Sign in to follow this  
Followers 0
ace723

nefunguje topeni v 406

6 posts in this topic

Zdravim, vcera jsem koupil 406 1.8 16V rv97 s LPG ale zjistil jsem ze nejde topeni. Nastaveny na cerveny pole, ventilator muze byt malo nebo na max, je to jedno, vzdy z ventilace jde jen lehce vlaznej vzduch, v aute je docela kosa. Kdyz otocim na studenej vzduch tak jde ledovej, kdyz na teplej tak jen vlaznej:( A jeste se spina vetrak, ted jsem dojel domu, teplota podle ukazatele na pulubce tak 80°C a pod kapotou rve vetrak na chladici :( Co tomu muze byt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ace723

Zdravim, vcera jsem koupil 406 1.8 16V rv97 s LPG ale zjistil jsem ze nejde topeni. Nastaveny na cerveny pole, ventilator muze byt malo nebo na max, je to jedno, vzdy z ventilace jde jen lehce vlaznej vzduch, v aute je docela kosa. Kdyz otocim na studenej vzduch tak jde ledovej, kdyz na teplej tak jen vlaznej:( A jeste se spina vetrak, ted jsem dojel domu, teplota podle ukazatele na pulubce tak 80°C a pod kapotou rve vetrak na chladici :( Co tomu muze byt?

Koukni jestli nechybí chladící kapalina, případně ji dolej, a je to s největší pravděpodobností zavzdušněný, takže odvzdušnit. Jeden odvzdušňovák je šroub u termostatu, a druhej je taková čepička na hadici uplně u přepážky do kabiny, je to nejvyšší místo chladícího systému. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus v horním levém rohu je ikona Hledání. Klikni na ni a zadej topení. Snad tam najdeš radu. Nemáš vypadlou hadici nebo jestli máš klimatizaci, máš tam dost náplně? Může to být zavzdušněný. A co na to původný majitel. Zeptej se ho. Máš auto přece tak krátkou dobu. Jinak 406 topí velm dobře.

[upravil dne 4/11/06 OK406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno, mě taky 205tka netopila, ve finále sem zjistil, že tam vůbec není radiátorek, hadice co k němu vedou byly spojený takoym kolínkem :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: chmeldaGTI

mno, mě taky 205tka netopila, ve finále sem zjistil, že tam vůbec není radiátorek, hadice co k němu vedou byly spojený takoym kolínkem :grr

:) Já to tak měl když sem byl v procesu výměny radiátoru ale bylo to přes léto takže bylo nádherný v autě mít nejstudenější vzduch.

Zřejmě by to mohl někdo udělat kvůli prodeji bez investice do radiátoru a tak aby netekla dovnitř voda.

Ace: v tom vyhledávání zkus najít něco s klapkama nebo jak se to menuje. Starší auta to mají ovládaný lankem tak je to cítit ale u novější je to elektricky a ta klapka za radiátorem se vlastně neotvírá do polohy topení a tudíž netopí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je jednoduchý,nech zahřát auto a pak sáhni na hadice co vedou k radiátoru topení,když budou hadice horký tak ti nechodí ovládání topení nebo je radiátor zanesenej.Když bude hadice studená tak je tam vzduch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.