Marcel505

505ka Familiale i pro 9 lidí

38 posts in this topic

To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda?

Co bezpečnostní pásy??? :myslim

post-0-14109595000293_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

To, že se dělala 505ka kombi pro 8 lidí (dvě normální sedadla a za nimi dvě řady normálních sedadel - plnohodnotných, žádné krčení) jsem věděl. Ale to co je na obrázku vidím poprvé. Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda?

Co bezpečnostní pásy??? :myslim

Co ruční brzda ve stylu Mercedes(čtvrtej pedál uplně vlevo), a s pásama si asi hlavu nelámali:D

[upravil dne 10/11/06 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: barenst

Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart.

A opěrky hlavy nebyly v 80. letech standart ani u nás (Š105/120, 1203)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: barenst

Kdysi nebyly pasy vsude , hlavne ve francii nebyly ani operky hlavy do nejake doby standart.

A opěrky hlavy nebyly v 80. letech standart ani u nás (Š105/120, 1203)

Pravda, tehdy to nebylo povinné, ale tento, byť první model 505ky, určitě pásy měl. Mě spíš zaráží právě ta sedačka...

A o ruční brzdě jako dalším pedálu - to ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bude nějaká nouzová sedačka, nějak zajímavě instalovaný, ručku bych viděl na standardním místě...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

to bude nějaká nouzová sedačka, nějak zajímavě instalovaný, ručku bych viděl na standardním místě...

Taky bych viděl ručku na standartním místě.

Prostě to tam vedli jako že to auto je pro 9 lidí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamatam, ze Simca 1301 (tiez francuzky vyrobok) memala delene predne sedadla a rucna brzda bola taka zatahovacia kluka pod volantom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: cj

Pamatam, ze Simca 1301 (tiez francuzky vyrobok) memala delene predne sedadla a rucna brzda bola taka zatahovacia kluka pod volantom.

Ale to mělo řazení pod volantem, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: cj

Nie som si isty ale skor ano. Aj ked na fotka na konci tohto clanku \"http://en.wikipedia.org/wiki/Simca_1300/1500\" ukazuje, ze radenie bolo asi pod volantom v tomto \"http://www.rootes-chrysler.co.uk/simca-cars/simca-1300.html\" paku jasne vidiet (aj striebornu kluku ako na okne ktora ovladala rucnu brzdu). A dialkace sa prepinali nohou :)

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

.....Řazení si ještě dovedu představit, ale jak byla řešena ruční brzda?

No s nějakou fešnou spolujezdkyní si to řazení taky dovedu představit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

To když měli auta řazení pod volantem, tak měli většinou sedačky v celku a tedy se vešli tři vpředu... ;)

No tak vim o dvou typech, který ač měli řazení pod volantem, měli samostatný sedačky ;)

Trabant a Wartburg kupříkladu... (nejsem si jistej starou Octavií :myslim )

To jo. Nechystali to pro řazení mezi sedačkama...?

U Warťase nevim, ale Trabanty to takhle měli už od typu P50 (Trabant 600- kulatější) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Tak to si přišel o hodně,pokud myslíš trabanty...:DProtože kdo ho neměl a neřídil,ten nepochopí a neuvěří.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Jakejpak já jsem znalec :D Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Marcel505

Díky znalče za info, bohužel mě tyto stroje minuly...

Jakejpak já jsem znalec :D Jen jsem Trabiho vlastnil (a ne jednoho) a tudíž jsem se sháněl po různých materiálech, abych byl chytřejší (to se ostatně snažim u každýho auta). Navíc doma typu P50 mě taky minula, a to o cca 25 let :D

No Trabiho už si asi nepořídím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.