Sign in to follow this  
Followers 0
bodmrazu

Setrvacnik a hlava motoru

10 posts in this topic

Mel bych takový dva dotazy.... Jeden se tyka setrvacniku... zajima me jestli je stejne setrvak u 206 a u 306 a druha vec je ta hlava motoru chci ji snizit ale nema m poneti o kolik mm tak aby to tomu motoru nevadilo.... Ale potreboval bych fakt presny urceni ne zadny odhady... je to celkem dulezity...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlava se snižuje v desetinách mm a ne v mm. ja jsem na mi16 snižoval o 0,8 a musel jsem upravit i pisty, protože mi hrozilo že se mi potkají s ventilama.

Normalní zarovnaní hlavy se dělá kolem 0,3 pak už ti roste kompres.poměr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vim ze je to v desetinach mm ale da se to pry snizit az na 1,4 no ale o to jde ne myslim o ten pomer... tim vetsi komprese tim lip to jede ne!? Nobo je to jinak?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo je to tak, ale jak to přeženeš, tak odděláš kliku,píst. čepy apd. Musíš s rozumem.:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a prave proto potrebuju vedet presny pocet desetin mm jinak .... Takze pokud nekdo muzete poradte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli mam stejnej motor jako 306 ale snad jo myslim ze se tam davalo to samy tak mam 9,3 a videl bych to tak na 12!!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi s tim nikdo nemate zkusenosti co... ja to jdu provest asi tak za 14 dni ale nevim jak moc muzu snizit tu hlavu o skodaren to jde pry az o 1,5mm ale kamos zase rikal ze jestli chci mit kompresni pomer 12 tak musim tankovat min 98natural... Pry aby mi predcasne nevybuchovala smes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co máš vůbec za motor? A Škoda není Peug.!!! Když to vezmeš o 0,7 - max 0,9, ničemu \"neuškodíš\" A hořet by to spíš nemělo, pokud jo tak odděláš hlavu.Hlavně tam nekupuj plusové těsnění pod hlavu, to by byla úprava k ničemu. Hodně zdaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.