Sign in to follow this  
Followers 0
Ivosh

Tacho

10 posts in this topic

Ahojte. Uz resim koupi vozu (konecne) a setkal jsem se se zajimavym nazorem. Jeden clovek mi rikal, ze se bavil se svym znamym mechanikem, a ten mu rekl, ze pry u tohoto typu neni mozne stocit tachometr. Moc tomu neverim a rikam si, ze se zeptam tady, treba to nekdo okamzite vyvrati nebo potvrdi, preci jen mate vice zkusenosti s temito vozy. Diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj.sice som tento problem neriesil ale myslim si ze na kazdom aute sa to da.inak ak chces kupovat auto a chces aby malo najazdene tolko kolko ma na ciselniku tak kupuj v zahranici.tam by sa s tym nikto nebavil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocet km versus stav vozu jsme tady uz resili, spis jsem se ptal ze zajimavosti, zda se tomu da verit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen malé info. Starší auta mají klasický ukazatel počtu ujetých km, novější mají digitální počítadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám mechanické počítadlo s elektrickým náhonem. Přetočit se dá. Rozmontovat tachometr a ručně nastavit hodnotu. Měl jsem ho rozdělanej kvůli závadě. Já tam naopak kilometry přidával. Tedy asi 1000 Km, které jsem projel s nefunkčním tachometrem. Jinak bych si neudržel přehled. Digitál by měl jít upravit přez řídící jednotku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám drobný dotaz, pokud koupím přístrojovku z novějšího modelu 806ky (tu s tím digitálním ukazatelem ujetých kilometrů) půjde mi to do ročníku 96 s tím mechanickým?? Nevím jestli to bude fungovat, ví to někdo prosím ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: koldam1

Ahoj, mám drobný dotaz, pokud koupím přístrojovku z novějšího modelu 806ky (tu s tím digitálním ukazatelem ujetých kilometrů) půjde mi to do ročníku 96 s tím mechanickým?? Nevím jestli to bude fungovat, ví to někdo prosím ?

Nevím jistě, ale řekl bych že ne, protože ten starý mechanický by měl snad mít klasický bovden ne? A nový digitální bude mít asi jen kablík. Nevím to ale jistě, je to jen můj tip. Navíc u digitálního se při zapnutí klíčku rozsvítí ukazatel se symbolem klíče a zbývajícími km do příští výměny oleje a nevím jakým způsobem se resetuje jestli není nutná diagnostika!?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam evasion r.v.2000 a nahon do tachace nevede, jen kabely - jinak servisni interval resetnes = zmacknes cudlik na tachometru pri vypnutym klicku - drzis - zapnes klicek - zacne se resetovat ser.interval 9-8-7..... pak tlacitkem zvolis 15 nebo 20 tis do dalsiho ser.intervalu a podrzis - nejak takhle to je ted sem dal oil tak sem to nastavoval :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to peter806:

ani by som nepovedal, prave naopak, podla mna je uz len malo aut, kde sa nehybalo s kilometrami :mrk

vid napr.: http://www.tachoteam.de/tachosoftware.php

mat na tachometri viac ako 150 000, bez ohladu na vek auta, sa mi zda uz ako ruhanie

ak mozes, daj nejaky kontakt na seba, v nedelu budem na Makove, rad by som sa porozpraval s niekym , kto ma 806

dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Také já si myslím, že v každém autě je možné upravit stav km. V případě 806 je výhoda, že to auto je stavěno robustně, trochu jako dodávka. Když jsem ho před časem prodával, mělo najeto skutečných (na 99,9% jsem o tom přesvědčen) 220000km a vypadalo podstatně líp než některá auta v bazarech s kilometrama kolem 100000. Kdybych nechal stočit tacho a zahodil servisku a dal to do bazaru, myslím, že by tomu stavu dost lidí věřilo. Spíš než na stav km na tacho. bych se při koupi zaměřil na celkový stav, důkladnou prohlídku, třeba i v servisu a požadoval bych co nejvíc dokumentace k servisu, kopie faktur, ptal bych se co a kdy bylo měněno, dobrá je vyplněná servisní knížka, kde je uvedený servis, který auto pravidelně servisoval. Pak je možné tam zavolat a spostu věcí si ověřit. Ono nezáleží jen na stavu km, ale i na tom jak s ním předchozí majitel zacházel, jak a kde ho servisoval... Někdo stylem jízdy spotřebuje na každých 60000 jedno turbo, někomu vydrží 200000, čerpadlo víc jak 200000 zpravidla nevydrží nikdy.... Horší je, že tyto informace ne každý prodejce poskytne. Ale jak jsem psal na začátku, to auto něco vydrží a podle mě, když mu po koupi dáte trochu slušnej servis ( rozvody, kapaliny, filtry + další co je zrovna potřeba), bude sloužit dobře ať má najeto 150 nebo 300. Mě vždy přijde směšný, když někdo nabízí 8 let starého diesla bez jakýchkoliv dokladů a tvrdí, že má najeto něco kolem stovky. Tomu snad rozumnej člověk nemůže uvěřit. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.