bodmrazu Odesláno 15. červen 2003 Sdílet Odesláno 15. červen 2003 Mel bych takový dva dotazy.... Jeden se tyka setrvacniku... zajima me jestli je stejne setrvak u 206 a u 306 a druha vec je ta hlava motoru chci ji snizit ale nema m poneti o kolik mm tak aby to tomu motoru nevadilo.... Ale potreboval bych fakt presny urceni ne zadny odhady... je to celkem dulezity... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 15. červen 2003 Sdílet Odesláno 15. červen 2003 Hlava se snižuje v desetinách mm a ne v mm. ja jsem na mi16 snižoval o 0,8 a musel jsem upravit i pisty, protože mi hrozilo že se mi potkají s ventilama. Normalní zarovnaní hlavy se dělá kolem 0,3 pak už ti roste kompres.poměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 16. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2003 Ja vim ze je to v desetinach mm ale da se to pry snizit az na 1,4 no ale o to jde ne myslim o ten pomer... tim vetsi komprese tim lip to jede ne!? Nobo je to jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 16. červen 2003 Sdílet Odesláno 16. červen 2003 Jo je to tak, ale jak to přeženeš, tak odděláš kliku,píst. čepy apd. Musíš s rozumem.:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 16. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2003 No a prave proto potrebuju vedet presny pocet desetin mm jinak .... Takze pokud nekdo muzete poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 17. červen 2003 Sdílet Odesláno 17. červen 2003 Jakou máš teď kompres jakou ji chceš mít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 17. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2003 Jestli mam stejnej motor jako 306 ale snad jo myslim ze se tam davalo to samy tak mam 9,3 a videl bych to tak na 12!!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 23. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2003 Asi s tim nikdo nemate zkusenosti co... ja to jdu provest asi tak za 14 dni ale nevim jak moc muzu snizit tu hlavu o skodaren to jde pry az o 1,5mm ale kamos zase rikal ze jestli chci mit kompresni pomer 12 tak musim tankovat min 98natural... Pry aby mi predcasne nevybuchovala smes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 23. červen 2003 Sdílet Odesláno 23. červen 2003 A co máš vůbec za motor? A Škoda není Peug.!!! Když to vezmeš o 0,7 - max 0,9, ničemu \"neuškodíš\" A hořet by to spíš nemělo, pokud jo tak odděláš hlavu.Hlavně tam nekupuj plusové těsnění pod hlavu, to by byla úprava k ničemu. Hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 24. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2003 1.4 benzin:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.