Sign in to follow this  
Followers 0
Huhlanek

Startování nefunguje

7 posts in this topic

Čau peugeoťáci, mám problém se startováním v mojí 405 1,9 SRi r.v. 1990. Přijel jsem normálně z práce a už cestou se mi nezdál zvuk morotu, ale v pohodě, jelo to jako jindy. Tak jsem normálka zaparkoval u baráku a když jsem po 10 minutách chtěl znovu nasednout a odjet, nepodařilo se mi nastartovat. Klíček jde ve spínačce normálně, rozsvítí se kontrolky dobíjení atd. jako normálně. Ale v poloze klíčku, kdy by se měl roztočit motor a naskočit se neděje nic. Motor ani neklapne. Baterka je taky v pohodě. Tak jsem zkusil prostříknout kontatkty od cívky a taky nic. Už fakt nevím, čím by to mohlo být? Poraďte mi prosím. Už se mi něco podobného stalo asi před půlrokem, ale po chvilce zkoušení to zničehonic naskočilo. Ten divnej zvuk motoru s tím asi nemá nic společnýho, že jo? Že by startér v pr.... ? Kolik stojí kdyžtak novej?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz je baterka ok a ani se to neotoci, tak to vypada na starter. zkus zkontrolovat, jestli na nej jde napeti - muze to byt jen preruseny drat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za tip, zkusím to. Jen blbej dotaz, kde tam je startér? To je ta \"krabička\" ke který vede pátej kabel z rozdělovače? Nebo je to jen cívka?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten blby zvuk mohol robit starter asi sa ti zasekol pastorok a tocil sa ti celov cestov z prace az domov aj mne sa to stalo .Tedy som musel menit celu kotvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je ten startér opravitelnej?

306 mě to taky dělá, někdy nastartuje někdy ne.

Poklepání na startér pomáhá.

Když chytne tak místo pěknýho tytytydym to teď dělá chrrrchrrchrr.

Huhlanek: startér hledej ve středu motoru zepředu na bloku takovej velkej válec do kterýho jdou tlustší dráty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u 405 benzín 1904ccm 8V je startér KRÁSNĚ schován pod sacím potrubím, v podstatě nejde ani vidět.. Až když si tam posvítíš.. Navic je za hadicema od oleje a posilovače.. Je fakt sranda ho vytáhnout ven.. :aut Jde to když vyndáš alternátor a pak lovíš šrouby které ho drží.. Kdybych to dělal znova, tak vyhodím airbox, sací potrubí s klapou a máš ho krásně volný.. A asi by to bylo i rychlejší řešení.. Repase startéru vyjde cca. na 1500,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky to může být spínací skříňka, nebo spoje - konektorové fastony na skříňce nebo na cívce startéru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.