Sign in to follow this  
Followers 0
bigicek

Ach ta technika!!!

10 posts in this topic

Tak jsem se včera vracel domů a jelikož už svítilo žebravé oko tak jsem zastavil u OMV a vzal naftu pro svého pažoutka...a krasne si to metu domů a najednou se rožne kontrolka diagnostiky a na displayi se napíše UNBLOCKED DIESEL FILTER..Auto jelo ale dál a tak jsem to dojel domů a zastavil jsem až v garáži. Potom jsem to nastartoval a pořád to svítilo, ale po 5 minutách to zhaslo..V seznamu závad to není napsané (v tom PDFku) a tak nevím co by to mohlo znamenat!! Co jsem to tu procházel tak asi něco s tím malým zázrakem jménem FAP, který je uplně na nic pokud budou jezdit staré tatry a avie....Přemýšlel jsem i že by mohla být voda v naftě, neboť nafta je dneska kapitola sama o sobě a Hdi jsou docela na to náchylné, tedy alespon podle mé zkušenosti..už dvakrát jsem kvůli ni zustal viset, jednou i ve Slovinsku..naštěstí si to vždycky rozmyslel a zase jsem odjel jak se ta voda asi odpařila...tak mi poraďte, jak je to moc závažné a jak moc to ignorovat...

..jo a rád bych věděl, jaké jsou možnosti s tim FAP, je to rok výroby 2003 a mělo by se to prý měnit ale moc se mi do toho nechce vrážet peníze...dá se to prý i odstřelit úplně...

...a ještě jedna hláška... TOP ENGINE MAX, nebo neco v tomto smyslu..už si to moc nepamatuji jak to přesně bylo :mad:

díky moc :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

...a ještě jedna hláška... TOP ENGINE MAX, nebo neco v tomto smyslu..už si to moc nepamatuji jak to přesně bylo :mad:

díky moc :aut

Bude to asi to, co to delalo mne, TOP UP ENGINE COOLANT LEVEL, nebo neco v tom smyslu, staci dolit trochu chladici kapaliny do expanzky a zmizi to. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo tak to je fap, a top engine max to je podle mě něco s chladící kapalinou možná že jí tam máš moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chladící kapaliny je tam akorád..mě se to stalo, když jsem to na dvojku hodně vytočil...jestli to nebylo oznamení od omezovače otáček :mad:

[upravil dne 4.11.06 BIGI]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BIGI

Chladící kapaliny je tam akorád..mě se to stalo, když jsem to na dvojku hodně vytočil...jestli to nebylo oznamení od omezovače otáček :mad:

[upravil dne 4.11.06 BIGI]

A na kolik jsi to vytocil? To by me docela zajimalo kde ten omezovac zasahuje. Jeste jsem nemel koule na to jit pres 4500, mam pocit, ze to neprezije :D Ale melo by to jit az na 5500, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik to přesně bylo, to už nevím, ale byla tam dvojka, a tak 70 kmh, ale presne si to nepamatuji, bylo to v noci a omylem....:myslim trochu jsem se zamyslel a zapomněl přeřadit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jauda

pokud si to jenom přeložím (http://slovnik.seznam.cz/sl.fcgi) tak mi vychází povolený naftový filtr. Ale mám benzín a ani u toho nevím kde je palivový filtr. Taky můžete poradit kde je. 2.0 100KW benzín. Dík.

ja mám info že palivové filtry majú niektoré benzíny v nádrži takže asi moc nahladaj :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

palivovej filtr to bych věřil..ale proč mu to píše naftovej :-)..zase někde udělali soudruzi z francie chybu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.