Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Houkání ?turba? do výfuku.


Marsip

Recommended Posts

Mám \"velkej\" problém. U 406 1.9TD mě odešlo turbo. Olej z něj stříkal horem spodem. :mrk Sehnal jsem si borce na repasi a druhý den turbo zpět namontoval. Při rozjezdu jsem byl celkem překvapen, když se stoupajícími otáčky bylo zvenčí slyšet stoupající \"houkání\" jak od houkačky polišů. Při klesajících otáčkách opačně. Volal jsem tedy chlápkovi, který turbo repasoval a že prý je špatně vyvážené ať ho přivezu. Vše jsem opět odstrojil, vyndal turbo a vezl na výměnu. Dostal jsem jiné repasované výměnou. Jaké bylo mé překvapení, když houkání neustalo. Jel jsem raději do servisu na výfuky, kde postupně při odpojování katalyzátoru a tlumiče mi bylo zděleno, že zvuk jde od turba. Než opět budu volat dotyčnému \"repasérovi\" :grr , chtěl jsem se vás zeptat, zda někoho nenapadá příčina tohoto \"houkání\". Už je to na bednu, vylezu z auta a houkačky slyším na každém rohu. :mrk Popřípadě bych někoho znalého požádal o prohlídku, čím by to mohlo být. \"Repasér\" je totiž až z Hronova a abych řekl pravdu, wůbec se mi nechce po třetí vyndavat turbo ven. :(

Díky za každý názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marsip

Mám \"velkej\" problém. U 406 1.9TD mě odešlo turbo. Olej z něj stříkal horem spodem. :mrk Sehnal jsem si borce na repasi a druhý den turbo zpět namontoval. Při rozjezdu jsem byl celkem překvapen, když se stoupajícími otáčky bylo zvenčí slyšet stoupající \"houkání\" jak od houkačky polišů. Při klesajících otáčkách opačně. Volal jsem tedy chlápkovi, který turbo repasoval a že prý je špatně vyvážené ať ho přivezu. Vše jsem opět odstrojil, vyndal turbo a vezl na výměnu. Dostal jsem jiné repasované výměnou. Jaké bylo mé překvapení, když houkání neustalo. Jel jsem raději do servisu na výfuky, kde postupně při odpojování katalyzátoru a tlumiče mi bylo zděleno, že zvuk jde od turba. Než opět budu volat dotyčnému \"repasérovi\" :grr , chtěl jsem se vás zeptat, zda někoho nenapadá příčina tohoto \"houkání\". Už je to na bednu, vylezu z auta a houkačky slyším na každém rohu. :mrk Popřípadě bych někoho znalého požádal o prohlídku, čím by to mohlo být. \"Repasér\" je totiž až z Hronova a abych řekl pravdu, wůbec se mi nechce po třetí vyndavat turbo ven. :(

Díky za každý názor...

Říkáš z Hronova? to je odsud kousek, a PETA bydlí taky kousek od Hronova, kdopak to byl co to dělal? Možná by jsme ti mohli píchnout
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by byla prasklá hadice nebo IC, určitě by jsi to poznal na výkonu, protože by to jelo o poznání hůř, tlačilo menší tlak a absolutně nekouřilo. Ještě je možnost že ti netěsní přechod turbo-svody. Tam by to auto jelo v podstatě stejně, akorát by to mělo tento zvukový efekt. Já osobně to utěsňuji vyžíhaným měděným plechem 0,3mm. Stačí to něčím \"opatlat\", projet a uvidíš jestli to někde fouká. Ikdyž je tam místa jak v hodinkách :bojim Mno a nebo nemáš na výfuku ani jeden tlumič jako já a meluzína jde z výfuku :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marsip

Mám \"velkej\" problém. U 406 1.9TD mě odešlo turbo. Olej z něj stříkal horem spodem. :mrk Sehnal jsem si borce na repasi a druhý den turbo zpět namontoval. Při rozjezdu jsem byl celkem překvapen, když se stoupajícími otáčky bylo zvenčí slyšet stoupající \"houkání\" jak od houkačky polišů. Při klesajících otáčkách opačně. Volal jsem tedy chlápkovi, který turbo repasoval a že prý je špatně vyvážené ať ho přivezu. Vše jsem opět odstrojil, vyndal turbo a vezl na výměnu. Dostal jsem jiné repasované výměnou. Jaké bylo mé překvapení, když houkání neustalo. Jel jsem raději do servisu na výfuky, kde postupně při odpojování katalyzátoru a tlumiče mi bylo zděleno, že zvuk jde od turba. Než opět budu volat dotyčnému \"repasérovi\" :grr , chtěl jsem se vás zeptat, zda někoho nenapadá příčina tohoto \"houkání\". Už je to na bednu, vylezu z auta a houkačky slyším na každém rohu. :mrk Popřípadě bych někoho znalého požádal o prohlídku, čím by to mohlo být. \"Repasér\" je totiž až z Hronova a abych řekl pravdu, wůbec se mi nechce po třetí vyndavat turbo ven. :(

Díky za každý názor...

Říkáš z Hronova? to je odsud kousek, a PETA bydlí taky kousek od Hronova, kdopak to byl co to dělal? Možná by jsme ti mohli píchnout

Jj, z Hronova, ale mám na něj pouze tel. číslo z annonce. Dílnu mají vedle Plusu ve starém objektu (asi továrna). Nejdříve chci vyzkoušet všechny možnosti s prasklými či netěsnými hadicemi a pak mu brnknu. V Novém Městě mám zbytek rodiny a tak to kdyžtak spojím s povinnou návštěvou. :D

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kenduch

Pokud by byla prasklá hadice nebo IC, určitě by jsi to poznal na výkonu, protože by to jelo o poznání hůř, tlačilo menší tlak a absolutně nekouřilo. Ještě je možnost že ti netěsní přechod turbo-svody. Tam by to auto jelo v podstatě stejně, akorát by to mělo tento zvukový efekt. Já osobně to utěsňuji vyžíhaným měděným plechem 0,3mm. Stačí to něčím \"opatlat\", projet a uvidíš jestli to někde fouká. Ikdyž je tam místa jak v hodinkách :bojim Mno a nebo nemáš na výfuku ani jeden tlumič jako já a meluzína jde z výfuku :super

S tím místem máš pravdu, stačí když jsem měl podrhuhé povolovat ten třetí horní šroub na přírubě ke swodům. Kvůli němu jsem musel nejdříve sundat swody i s turbem, otočit to a teprve poté se mi šroub podařilo povolit. Děs a hrůza. Zkusím to celé opatlat. Ď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

JA resim to samy a jednou jsem to vyresil a ted jsem delal generalku a je to tu zase!!! TAkze ma rada zni. Pokud to opravdu houka, tak to muze byt dira v nejake hadici, ci netesnost. Nebo dira v intercoleru.Ja ho mel deravej ale na vykonu to nebylo znat. A treti nejdulezitejsi faktor je tesneni mezi turbem a vyfukovym potrubim. Tam je takovy hnusny tesneni a musi sedet presne. Pokud ne a motor se pri zatahu naklani dozadu,ta dira se rozsiruje.....to je to houkani. Nic jinyho tam byt nemuze. :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno pokud ti to fouká za turbem (turbo-výfuk) tak to samozřejmě na výkonu nepoznáš protože od turba dál je uplně jedno jestli to těsní nebo ne, ale pokud to netěsní nekde před turbem (svody-turbo. IC, hadice) tak to na výkonu stoprocentně poznáš, protože se ti s největší pravděpodobností zmenší plnící tlak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...