Sign in to follow this  
Followers 0
dr.snake

306 kurenie

24 posts in this topic

zdravim vas mam problem s kurenim ak zapnem tak mi ide para z vyduchov a citit zmes ak vypnem tak nie a tecie mi este voda na pravej strane spolujazdca pri nohach ak kurim

mam v prdeli radiator alebo nieco ine? zaroven stracam vodu zo systemu ak kurim musim rozobrat polovicu palubovky aby som sa dostal k radiatoru?

mam 306 5d 1.6 XT r.v.99 klima abs

ak niekto vie poradte mi dakujem miro kosice

ICQ375 171440

[upravil dne 4.11.06 dr.snake]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to radiátor na 100% stojí asi 2500,- v peugeotu a palubka bude muset asi ven ale jde to vyřešit i přípravkem co naleješ do chladiče a pokud to není velký ta prasklina tak to zacelí a je pokoj, udělal sem to tak taky a je to ok páč vyndávat palubku to je práce pro vraha. jinak jsem potom ještě asi 2x vyměnil celou náplň chladiče aby to bylo sto procent :super:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tecie to fakt velmi a viem zohnat radiator novy na slovbensku za 1600sk a este ako ist na tu palubovku treba ju rozobrat ale ako zacat

dostat sa k radiatoru kurenia bolo brutalne

INAC SOM TROCHU SKLAMANY LEBO MAM AJ NISSAN ALMERA A NA KLUB STRANKACH NISSANU SOM SI BEZPLATNE STIAHOL KOMPLET MANUAL NA 1200 STRANACH CO TU NA PEUGEOTE NENI MOZNE :(

no dal som dole komplet palubovku a dostal som sa ku kureniu inac bolo to o rozum vratane dole volantu nevie niekto ako sa co najjednoduchsie dostanem k radiatoru kurenia alebo k ventilu lebo tecie mi voda vtedy ked dam teply vzduch a ked je studeny tak mi to netecie co som prekvapeny lebo vsade sa tu pise ze v radiatore je stale voda ale asi ked pustim teplo otvori sa ventil a stupne tlak asi v radiatore a zacne tiect

\"poradte mi prosim niekto ak viete\"

no uz som vybral radiator a natlakoval som ho a tecie hore ako je nalisovany plast inac bola to fuska to vybrat a fuska to bude zlozit :o

[upravil dne 5.11.06 dr.snake]

[upravil dne 5.11.06 dr.snake]

[upravil dne 6.11.06 dr.snake]

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravím ... viete mi poradiť niekto ?? ... mám problém s kúrením ... mám peugeot 306 1.6 XR ... problém je v tom že ako náhle zapnem teplý vzduch resp. kúrenie tak z ventilátoroch mi ide letný vzduch sem tam ide teplý ale to málo kedy ... je to cez zimu dosť nepríjemne ... môže to byť radiátorom ?? ... hadice čo smerujú do radiátora vstupná i výstupná sú priam horúce a nie a nie sa dočkať teplého vzduchu ... žeby to robila klapka na reguláciu vzduchu ?? keď prepínam zo studeného a na teplý a naopak tak počujem ako sa ta klapka pretočí ... môže to byť tým napr. že sa klapka neotvorí úplne ?? poraďte mi ... ĎAKUJEM ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

scar na tých hadiciach čo spomínaš sú ventile, skús ich otvoriť keď budeš mať zohriaté a naštartované auto. Možno máš len zavzdušnený radiátor. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matt : myslíš ten ventil ktorý je podobný na fúkanie pneu ?

[upravil dne 21/2/13 15:28 od scar_tissue]

Share this post


Link to post
Share on other sites

matt : odvzdušnil som radiator a stále nič :/ letný vzduch mi fúka stále ... to ani s tým okna ráno nerozmrazím ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bože stačí hledat tak když máš vodu pod nohama tak je to v rádiátoru

Zde návod:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danik, o vode pisal dr. snake toto je niekto iny s inym problémom;)

Scar, skus teda rozobrat nasavanie. Je to pod kapotou na spolujazcovej strane. Ked otvoris kapotu pod oknom uvidis taku ako gumu, tu das dolu, mala by tam byt taka mriezka tu odkrutis a das dolu tiez a mal by si pekne vidiet na tu nestastnu klapku. Cekni ako sa ti prekruca, ked ju prepinas z tepleho na studeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se moje chyba ale i tak i já na to dost trpím prostě Peugeot to nemá moc vychytané jakmile se pustí větrák naplno tak nejde teplý vzduch jde stěží vlažný prostě ten radiátor to buď nestíhá anebo je zanesený. Já mám větrák puštěný jenom napůl a jde v poho teplý vzduch a nezamrzám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 306 ke je málokedy problém s klapkou, častejšie sa jedná o zanesený radiátor a pomôže iba výmena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ak by bol zanesený odpojím hadice a skúsim ho tlakom vody vyčistiť ... a taktiež sa pozriem na tú klapku ... snáď niečo z toho pomôže ... ak nie tak skúsim vymeniť ten radiátor i keď to bude dosť náročné ... káždopádne ďakujem vám za rady ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ked tam nemáš pelový filter,môže byť ten radiátor zasraný aj zvonku - prach + vlhkosť a je zabetonovaný.Ináč na čistenie súsústavy chladenia sú prípravky,ktoré rozpúšťajú vodný kameň,čistenie čistou tlakovou vodou nepomôže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepláchnutie tlakom vody, prečistenie prípravkom na to určeným, vyčistenie z vonku pri absencii peľového filtra, to sú všetko možné alternatívy ale ich účinok je veľmi malý a nakoniec i tak skončíš pri výmene radiátora. Prešiel som si tým niekoľko krát na rôznych autách.

Všetky metódy vnútorného čistenia majú tú nevýhodu že dokážu prepláchnuť iba nánosy na stenách a tie rúrky ktoré sú priechodné. Upchaté neuvoľnia a preto je ich účinok malý. Výrazný pokles výkonu kúrenia je spôsobený práve tým že voda neprúdi cez upchaté rúrky a tam už metódy čistenia nepomôžu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozobral som lištu a vybral gumu a klapka vyzerá byť v poriadku ... myslím že budem musieť vymeniť radiátor ... nič iné mi neostáva ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.