Sign in to follow this  
Followers 0
Šátek

Peugeot 2,0D

11 posts in this topic

Ahoj, doufám, že nebudu nějak moc otravovat svýma dotazama, ale jsem tu novej a nic z toho, co chci vědět, jsem ve foru nenašel, tak doufám, že mě neukamenujete :myslim

1) jak to je s označením 1,9D a 2,0D? v čem je rozdíl? já mám v techničáku 2,0GLD

2) sotva klesla teplota kolem nuly a už se mu moc nechce chytat, musím tak třikrát čtyřikrát nažhavit a pak je to lepší, ale ne tolik, je to vůbec dobrý tolikrát žhavit?

3) u každýho auta jsem byl zvyklej, že při prvním studeném startu drží větší otáčky, ale tady nee. Nastartuju už i v mínusovejch teplotách a motor strašně klepe kapotou a otáčky jsou šíleně nízký a tím pádem to má tendenci chcípat a to i teplého motoru na křižovatce, ale to jenom fakt občas.

4) Je normální, že začíná pořádně brát až úplně na poslední části těsně u podlahy až když se sešlápne plyn na max nebo je někde chyba, např. v lanku a tak...

díky chlapi za všechno....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

momentálně mám 1,4i,ale jezdil jsem chvíli s tátovou 309D...

1)otec má v techničáku 2.0D,ale jinak je to 1,9D(existují pouze 1,8D a 1,9D).taky jsem se tomu divil:myslim,ale nezkoumali jsme to,na technický to prošlo,tak co...

2)tohle nám dělalo taky a pomohla výměna svíček,jinak nevim.Ten majitel před náma se o to asi moc nestaral

3)4)já osobně si myslím,že to bude těma nízkýma otáčkama.asi se v tom někdo hrabal a pohrál si i s lankem plynu4),stačí ho trochu přitáhnout.otáčky se nastavují nějakými šroubky,zkus pohledat tady na fóru,určitě se to tady řešilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

V určité době bylo při zapisování individuálně dovezeného auta běžné, že se kubatura motoru zaokrouhlovala vždy směrem vzhůru (proto Peugeot 1905ccm byl přihlašován jako 2,0)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

V určité době bylo při zapisování individuálně dovezeného auta běžné, že se kubatura motoru zaokrouhlovala vždy směrem vzhůru (proto Peugeot 1905ccm byl přihlašován jako 2,0)

to já právě vím, mám ještě Mazdu s obsahem 1840 a v papirech samozřejmě 1,9, jenže tak je to u všech mazd tak mi právě bylo divný, že každej peugeot to má psaný jinak při stejným objemu, když už jedna metodika přepisování objemu, tak přece stejná, ale co no, aspon vím, jak to je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povšimni si, že se jedná o \"určitou dobu\" a \"individuální dovoz\".

Takže vezmeme - li 309ku, r. v. 1987, 1905 Diesel, tak ta se sem dovážela ofiko přes TUZEX a v papírech tudíž bude mít 1,9 D (pokud si ale stejný rok výroby někdo dovezl samostatně - koupí ojetiny třeba v Německu - v roce 1992, úředníák mu automaticky zapsal 2,0 D, páč se podle interních předpisů kubatura vždy zvedala nahoru).

Totéž se samozřejmě dělo i po revoluci, kdy pro prodejce nových aut je samozřejmě lepší kubaturu tlačit dolů (zejména v kraji, kde je pro spoustu lidí veledůležitá částka, kterou platí za povinné ručení :aut) a tudíž se ti mohlo stát, že koupil 405ku u zástupce piškota (pak měla 1,9), nebo sis jí opět dovezl sám, a pak úředník hbitě zaokrouhlil

Share this post


Link to post
Share on other sites

A další stupidní dotaz: je hodně špatný, když při startu sešlápnu plyn? mně připadá, že to chytne líp

Share this post


Link to post
Share on other sites

podívej se na plynové lankou, nevím jak ho máš uchycené tak přitáhnout, druhámožnost, je šroub kterým, \"se přidává nafta\", nevím jak se správně jmenuje. Ale do toho se nepouštím, to jsem dal radši bráchovy a ten to poladil :super

jinak ať jezdí

A podle toho jak to popisuješ bude ten motor asi hodně uškrcenej

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ne jam mam vyroba 1986 mam ve velkym technicku jako 1.9 d a v malem technicaku to mam jako 2.0D:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tomu zhaveni na nekolik pokusu. Mozna uz budou taky v haji zhavicky. Mne to delalo neco podobnyho. Nech si je vod nejakyho autoelektrikare premerit a zkontrolovat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Šátek

A další stupidní dotaz: je hodně špatný, když při startu sešlápnu plyn? mně připadá, že to chytne líp

Studený diesel startuj bez plynu--je tam zařízení pro studený

start--přesuvník vstřiku--něco jako u benzínu sytič

Teplý diesel startuj s plným plynem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pista-3

to ne jam mam vyroba 1986 mam ve velkym technicku jako 1.9 d a v malem technicaku to mam jako 2.0D:mrk

To že je v techničáku u typu auta dopsáno 1.9D nebo 2.0D je stejně celkem bezpředmětný údaj, protože při sjednávání pojištění se bere údaj o skutečném obsahu motoru v cm3, který je napsaný v TP v jiné kolonce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.