matony

spojkový pedál mi ostáva visieť

15 posts in this topic

mám takýto problém...

Niekedy sa mi stáva, že mi ostane visieť spojkový pedál. Niekedy ostane úplne na spodku,ale zväčša ostane v polovici dráhy. Spojkový pedál potom špičkou nohy vrátim do pôvodného stavu a ďalej funguje. Čo to môže spôsobovať...? Je tam nejaká pružina..? Stalo sa Vám to tiež...?:myslim

:bojim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě se to stává taky-řešim to stejně -špičkou boty pedál vytáhnu zpátky:( Udajně je tam nějaký exentr,ze kterýho vypadava snad závlačka? -nevim přesně-snad to tu nějakej mechanik bude vědět přesně... Ale na funkčnost by to nemělo mít velkej vliv:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: matony

mám takýto problém...

Niekedy sa mi stáva, že mi ostane visieť spojkový pedál. Niekedy ostane úplne na spodku,ale zväčša ostane v polovici dráhy. Spojkový pedál potom špičkou nohy vrátim do pôvodného stavu a ďalej funguje. Čo to môže spôsobovať...? Je tam nejaká pružina..? Stalo sa Vám to tiež...?:myslim

:bojim:myslim

Snad by to mělo bejt pružinou,máma si takhle nechala udělat pedály do auta do 406 do autoškoly a taky se jí to zasekávalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má dojem že vás čeká brzká výměna spojkového kompletu i s \"domečkem\" co na něm jezdí spojkové ložisko, přesně tuto závadu jsem měl u své 406 v létě. Když jsem vyjmul převodovku měl jsem zadřený ložisko spojky,vodící trubku ložiska \"domeček\" od spojkového ložiska přebroušený a ložisko také zdevastovalo přítlačný kotouč (pružiny). Doporučuji neotálet s výměnou poslední štace je že už nezařadíte.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tosr

Má dojem že vás čeká brzká výměna spojkového kompletu i s \"domečkem\" co na něm jezdí spojkové ložisko, přesně tuto závadu jsem měl u své 406 v létě. Když jsem vyjmul převodovku měl jsem zadřený ložisko spojky,vodící trubku ložiska \"domeček\" od spojkového ložiska přebroušený a ložisko také zdevastovalo přítlačný kotouč (pružiny). Doporučuji neotálet s výměnou poslední štace je že už nezařadíte.:myslim

Nesouhlasím, mně to takhle trošku \"propadá\" už 140 t km, spojkovým kompletem to nebude. spíš nějaký blbý prokluz v pedálu a táhla.

Pomohlo, když mi prohlídli a opravili pružinu u pedálu, která táhne pedál nahoru (u 607, a prý je stejná i u Partnera, o 406 nevím)

[upravil dne 12.12.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Nesouhlasím, mně to takhle trošku "propadá" už 140 t km, spojkovým kompletem to nebude. spíš nějaký blbý prokluz v pedálu a táhla.

Pomohlo, když mi prohlídli a opravili pružinu u pedálu, která táhne pedál nahoru (u 607, a prý je stejná i u Partnera, o 406 nevím)

Mám stejný problém, Partner 1,9D, r.v.2000. Takže pouze vyčistit a opravit/vyměnit pružinu? Jak se ten díl jmenuje? Potvrzuji, že spojka normálně funguje, jen občas visí pedál a nevrátí se nahoru. Jsem zvyklý, takže mi to nevadí, ale žena mudruje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl to díl za 68 Kč (snad nejlevnější na 607:D). Takové černé plasty s pružinou, je to tam šroubováno dvěma šroubky.

PS:už se to zase úplně nevrací (asi 5 až 10 mm)... vrže to, asi by to chtělo promazat

Fotka: je to foceno pod pedálem spojky svisle nahoru

[upravil dne 3.4.2007 P607Olda]

post-0-14109595464889_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, mrknu na to, strašili mě v servisu :nevim, že to je nějaký složitý mechanismus a rozhodně nemluvili o dílu za desetikoruny... J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som mal podobný problém na Picasse 2,0 HDi. Tiež mi ostával spojkový pedál dole a pozdvihnutí išiel normálne. Chyba bola v spojkovom lanku, na ktorom bol samonastavovací systém, na ktorom už boli vydraté drážky, tak to blblo. Po výmene lanka to bolo OK.

Ale P 406 má pokiaľ viem hydraulicku spojku, takže neviem ....:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně na BMW spojkový pedál taky vrže a jsou to silonový futra nahoře na pedálu. Díly mám doma už 4 měsíce, ale zatraceně se mi do toho nechce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ano stare 1.9TD mali myslim lankovu a 2.1TD mali hydraulicku no a HDi maju myslim vsetky hydraulicku(samozrejme ze sa bavime len o 406, ostatne neviem)...mal som presne takyto isty problem na 2.1TD a preto som myslel ze je zavzdusnena ta hydraulika ktora je tak krasne vymyslena na 2.1TD ze sa neda odvzdusnit oproti HDi-ckam a tak som sa dal do toho ze ja to aj tak odvzdusnim :D a nepodarilo sa(stalo ma to potom 9500sk lebo nahrady na to nevyrabaju a tak len v peugeote) :bojim a este mi spadla tycka z toho hydraulickeho mezchanizmu do spojokvej casti motora a tak som radsej uz ani nestartoval...inac uz sa dost ozivalo pred tym lozisko na spojke tak ze ked mi bude vyberat tu tycku ze si dam vymenit aj celu spojkovu sadu :super no a nakoniec som prisiel na to po vymene ze problem nebol vo zavzdusnenej hydraulike na spojku ale v spojkovej sade kde bolo v cavese aj lozisko aj lamela aj tanier...cele to stalo aj s tou hydraulickou sadou a spojkovou a robotou dakych 22sk :( ...este jedna vec z toho vypliva-hydraulicky mechanizmus ani nic okolo toho(pruzina atd) nemaju s tym nic spolocne na 406!!! je to 99% na vymenu spojokovej sady :super:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo to se me taky stava ale pouze nekdy v lete pri vysokych teplotach, pry to ale neni nic vazneho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.