Sign in to follow this  
Followers 0
Hrac.Dr.m

205=přestavba

19 posts in this topic

Ahoj,mám problém.Konečně jsem si pořídil auto který mě konečně šlape jak má a je spolehlivý.Je to P205 XRD(1,8D).Jediný co je za problém je kastle která je už trošku horší.Tak bych rád sehnal novější auto bez papírů a nák to přestavěl.Musý to bejt ale 5ti dveř.Můžete mi poradit kam,nebo kde a za kolik se tohle dá udělat apod.????

Dík moc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem kdysi přemýšlel o přestavbě (tehdy šlo o 309ku TD) a když jsem si spočítal, na kolik by ta sranda přišla, velice rychle jsem z toho vycouval:

Třeba se Ti tu ozve i Garfield, který podobnou bláznovinu realizoval a vyšla ho na nehezkou sumu (nicméně nebudu prozrazovat, ať se pochlubí sám)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Taky jsem kdysi přemýšlel o přestavbě (tehdy šlo o 309ku TD) a když jsem si spočítal, na kolik by ta sranda přišla, velice rychle jsem z toho vycouval:

Třeba se Ti tu ozve i Garfield, který podobnou bláznovinu realizoval a vyšla ho na nehezkou sumu (nicméně nebudu prozrazovat, ať se pochlubí sám)

Jasně,v pohodě.Děkuju za odpověd.Víš uvažoval jsem o návrhu kamaráda kterej hezdí často mimo čr že by mě mohl vzít sebou a mohl bych se třeba podívat v Německu nebo ve Francii.Přes hranice bych tomu prej hodil svoje SPZky a normálně bych v pohodě projel.Pak to samozřejmě musel přebouchat apod.Ale prej takhle nedávno tahal Fiestu z německa stim že má poruchu motoru ale kastle jako nová a Fiesta stála 1500,- a přehoz motorů se zatim nekonal páč se přišlo na to že tam je úplná blbost a auto v pohodě jezdí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koupit 205ku ve stavu, aby ta přestavba za to stála se rovná malému zázraku

(i když jsem cca před rokem v jednom bazaru viděl 205ku v 1A stavu, rok výroby 1999 tuším v Číně, ale myslím, že to byl benzín a stál cca 50 tKč - ale za takovou bych asi i Ty prašule pustil).

Loni jsem byl ve Francii na svatební cestě a v Německu, Švýcarsku ani ve Francii už jsme pětkovou řadu téměř nepotkávali)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Koupit 205ku ve stavu, aby ta přestavba za to stála se rovná malému zázraku

(i když jsem cca před rokem v jednom bazaru viděl 205ku v 1A stavu, rok výroby 1999 tuším v Číně, ale myslím, že to byl benzín a stál cca 50 tKč - ale za takovou bych asi i Ty prašule pustil).

Loni jsem byl ve Francii na svatební cestě a v Německu, Švýcarsku ani ve Francii už jsme pětkovou řadu téměř nepotkávali)

Hold jsem si vybral špatnej model...Když já se vtom autě fakt cejtim dobře a líbý se mi atd.Jako nejradši bych 306ku v naftě ale zase už je to vyšší povinný.Ale asi mě to nakonec vyjde levnějc a rychlejc než ztrácet čas a peníze se scháněnim a překopávánim 205ky...Co se týče toho benzínu tak to bych stejně přehoddil na svůj motor.Ale za 50.000,- se daji sehnat i hezčí auta....

I tak děkuju za názor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ne v nemecku se daj sehnat za rozumnej peniz do dvaceti pekny kusy samozrejme se daj poridit i za devet ale tam je potreba pocitat s investicema [coz je muj pripad] ale prehazovat motor a td je nesmysl to ji radsi strel a to co dovezes normalne prihlas nastesti dieslove motory u 205 sou genialni a vydrzi opravdu hodne

http://cgi.ebay.de/Peugeot-205-GR-D-Diesel-165400-KM-Tuev-geg-Gebuehr-neu_W0QQitemZ220045790043QQihZ012QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem

kuprikladu zde jeden rudy dabel co se tyce ruceni ac je to 1.9 mohl by jsi pouze prehodit stitky a starou prodat jako 1.9

[upravil dne 9.11.2006 BobyD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je ta kastle tak shnila, ze uz nedrzi pohromade?

jestli je jen prorezla, ale nosniky jsou pohromade, tak bych to nechal tak a to auto dojezdil do konce... stejne to nebudes mit vic nez dva, tri roky... delat prestavbu je ekonomicky nesmysl a prehazovat na necem stitky zase nestoji za tech usetrenych par kacek.

prodavat se to nevyplati, za tyhle auta uz nikdo neda vic nez par korun, pokud se jich vuuuubec zbavis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Ahoj,mám problém.Konečně jsem si pořídil auto který mě konečně šlape jak má a je spolehlivý.Je to P205 XRD(1,8D).Jediný co je za problém je kastle která je už trošku horší.Tak bych rád sehnal novější auto bez papírů a nák to přestavěl.Musý to bejt ale 5ti dveř.Můžete mi poradit kam,nebo kde a za kolik se tohle dá udělat apod.????

Dík moc...

