Sign in to follow this  
Followers 0
dtyrkas

Je mi zima !

17 posts in this topic

Nevite cim by to mohlo byt? V zime je mi zima, ale prave ze i v aute. Nastalo to po vymene topeni, teplota se nevysplha ani z minima a je porad spadla pod 70°C. Kdyz je nad nulou tak to jde, ale neni to idealni. Jizda do kopecka zvedne teplotu jen malo, ale asi to staci k otevreni termostatu. Pritom se starym spatnym topenim to topilo obstojne. :myslim

Neni neco s termostatem? Asi jo, co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no 100% vyměň termostat.ale když sem ho měnil já u 405ky tak mě v zimě teplota stejně nevilezla vejš než na 75-80°C ale topilo to jak pr*se.a hlavně odvzdušnit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jsem termostat taky ted menil a teplota se taky nevysplha nad 75°C. Pred vymenou mela problem se vysplhat aspon na 70°C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měnil termostat v létě, protože jsem jezdil na 70°C a v zimě jsem se dostal těsně za ty 4 čárky na kraji stupnice a skoro vůbec to netopilo...

Teď se i v mínusových teplotách v pohodě dostanu na 80-85°C a začíná topit už po dvou kilometrch jízdy...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je labuz co, kdyz vam auto v zime topi jeto jeden z duvodu proc si jeste furt drzim tu starou herku 205 d i v -20 mam vetsi teplo nez doma v obyvaku tohle na pazoutovi miluju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kveton: kde sa nachadza termostat na 206ke ?? a ako zistim ze je v prdeli?? Mam teraz tiez problem zohriat motor na viac ako 70 stupnov. a topi ako prase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazdopadne ja resil to podobny, vymena termostatu a odvzdusneni je nejdulezitejsi. Pokud jsi menil teleso topeni je dulezity aby bylo odvzdusneny, samozrejme taky tam musi byt dost chladici kapaliny, stalo se mi ze tam bylo sice dost na uchlazeni motoru ale na topeni to nestacilo...

:roker No a konecne kdyz jsem vymenil asi 3 krat termostat, chladic, hadice a teleso topeni uz to zacalo topit. Ma zkusenost mi dava za pravdu ze je lepsi mrznout nez zacalovat prez 13tis za teplo...hihihihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém : U nás ve kvelbu mi nabídli 2 termostaty - velkej a malej .

Jakej je mezi nima rozdíl ?

Blíží se zima a v autě bych si už taky rád zatopil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Problém : U nás ve kvelbu mi nabídli 2 termostaty - velkej a malej .

Jakej je mezi nima rozdíl ?

Blíží se zima a v autě bych si už taky rád zatopil :)

Jak jako velkej a malej? Kdžy jsi jim řekl typ auta a typ motoru, tak Ti nabídli malje a velkej?? To by mě teda taky zajímalo ... mně nabízeli jenom jeden...Se zeptej přímo jich, jakej je mezi nima rozdíl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jistěže velkej a malej - podle modelového roku. Vzhledem k tomu, jak jsou u nás ty auta seskládaná... Od modelu 93 se dával naftovej filtr přímo na těleso termostatu, a celé to těleso a pochopitelně i termostat jsou jiné než u staršího.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano - věřím Ti, že tomu tak je, ale proč ten prodejce dílů nabídlo VIXovi 2?? Když mu řekl mám 2O5D motor D9B.... r.v....1994 tak měl dostat jenom jeden, no ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tenhle kvelb je zajímavej tím, že většinou mají všechno - takže z mýho pohledu 2 termostaty jsou lepší než jeden a špatnej. O motoru toho vím tolik, že mám diesela. Jestli je to 1.8 nebo 1.9 netuším.

Takže ve kvelbu byli dobří - nabídli mi 2 termostaty, dokonce byli ochotný jít do toho, že mi pak jeden vezmou zpátky (je blbý skládat termostat nadvakrát). Se slovy \"já to zjistím\" jsem odpochodoval.

To, že se později dával palivovej filtr na těleso termostatu vím, dokonce jsem rozdíl v tomhle i čul - já mám těleso termostatu filtruprosté, takže jaký termostat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malej, velkej - to je věc modelu a roku výroby. Nekterý výrobci dávaj vybrat i podle taploty

otevření termostatu. Ale nezávisle od toho- motor ohřátej už na 50 - 60 stupňú , pokud je odvzdušněná soustava, topí jako čerti v pekle. Kolik myslíte, že máte doma na radiátoru stupňú? Je jasný, že termostat vyměnit, ale hlavně O D V Z D U Š N I T..

Koštuju letošní slivovicu, tak pardon za ty velký písmena, ale mysl mám O.K.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vix: koukni na číslo motoru, ne? anebo do papírů, jestli máš natuti jistotu, že to není \"přestavba\"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.