brzda bola taka zatahovacia kluka pod volantom. Ale to mělo řazení pod volantem, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cj Odesláno 15. listopad 2006 Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 15. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2006 Původně zaslal: cj Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 27. listopad 2006 Sdílet Odesláno 27. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 .....Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda? No s nějakou fešnou spolujezdkyní si to řazení taky dovedu představit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 28. listopad 2006 Sdílet Odesláno 28. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 29. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: Marcel505 To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií ) To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 29. listopad 2006 Sdílet Odesláno 29. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: Marcel505 To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií ) To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...? U Warťase nevim, ale Trabanty to takhle měli už od typu P50 (Trabant 600- kulatější) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 30. listopad 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2006 Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oliver Riedel Odesláno 30. listopad 2006 Sdílet Odesláno 30. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly... Tak to si přišel o hodně,pokud myslíš trabanty...:DProtože kdo ho neměl a neřídil,ten nepochopí a neuvěří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. listopad 2006 Sdílet Odesláno 30. listopad 2006 Původně zaslal: Marcel505 Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly... Jakejpak já jsem znalec Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 1. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2006 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: Marcel505 Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly... Jakejpak já jsem znalec Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let No Trabiho už si asi nepořídím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 1. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2006 tak to ti jedině schvaluju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.