Jo Baa má podobnej vrak..

motor nezničitelnej, ale kastle na šrot...

díval sem se , kastli seženeš třeba za 5, ale musíš pro ní dojet, přeházet to a zlegalizovat... přitom za 15 seženeš lepší (alespoň v tomhle případě) Takže co ... prostě dojezdit a skála.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No my budem mít jednu 205tku v naftě, 5ti dvířko, série color line pravděpodobně na prodej. Je na papírech, normálně jezdí, jen motor to už má skoro za sebou. Má najeto 320 000 a mizí z něj olej i voda.

Kastle je OK, jen trošku promáčklej přední levej blatník, což se dá v pohodě vyklepat. Zadní náprava je KO, ale tu bys mohl využít od sebe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

No my budem mít jednu 205tku v naftě, 5ti dvířko, série color line pravděpodobně na prodej. Je na papírech, normálně jezdí, jen motor to už má skoro za sebou. Má najeto 320 000 a mizí z něj olej i voda.

Kastle je OK, jen trošku promáčklej přední levej blatník, což se dá v pohodě vyklepat. Zadní náprava je KO, ale tu bys mohl využít od sebe

To zní docela v pohodě.Zadní nápravu mám repasovanou a jetou tak 6000km.Ten muj motor má asi 70tisíc mín ale ta voda mě mizí taky.Olej ani tak ne.Bohužel nemám představu proč to tak je.Někdo mě řikal že kroužky nebo co.Ale to máš jedno.

A kolik by si za to asi chtěl?Máš nákou fotku?A jak je to starý???Díkec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mizení vody kroužkama nebude.

kroužky těsní písty a stírají olej z válců, takže mizení oleje může být kroužkama, ale mizení vody ne.

aby mizela voda, je netěsnost v chladící soustavě, nebo prasklé těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava nebo blok.

[upravil dne 10/11/06 zoby]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to třeba rosí lehce u termostatu a u topení. (únik tak litr za sezonu)

Olej by mohl mizet při guferech ventilů - záleží, jak to startuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasný,tam někde se mě ta voda taky občas oběvovala(hlavně takhle v létě)Ale určitě mě to za rok veme víc než litr.

A starty to má právě bezvedný...V zimě i v létě na první otočení.To je fakt věc která se mě strašně líbí.Proto bych se vtomhle autíčku vozil dál.Ale ted momentálně mám problém z brzdama,vyhodil jsem 3000,- za fungl novej posilovač aby mě ty dementi řekly že ten starej byl v pořádku a je v háji vývěva.Skvělá věc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hrac.Dr.m

Jasný,tam někde se mě ta voda taky občas oběvovala(hlavně takhle v létě)Ale určitě mě to za rok veme víc než litr.

A starty to má právě bezvedný...V zimě i v létě na první otočení.To je fakt věc která se mě strašně líbí.Proto bych se vtomhle autíčku vozil dál.Ale ted momentálně mám problém z brzdama,vyhodil jsem 3000,- za fungl novej posilovač aby mě ty dementi řekly že ten starej byl v pořádku a je v háji vývěva.Skvělá věc.

Jojo, u vyvevy odchazi ta guma, tu uz jsem otci menil asi 3x... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vies nieco blizsie popisat o tej gume vo vyveve? kamos ma rovnakeho peugeota ako ja a jemu to brzdi ovela lepsie ako mne, pricom mam vymenene strmene, dosticky, kotuce trubky aj hadice... Ale stale musim na pedal tlacit silno aby to islo do smyku, ale na jeho peugeote staci ovela slabsie stlacit aby to smykalo... pozeral som aj na podtlakove hadice od posilnovaca ku vyveve a dal som nove, vsetko je utesnene. uz mi zostava len pozriet na tu vyvevu ci naozaj robi dostatocny podtlak... popis nieco blizsie o tej gume, v elitecat som ju nenasiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

no normalne vem a rozsroubuj tu vyvevu - dokola asi 8 sroubu a uvidis jednoduchy pist a na jeho vrcholu je guma .... a ta dost rada praska...

da se to koupit v druhovyrobe, stoji to par stovek :papa a nedoporucuju vyrabet z cehokoliv... delal jsem to 2x jako nouzovku a vydrzelo to necelych 80km :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tu gumu som kupil novu a vymenil... stara sice nebola prasknuta, ale pre istotu. A zmena zatial ziadna... kto by vedel pomoct?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak v pohodě,Otec mě to sehnal někde od nákýho známýho asi za 300kč takže pohoda.JInak mě to fakt štve jak se mi pořád sere to co je docela dost potřeba.A to už mám komplet všechny nový prasátka.V předu drážkový Bremba s Textar destičkama a vzadu Bremba bubny a mám pocit že zase Textary pakny.A celý jsem to dokončil komplet novym potrubym a ted ještě novej posilovač.A na tom celym jsem najel zatim asi 500km.Tak doufám že ta membrána kterou ted vyměnim to všechno zase uvede do pořádku.Páč brzdy jsou snad dost důležitý...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak a brzdy su vyriesene... pricinou velkho kroku brzdoveho pedala bol asi nejaky problem s gumickami v HBV. Dnes som hlavny brzdovy valec rozobral, vybral vnutornosti, vycistil, vymenil gumicky a zalozil naspat. vo vnutri som nasiel aj kusok rozleptanej gumicky ktora drzi nadobku s kvapalinou a taky cierny hnus... Po odvzdusneni prednych aj zadnych brzd teraz brzdi vynikajuco!!! celkovy krok je asi 2cm az do smyku!... staci sa len \"pozriet\" na pedal a uz to brzdi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.